![](download/Image/Herby/herb.jpg)
|
POWIAT WOŁOWSKI
|
tel. (071) 380 59 01 Plac Piastowski 2
fax (071) 380 59 00 56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl
www.powiatwolowski.pl
|
|
IZP.272.42.2013.22.2013 Wołów, dn. 27.12.2013r. ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IZP.272.42.2013 Nazwa zadania: „Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Wołowie w 2014r.”
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
CZĘŚĆ NR 1
Firma Handlowo – Usługowa „MAGNUM” Niedbała Andrzej
ul. Rzeźnicza 1; 59 – 300 Lubin
CZĘŚĆ NR 2, 6, 9
Zakład Handlu i Usług „KAMA” Czesław Kaczan
Łaszczyn 25A; 63 – 900 Rawicz
CZĘŚĆ NR 3
Spółdzielnia Handlowo – Produkcyjna „Rolnik”
ul. Piłsudskiego 34; 56 – 100 Wołów
CZĘŚĆ NR 4
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Stanisław Wysocki
ul. Niepodległości 42; 58 – 303 Wałbrzych
CZĘŚĆ NR 5
PHUP MIMAR Marian Sopinka
ul. Zaułek Rogoziński 1/7; 51 – 116 Wrocław
CZĘŚĆ NR 7
PHP „IGLO- RENOMA” Sp. Jawna Z. Matys A. Ostrowski
ul. Struga 1A; 59-220 Legnica
CZĘŚĆ NR 8
Zakład Handlowo – Usługowy Piotr Prokopowicz
ul. Ubojowa 7; 56 – 100 Wołów
Uzasadnienie wyboru:
W/w oferenci przedstawili najkorzystniejsze oferty cenowe uzyskując w kryterium cena 100 pkt oraz złożyli wymagane komplety dokumentów.
Wybrani wykonawcy obowiązani są skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 02.01.2014r.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp.
|
Nr części
|
Nazwa wykonawcy
|
Adres wykonawcy
|
Cena netto
|
Cena brutto
|
Inne inf.
|
1.
|
4
|
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Stanisław Wysocki
|
ul. Niepodległości 42;
58 – 303
Wałbrzych
|
123 328,00 zł
|
129 494,40 zł
|
100 pkt
|
2.
|
4
|
Firma Handlowo- Produkcyjna „PODOLSKI”
Wojciech
Podolski
|
Lutomek 18;
64-410 Sieraków
|
138 128,00 zł
|
145 034,40 zł
|
odrzucono/
wykluczono
|
3.
|
2
6
7
8
9
|
Zakład Handlu
i Usług „KAMA” Czesław Kaczan
|
Łaszczyn 25A;
63 – 900 Rawicz
|
20 759,00 zł
57 458,20 zł 3 916,80 zł 59 594,75 zł
15 845,00 zł
|
21 834,75 zł
62 021,54 zł 4 112,64 zł 67 801,10 zł
16 637,25 zł
|
100 pkt
100 pkt
80,14 pkt
97,22 pkt
100 pkt
|
4.
|
1
|
Firma Handlowo – Usługowa „MAGNUM”
Niedbała Andrzej
|
ul. Rzeźnicza 1;
59 – 300 Lubin
|
193 772,00 zł
|
203 459,90 zł
|
100 pkt
|
5.
|
1
2
5
8
|
PHUP MIMAR
Marian Sopinka
|
ul. Zaułek Rogoziński 1/7;
51 – 116 Wrocław
|
223 330,00 zł
32 122,00 zł
49 919,00 zł
58 349,60 zł
|
234 496,50 zł
33 728,10 zł
52 576,83 zł
66 348,44 zł
|
86,76 pkt
64,62 pkt
100 pkt
|
6.
|
5
|
F.H.U. – Cegliński
Jacek Cegliński
|
ul. Sportowa 5;
56 – 120
Brzeg Dolny
|
70 048,00 zł
|
73 783,20 zł
|
71,26 pkt
|
7.
