Wołów, 27.05.2014
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę materiałów biurowych na potrzeby biura projektowego realizowanych w projekcie pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Wołowskim”
I. Zamawiający
Powiat Wołowski , Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów
tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00
NIP 9880219208
II. Tytuł projektu
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Wołowskim. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
III. Program, Priorytet, Działanie
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Oś Priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion”. Dotacje na innowacje. Inwestujemy w Waszą przyszłość.
IV. Nazwa przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów biurowych. Zakupione materiały zostaną przekazane do siedziby Zamawiającego.
V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu asortymentowo – cenowym (załącznik nr 2 do zapytania)
VI. Termin wykonania Zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Dostawca zapewni na koszt własny dostawę do siedziby Zamawiającego wymienionych materiałów w ilości zgodnej z zamówieniem. Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie protokołu odbioru przygotowanego przez Zamawiającego.
VII. Termin związania ofertą
Dostawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Dostawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
Cena oferty wyrażona w PLN dla każdej części zamówienia winna zawierać wszystkie koszty jakie Dostawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia (w tym koszty dostarczenia, załadunku, rozładunku, ubezpieczenia transportu przedmiotu zamówienia do czasu jego odbioru).
IX. Opis przygotowania oferty
Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania oraz formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Dostawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
X. Kryteria wyboru oferty
Jedynym kryterium oceny oferty jest: cena (wartość brutto wyrażona w PLN). Zamawiający podpisze umowę z Dostawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Dostawcę.
XI. Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 03.06.2014 o godz. 15:30
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
- listownie na adres : Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych”,
- osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „Zapytanie ofertowe na dostawę materiałów biurowych”
- za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: anna.szadkowska@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF
XII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia (drogą elektroniczną lub telefonicznie).
XIII. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego (tel. e-mail, fax)
Anna Szadkowska-Czupa : e-mail: anna.szadkowska@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 59 36
Załączniki:
- Formularz oferty
- Formularz asortymentowo - cenowy
- Wzór umowy
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Oś Priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion”.
Dotacje na innowacje. Inwestujemy w Waszą przyszłość