Wołów, 18.10.2007 r.
Nr sprawy: 11/ZDP/ZP/07
Zarząd Dróg Powiatowych W Wołowie
ul. Piłsudskiego 10, 56-100 Wołów
tel./fax 071 389 47 25
e-mail: zdp_wolow@wp.pl
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ZADANIE:
„Remont chodników w ciągu drogi powiatowej Nr 1277 D”
Oferty należy składać do dnia 07.11.2007 r. do godz. 10.00 w:
Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie
56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10
pok. nr 13.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 07.11.2007 r. o godz. 10.05 w:
Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie
56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10
pok. nr 14.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2007 r.
Tryb zamówienia publicznego: przetarg nieograniczony którego wartość jest większa niż 14 0000 EURO i nie przekracza procedury progów unijnych.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie:
Zakres robót obejmuje: przestawienie krawężników kamiennych – 17,5 m; części przelotowe przepustu o śr. 100 cm – 1 mb /przedłużenie przepustu istn./; wykonanie ścianki czołowej przepustu 1 szt/5,85 m3; ustawienie krawężników beton. wyst. 15x30 cm na ławie z bet. B-10 na podsypce cem.-piask. – 489,2 m; ustawienie krawężników beton. na płask 15x30 cm na ławie z bet. B-10 na podsypce cem.-piask. –60,8 m; roboty ziemne wykonane koparkami w gruncie kat. III z transp. urobku samoch. samowył. na odl. do 1 km /wykop pod chodnik o głęb. 20 cm/ - 133,76 m3; roboty ziemne wykonane koparkami w gruncie kat. III z transp. urobku samoch. samowył. na odl. do 1 km /wykop pod wjazdy o głęb. 40 cm/ - 101,92 m3; ustawienie obrzeży beton. o wym. 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cement. – 428,4 m; warstwa odsączająca z piasku o grub. 10 cm - na pow. chodnika w il. 668,8 m2, na pow. wjazdów –254,8 m2; warstwa dolna podbudowy z kam. łamanego w il. 15 cm na pow. wjazdów – 254,8 m2; warstwa; warstwa górna podbudowy z kam. łamanego o grub. 8 cm – na pow. wjazdów w il. 254,8 m2; nawierzchnia chodników z kostki brukowej szarej grub. 6 cm na podsypce cem.piask. z wypełnieniem spoin piaskiem – na pow. chodników w il. 668,8 m2 oraz na pow. wjazdów w il. 72,8 m2; nawierzchnia chodników z kostki brukowej kolorowej o grub. 8 cm na podsypce cem. piask. spoiny wypełnione piaskiem – 182 m2.
Sposób wykonania robót został podany w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy zakres robót określa załączony przedmiar robót.
Przebudowę drogi należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną, posiadaną wiedzą inżynierską oraz obowiązującymi normami i wymogami technologicznymi.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie, 56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10, pokój nr 14, w godzinach 700 – 1500, od dnia ogłoszenia, w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. od dnia 18.10.2007 r. oraz na stronie internetowej powiatu wołowskiego (BIP) – www.powiatwolowski.pl
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Kod CPV: 45.23.32.22-1 roboty w zakresie chodników
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Doświadczenie: wykonywali w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówieniaoraz posiadające dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tego zadania.
Potencjał techniczny: dysponują lub mają zapewniony dostęp poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób dostęp do w pełni sprawnego sprzętu niezbędnego do wykonania zadania jak: koparka, płyta wibracyjna, walec samojezdny, samochody samowyładowcze – niezbędnego do wykonania zadania.
Potencjał kadrowy: dysponują min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego i przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dysponują odpowiednio wykwalifikowanym pracownikiem do obsługi sprzętu.
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
-
Spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
-
nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1,
-
nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
-
wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
-
złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
-
nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli:
-
jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
-
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
-
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
-
została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
-
zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
-
który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
-
jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków
Ocena spełnienia w/w warunkówdokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty:
-
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 2. Do w/w odpisu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
-
Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
-
Charakterystykę wykonawcy w zakresie zatrudnienia, kwalifikacji kadry inżynieryjno-technicznej oraz proponowany personel wykonawcy na realizację zadania, na załączonym wzorze – załącznik nr 4. Kwalifikacje kierownika budowy należy potwierdzić załączając kserokopie uprawnień oraz dokumentu przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
-
Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia na załączonym wzorze – załącznik nr 5.
-
Doświadczenie zawodowe wykonawcy zawierające wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tego zadania z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6.
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
-
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 7
-
Kosztorys ofertowy – załącznik nr 8.
-
Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 9.
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
Informacja na temat części zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100 %.
Termin związania ofertą: okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Tadeusz Wróblewski
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało opublikowane w BZP z dnia 18.10.2007 r. pod nr 171177 – 2007.