|
1
|
AGOLMA
Szumska Barbara
|
Krępice
ul. Kwiatowa 34;
55-330 Miękinia
|
202 295,00 zł
|
212 409,76 zł
|
95,79 pkt
|
8.
|
7
9
|
PHP
„IGLO- RENOMA”
Sp. Jawna
Z.Matys A.Ostrowski
|
ul. Struga 1A;
59-220 Legnica
|
3 138,80 zł
16 706,50 zł
|
3 295,74 zł
17 541,83 zł
|
100 pkt
|
9.
|
2
6
8
|
Zakład Handlowo – Usługowy
Piotr Prokopowicz
|
ul. Ubojowa 7;
56 – 100 Wołów
|
23 535,60 zł
59 205,50 zł
57 935,80 zł
|
24 712,38 zł
64 170,80 zł
65 691,94 zł
|
100 pkt
|
10.
|
3
|
Piekarnia „Krzydlinka”
s. c.
|
Krzydlina Wielka 34;
56 – 100 Wołów
|
120 624,00 zł
|
127 865,67 zł
|
odrzucono/
wykluczono
|
11.
|
3
|
Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska
|
ul. Łokietka 22;
55-120 Oborniki Śl.
|
133 726,00 zł
|
142 416,18 zł
|
odrzucono/
wykluczono
|
12.
|
3
|
Spółdzielnia Handlowo – Produkcyjna
„Rolnik”
|
ul. Piłsudskiego 34;
56 – 100 Wołów
|
99 740,00 zł
|
105 480,30 zł
|
100 pkt
|
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty:
W prowadzonym postępowaniu odrzucono następującą ofertę:
Oferta nr 2 (pakiet nr 4) - Firma Handlowo- Produkcyjna „PODOLSKI” Wojciech Podolski
Lutomek 18; 64-410 Sieraków
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 24.12.2013r. do godz. 10:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta nr 10 (pakiet nr 3) - Piekarnia „Krzydlinka” s. c.
Krzydlina Wielka 34; 56 – 100 Wołów
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 24.12.2013r. do godz. 10:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Oferta nr 11 (pakiet nr 3) - Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska”
ul. Łokietka 22; 55-120 Oborniki Śląskie
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 24.12.2013r. do godz. 10:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawcy:
W prowadzonym postępowaniu wykluczono następujących wykonawców:
Oferta nr 2 (pakiet nr 4) - Firma Handlowo- Produkcyjna „PODOLSKI” Wojciech Podolski
Lutomek 18; 64-410 Sieraków
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 24.12.2013r. do godz. 10:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1) Formularz cenowy w zakresie wybranego pakietu/pakietów - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 3 (niewypełniona kol. nr 3 formularza – nazwa produktu oferowanego przez wykonawcę)
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oferta nr 10 (pakiet nr 3) - Piekarnia „Krzydlinka” s. c.
Krzydlina Wielka 34; 56 – 100 Wołów
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 24.12.2013r. do godz. 10:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – brak
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Oferta nr 11 (pakiet nr 3) - Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska”
ul. Łokietka 22; 55-120 Oborniki Śląskie
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu pomimo wezwania do dnia 24.12.2013r. do godz. 10:00 Wykonawca nie uzupełnił wymaganych dokumentów, tj.:
1) Formularz ofertowy – parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 2 (brak parafek na 1 i 2 stronie formularza)
2) Formularz cenowy w zakresie wybranego pakietu/pakietów - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 3 (brak parafki na 2 stronie formularza, niewypełniona kol. nr 3 formularza – nazwa produktu oferowanego przez Wykonawcę, niewypełniona poz. ostatnia formularza – WARTOŚĆ PAKIETU NR 3 RAZEM – netto – VAT – brutto)
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.).
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
do wiadomości:
- a/a.
- wszyscy uczestnicy postępowania