logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


IZP 3431-16/2007-5   
31.08.2007r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3805901, fax 071 3805900.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
 Zakup sprzętu komputerowego oraz materiałów i urządzeń biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia dotyczy:
- Dla Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości:
Microsoft Works 8.0 PL BOX + Microsoft Office Standard 2007 PL Version Upgrade - szt. 5 Klasa produktu: Pakiet biurowy; Rodzina: Office 2007; Obszar zastosowań: biurowy, domowy; Składowe-zastosowanie produktu: Works - zintegrowany pakiet do zastosowań domowych, Excel - arkusz kalkulacyjny, Outlook - menedżer poczty elektronicznej oraz informacji, Word - edytor tekstu, PowerPoint - program do tworzenia prezentacji; Typ produktu: Zestaw; Liczba użytkowników: 1 szt.; Wersja językowa: polska; Platforma systemowa: Microsoft Windows XP lub nowszy UPS 500 VA - szt. 4 Klasa produktu: UPS - zasilacz awaryjny; Moc pozorna: 500 VA; Moc rzeczywista: 300 Wat; Architektura UPSa: off-line (standby); Maks. czas przełączenia na baterię: 8 ms; Liczba, typ gniazd wyj. z podtrzymaniem zasilania: 3 x IEC320 C13 (10A); Liczba, typ gniazd wyj. z ochroną antyprzepięciową: 1 x IEC320 C13 (10A); Typ gniazda wejściowego: IEC320 C14 (10A); Czas podtrzymania dla obciążenia 100%: 2,4 min; Czas podtrzymania przy obciążeniu 50%: 13,9 min; Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym: 196-280 V; Zmienny zakres napięcia wejściowego: 160-300 V; Zimny start: Tak; Układ automatycznej regulacji napięcia (AVR): Nie; Sinus przy pracy bateryjnej: Nie; Porty komunikacji: USB; Port ochrony linii danych: RJ45 - linia modemowa-faxowa; Diody sygnalizacyjne: konieczna wymiana baterii, praca z baterii, praca z sieci zasilającej, przeciążenia UPSa; Alarmy dźwiękowe: praca z baterii, przeciążenie UPSa, znaczne wyczerpanie baterii; Typ obudowy: DESKTOP; Wyposażenie standardowe: kabel USB, kabel zasilający 1.8m IEC320 C13 C14 - 2 szt., oprogramowanie na CD, instrukcja obsługi; gwarancja: 24 miesiące Pamięć DDRAM 512 MB - szt. 4 Paięć 512 MB 533 MHz DDR2 Non-ECC CL4 DIMM, współpraca z trybem w duall chanell, gwarancja: wieczysta Monitor LCD 19 - szt. 4 Przekątna ekranu 19; rozdzielczość nominalna: 1280 x 1024; wielkość plamki (pion-poziom) 0,294 0,294 mm; wyświetlane kolory 16,7 mln; jasność w cd na m2: 320; kontrast: 800:1; kąt widzenia poziom-pion max: 170st. 170st.; czas reakcji w ms: 5 g na g; Częstotliwość pozioma w kHz 31-83; Częstotliwość pionowa w Hz 56-75; Głośniki 2 x 1 W; Regulacja wysokości w mm: 115; Możliwość obrotu o 90°: TAK; Obrót w prawo - w lewo 45° 45°; odchylenie w tył-przód: 22° 5°; Interfejsy: analogowe D-SUB 15-stykowe mini, cyfrowe DVI-D (24-stykowe), wejście audio, gwarancja 36 m-c, Ochrona powierzchni ekranu za pomocą szkła zabazpieczającego (safety glass); gwarancja: 36 miesięcy. Monitor LCD 20,1 - szt. 1 Przekątna ekranu 20,1; rozdzielczość nominalna: 1600 x 1200; wielkość plamki (pion-poziom) 0,294 0,294 mm; wyświetlane kolory 16,77 mln; jasność w cd na m2: 300; kontrast: 900:1; kąt widzenia poziom pion 178st. 178st.; czas reakcji w ms: 8; Częstotliwość pozioma w kHz max: 85; Częstotliwość pionowa w Hz: 80; Głośniki 2 x 2 W; wejście : analogowe, cyfrowe (DVI-D); głośniki: TAK (2x1W); Interfejsy: analogowe D-SUB 15-stykowe mini, cyfrowe DVI-D (24-stykowe), wejście audio; gwarancja: 36 miesiacy Zestaw komputerowy - szt. 5 Płyta główna: BTX, wspomagająca technologię wielowątkowości oraz dwurdzeniowości; szyna systemowa miniumum 1066 MHz; TPM , z możliwością rozbudowy pamięci do DDR2-SDRAM 667MHz oraz technologia umożliwiającą zdalny dostęp do komputerów podłączonych do sieci LAN niezależnie od stanu włączenia lub wyłączenia komputera oraz niezależnie od stanu czy obecności systemu operacyjnego (nawet gdy nie mają systemu operacyjnego, dysku twardego lub są wyłączone) Dodatkowo wbudowana technologia zarządzania i monitorowania komputerem na poziomie sprzętowym, spełniająca wymogi: a) monitorowanie stanu komponentów komputera - CPU, Pamięć, HDD, itp, wersje BIOS, płyty głównej, b) zdalna konfiguracja BIOSu, zdalny update BIOSu, zdalne przejęcie konsoli tekstowej systemu, przekierowanie procesu ładowania systemu operacyjnego z virtualnego CD ROM lub FDD w serwerze zarządzającym. c) wbudowana pamięć nie ulotna, pozwalająca na zapis i przechowywanie informacji o wersji (wersja, zainstalowane updaty, sygnatury wirusów, itp.) zainstalowanego oprogramowania i zdalny odczyt tych informacji, d) ww. funkcje dostępne przy wyłączonym komputerze oraz przy nieobecnym/ uszkodzonym systemie operacyjnym. Chipset: rekomendowany przez producenta procesora; Procesor: procesor klasy x86,dwurdzeniowy, o wydajności ocenionej na minimum 239 punktów przez test sprawności BAPCO Sysmark 2004 overall Office Productivity, taktowany zegarem co najmniej 1.86 GHz, technologia szyny systemowej minimum 1066 MHz, pamięć cache CPU co najmniej 4 MB L2 lub procesor o równoważnej wydajności wg wyników testu przeprowadzonego przez Wykonawce. Należy dostarczyć oświadczenie producenta sprzętu komputerowego, że oferowany sprzęt komputerowy posiada odpowiednią ilość punktów testowych. Pamięć RAM: Min 2048 MB DDR2 533Mhz (min 4GB - 4sloty); Kontroler HDD oraz Dysk twardy: Kontroler HDD 6xSATA 300 z możliwością RAID 0, 1, 5, 10; HDD Min. 80 GB SATA II 300 z podziałem na partycje 40/60%; dysk w przypadku uszkodzenia pozostaje u użytkownika; Karta graficzna: Karta grafiki, 256-bitowy rdzeń graficzny taktowany z szybkością 400MHz, pamięć systemowa o przepustowości do 10,6 GB na s z modułami pamięci DDR2 667, szybkość przetwarzania pikseli 1,6 GPixels na s i 1,6 GTexeles na s, maksymalna wielkość pamięci wideo 256MB, maksymalna rozdzielczość 2048 x 1536 75Hz, tryb dynamicznego wyświetlania do obsługi plaskich paneli, monitorów szeroko ekranowych, obsługa programowa funkcji Microsoft DirectX 9, Verte Shader 3.0 i Transform and Lighting przez PSGP (Procesor Specific Geometry Pipeline), dekompresja tekstur dla DirectX i Open GL, obsluga OpenGL 1.4 oraz rozszerzeń ARB. Zintegrowane wyjście analogowe i cyfrowe. Karta dźwiękowa: Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną Intel® High Definition Audio zgodna z standardem AC97; Karta sieciowa: 10 100 1000 Ethernet RJ 45 WuOL, zintegrowana z płytą główną; Porty: min. 8 x USB w tym min. 2 z przodu obudowy, 1394 umieszczone trwale na płycie głównej 2x IEEE1394 z czego 1 wyprowadzone na zewnątrz obudowy; Sloty: 2x PCI, 1xPCIex1, 1xPCIex16; Klawiatura, Mysz optyczna USB; Napędy: FDD, DVDRW; Obudowa: Obudowa BTX Micro TOWER , 1 wolne miejsce na napęd zew. 5,25 oraz 1x3,5 po zainstalowaniu wszystkich wymaganych urządzeń, 1 x3,5 zewn. na dodatkowy FDD, Zasilacz o mocy min 550W spełniający normy EU55022 B, EU55024, EU60950, zasilacz z dwubiegowym wyłącznikiem, Obudowa w jednostce centralnej powinna posiadać czujnik otwarcia obudowy współpracujący z oprogramowaniem do zarządzania, odnotowujący zdarzenie również przy wyłączonym komputerze. Obudowa komputera musi mieć możliwość zamknięcia na kłódkę lub na linkę zabezpieczającą (np Kensington ). Obudowa zaprojektowana tak, aby można było bez narzędzi otwierać obudowę, wymieniać napędy optyczne, dyski twarde, karty rozszerzeń; System operacyjny: MS Windows XP Professional PL OEM; Dodatkowe oprogramowanie: Nero min 6.0, Oprogramowanie producenta komputera pozwalające na zdalną inwentaryzację komputerów w sieci (hardware+software) - oprogramowanie powinno być w polskiej wersji językowej, Oprogramowanie do zarządzania komputerem umożliwiające Audyt oprogramowania zainstalowanego na komputerze, lokalną i zdalną inwentaryzację komponentów komputera, możliwość zdalnego blokowania możliwości zapisu na płytach CD, HDD, USB. Oprogramowanie powinno mieć interfejs w języku polskim. Gwarancja: 3 lata typu door to door; (transport sprzętu do oraz z serwisu na koszt autoryzowanego punktu serwisowego). Certyfikaty i standardy: CE na wyżej wymieniony sprzęt, Certyfikat ISO9001 oraz ISO 14001 dla producenta sprzętu, Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego sprzętu z ww. systemem operacyjnym - wymagane stosowne dokumenty Głośność jednostki potwierdzona załączonym raportem zgodnym z standardami DIN EN 27779:1991, ISO 9296, RAL-UZ 78 nie większa niż 25,5dB w stanie Idle/bezczynności Drukarka A4 mono - szt. 1 Klasa produktu: Drukarka laserowa; Druk w kolorze: Nie; Obszar zastosowań: biurowy, domowy; Szybkość druku (mono): 26 str.na min.; Czas wydruku pierwszej strony (A4, w czerni): Poniżej 8,5 s (z trybu uśpienia); Maks. rozmiar nośnika: A4; Rozdzielczość w pionie (mono): 1200 dpi; Rozdzielczość w poziomie (mono): 1200 dpi; Wydajność: 15000 str.na mies.; Gramatura papieru: 60-178 g na m2; Standardowy podajnik papieru: Podajnik na 250 arkuszy, drugi podajnik na 250 arkuszy, uniwersalny podajnik na 50 arkuszy; Standardowy odbiornik papieru: Odbiornik na 125 arkuszy; Standardowe wymiary nośników: A4, A5, A6, B5, B6, C5, DL; Maksymalna wielkość pamięci: 288 MB; Zainstalowana pamięć: 32 MB; Prędkość procesora: 400 MHz; Złącza zewnętrzne: USB 2.0, Ethernet 10 na 100 port; Kabel PC: Nie; druk dwustronny: TAK; pozostałe opcje: dodatkowy podajnik; gwarancja: 12 miesięcy
 - Dla Referatu Budżetu Starostwa:
NISZCZARKA - maksymalnie niszczy ponad 20 kartek A4 jednocześnie - niszczy zszywki, spinacze, karty kredytowe oraz płyty CD i dyskietki - funkcja cofania dokumentu - system inteligentnego przeciwdziałania zakleszczaniu się papieru - łatwy w obsłudze panel sterowania - diody wskazujące stan urządzenia - ogranicznik uniemożliwiający włożenie więcej niż dopuszczalna ilość kartek - czujnik zapełnienia kosza - kółka ułatwiające transport - silnik o dużej mocy
BINDOWNICA - elektryczne dziurkowanie dokumentów - dziurkuje jednocześnie do 20 kartek - miarka wyboru grzbietu - okładki do bindowania - grzbiety do bindowania
Materiały Biurowe - papier 20 paczek - segregator 25 sztuk - koszulki na dokumenty format A5 20 paczek - koszulki na dokumenty format A4 20 paczek - ołówek z rysikiem 20 sztuk - teczki wpinane do segregatora z miękką okładką 10 sztuk - korektor w płynie 10 sztuk
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
 30.23.10.00-7,
 30.19.00.00-7,
30.19.10.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1 2) Wzór umowy podpisany i parafowany przez wykonawcę - załącznik nr 2 3) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem,
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty::
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22,oraz art.24 ust.1 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 3
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- załącznik numer: 4 2) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr. 5 3) dokumenty stwierdzające że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
 Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2007 godzina 10:00,
miejsce:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
Pokój nr 5.
            Termin i miejsce otwarcia ofert:
10.09.2007 godzina 10:15,
miejsce:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
Pokój nr 18
 
IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.10.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na Portalu UZP Nr 154885– 2007 z dnia 31.08.2007 ogłoszenia w BZP
 

Nazwa dokumentu: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Skrócony opis: Zakup sprzętu komputerowego oraz materiałów i urządzeń biurowych.
Osoba, która wytworzyła informację: Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2007-08-31 12:21:35
Data udostępnienia informacji: 2007-08-31 12:21:35
Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-31 12:24:36

Wersja do wydruku...

corner   corner