logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2013 > grudzień > 2013-12-06
Wyjaśnienia treści SIWZ do przetargu na zadanie pn. „Utworzenie Centrum Edukacji Ekologicznej STACJA WOŁÓW - NATURA 2000 w Wołowie” nr UDA.RPDS.04.07.00-02-001/13-00 w ramach Priorytetu nr 4

POWIAT WOŁOWSKI

tel. (071) 380 59 01                                                      Plac Piastowski 2

fax (071) 380 59 00                                                        56-100 Wołów

e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl                       

www.powiatwolowski.pl

 

IZP 272.39.2013.7.2013                                                                     Wołów, dn. 06.12.2013r.

                                                                      

                                                                   WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IZP.272.39.2013 Nazwa zadania: „Utworzenie Centrum Edukacji Ekologicznej STACJA WOŁÓW - NATURA 2000 w Wołowie” nr UDA.RPDS.04.07.00-02-001/13-00 w ramach Priorytetu nr 4 Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne) Działania nr 4.7 Ochrona bioróżnorodności i edukacja ekologiczna Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:

Wyjaśnienia

Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie, stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.

  1. Pytanie: Zwracamy się do Państwa z prośbą o wyjaśnienie treści specyfikacji dotyczącej spełnienia warunków (jakie dokumenty powinniśmy dostarczyć jako konsorcjum - jakie dokumenty my a jakie druga firma oraz czy potrzebne jest pełnomocnictwo) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia?

Odpowiedź:

Zgodnie z zapisem w Rozdziale 10 ust. 2 SIWZ „W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w Rozdziale 10 ust. 1 mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia”, a więc składając ofertę wspólnie (art. 23 ustawy) przez dwóch lub więcej Wykonawców jako konsorcjum należy zwrócić szczególną uwagę na następujące wymagania:

  1. poniższe dokumenty i oświadczenia..
    1. oferta, (Załącznik Nr 1 do SIWZ),
    2. oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ),
    3. wykaz wykonanych prac projektowych (Załącznik nr 4 do SIWZ),
    4. wykaz wykonanych robót budowlanych (Załącznik Nr 5 do SIWZ),
    5. wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia (Załącznik Nr 6 do SIWZ),

podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum;

  1. sytuacja ekonomiczna i finansowa podlega zsumowania i odnosi się do konsorcjum jako całości, nie zaś do poszczególnych członków, a więc należy łącznie wykazać:
    1. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 600.000 zł (słownie: sześćset tysięcy 00/100),
    2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę co najmniej 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Zgodnie z zapisem w Rozdziale 10 ust. 3 SIWZ „O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia”, a więc należy zwrócić szczególną uwagę na następujące wymagania:

  1. poniższe dokumenty i oświadczenia:
  1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ),
  2. aktualny odpis z właściwego rejestru określony w rozdziale 11 ust. 2 pkt 2 SIWZ,
  3. aktualne zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego określone w rozdziale 11 ust. 2 pkt 3 SIWZ,
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, określone w rozdziale 11 ust. 2 pkt 4 SIWZ,
  5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy określone w rozdziale 11 ust. 2 pkt 5 SIWZ,
  6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w 24 ust. 1 pkt 9 ustawy określone w rozdziale 11 ust. 2 pkt 6 SIWZ,
  7. Informacja nt. grupy kapitałowej (Załącznik Nr 7 do SIWZ)

składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym.

W przypadku składania oferty wspólnej, należy przedłożyć Pełnomocnictwo.

  1. Pytanie: Czy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia ?

Odpowiedź: Ustalony przez Zamawiającego termin zakończenia zadania tj. 30.09.2014r. wynika z realizacji  projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej i nie ma możliwości jakiejkolwiek zmiany czy też przesunięcia terminu realizacji projektu. Aby prawidłowo zrealizować zaplanowane działania w ramach niniejszego zadania, terminy wykonania dokumentacji projektowej i  robót budowlanych muszą mieścić się w podanych przez Zamawiającego ramach czasowych.    

  1. Pytanie: Proszę o szczegółowe sprecyzowanie, tj. podanie rodzaju i ilości wyposażenia, które wchodzi w zakres objęty niniejszym postępowaniem przetargowym.

Odpowiedź: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdziale 2 SIWZ niniejsze postępowanie nie  obejmuje zakupu wyposażenia, zostanie ono objęte odrębnym postępowaniem przetargowym.

 

            _____________________________________

                                                Podpis Zamawiającego

 

 

Otrzymują:

  1. a/a
  2. wszyscy uczestnicy postępowania

Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 

Ilość odwiedzin: 98
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Jankowska
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Jankowska
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2013-12-06 15:39:04
Data udostępnienia informacji: 2013-12-06 15:39:04
Data ostatniej aktualizacji: 2013-12-06 15:43:48

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner