ZPR 341/5/2007
Brzeg Dolny, 2007-06-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZPR 341/5/2007. Nazwa zadania: Dostarczenie posiłków dla Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym ul. 1 Maja 21 w latach 2007-2008
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 163, poz. 1164 z p. zm.) Zespół Placówek Resocjalizacyjnych zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Zespół Placówek Resocjalizacyjnych
1 Maja 21
56-120 Brzeg Dolny
od poniedziałku do piątku 8:00-15:00
Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
- w siedzibie Zamawiającego:
Zespół Placówek resocjalizacyjnych
ul. 1 Maja 21
56-120 Brzeg Dolny.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia są usługi: - całodzienne wyżywienie 1 osoby dziennie tj. śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja - dostawa i dystrybucja
Wspólny Słownik Zamówień:
KOD CPV: 555 24 000-9 - usługi dostarczenie posiłków do
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Termin wykonania zamówienia:
od 01.09.2007 do 31.08.2008
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
- Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
- podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
- jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny
- wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.
VIII. Informacja na temat wadium:
- Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
……………………………………………………
cena 100 kpt.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2007-07-06 do godz. 11:00
- w siedzibie zamawiającego
Zespół Placówek Resocjalizacyjnych
ul. 1 Maja 21
56-120 Brzeg Dolny
pokój nr.102 ( sekretariat Placówki)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2007-07-06, o godz. 11:15
- w siedzibie zamawiającego
Zespół Placówek Resocjalizacyjnych
ul. 1 Maja 21
56-120 Brzeg Dolny
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2007-08-06
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
……………..nie dotyczy……………………
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
……………nie dotyczy……………………
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
……………nie dotyczy………………..
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 108558-2007 z dnia 28.06.2007 głoszenia w BZP