logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
minus Klient w Urzędzie
   plus Sprawy obywatelskie
   plus Sprawy geodezyjne i nieruchomości
   plus Sprawy geologiczne
   plus Ochrona Środowiska
   plus Komunikacja i transport
   minus Budownictwo
      plus Druki obowiązujące w wydziale UAiB
      minus Informacje o zgłoszeniach budowy, o której mowa w art. 29 ust. 1 pkt. 1a, 2b i 19a) ustawy Prawo budowlane.
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


INFORMACJE DLA KLIENTÓW > Klient w Urzędzie > Budownictwo

IZP.272.6.2014.5                                                                                                Wołów, 11.04.2014r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołowski , pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3805901, faks 071 3805900.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu Równe szanse równy start współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu Równe szanse równy start współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działalnie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych).

Szczegółowy zakres: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.34.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 usługi w zakresie przedmiotu zamówienia (tzn. prowadzenia zajęć tego samego typu z dziećmi zaburzonymi lub chorymi psychicznie) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie potencjału technicznego.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże:

- Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (należy przedstawić osobno dla każdego rodzaju zajęć)

- Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, muszą posiadać:

Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze

a) do prowadzenia zajęć przyrodniczych - wykształcenie wyższe magisterskie, uprawnienia pedagogiczne, kwalifikacje do nauczania przyrody (w SP)/biologii (w GM,LO), studia/studia podyplomowe resocjalizacja lub pedagogika lecznicza, co najmniej półroczne doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami psychicznymi/ uzależnionymi . Stopień awansu zawodowego co najmniej kontraktowy. Ogólny staż w zawodzie nauczyciela minimum 2 lata,

b) do prowadzenia zajęć matematycznych - wykształcenie wyższe magisterskie, uprawnienia pedagogiczne, kwalifikacje do nauczania matematyki (w SP , GM i LO ), studia/studia podyplomowe resocjalizacja lub pedagogika lecznicza, co najmniej półroczne doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami psychicznymi/ uzależnionymi. Stopień awansu zawodowy co najmniej kontraktowy. Ogólny staż w zawodzie nauczyciela minimum 2 lata,

c) do prowadzenia zajęć z języka angielskiego - wykształcenie wyższe magisterskie, uprawnienia pedagogiczne, kwalifikacje do nauczani języka angielskiego, studia/studia podyplomowe resocjalizacja lub pedagogika lecznicza, co najmniej półroczne doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami psychicznymi/ uzależnionymi. Stopień awansu zawodowego co najmniej kontraktowy. Ogólny staż w zawodzie nauczyciela minimum 2 lata,

d) do prowadzenia zajęć z języka niemieckiego - wykształcenie wyższe magisterskie, uprawnienia pedagogiczne, kwalifikacje do nauczani języka niemieckiego, studia/studia podyplomowe resocjalizacja lub pedagogika lecznicza, co najmniej półroczne doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami psychicznymi/ uzależnionymi. Stopień awansu zawodowego co najmniej kontraktowy. Ogólny staż w zawodzie nauczyciela minimum 2 lata.

Rozwijające zainteresowania

e) do prowadzenia zajęć sportowych - wykształcenie wyższe magisterskie uprawnienia pedagogiczne, kwalifikacje do nauczania w-f, studia/studia podyplomowe resocjalizacja lub pedagogika lecznicza, co najmniej półroczne doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami psychicznymi, uzależnionymi. Stopień awans zawodowy co najmniej kontraktowy. Ogólny staż w zawodzie nauczyciela minimum 2 lata,

f) do prowadzenia zajęć przyrodniczo - turystycznych - wykształcenie wyższe magisterskie , uprawnienia pedagogiczne, studia/studia podyplomowe z resocjalizacji lub pedagogiki leczniczej, co najmniej półroczne doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami psychicznymi, uzależnionymi. Doświadczenie w prowadzeniu kół turystycznych, krajoznawczych. Stopień awansu zawodowego co najmniej kontraktowy. Ogólny staż w zawodzie nauczyciela minimum 2 lata,

g) do prowadzenia zajęć dziennikarsko - literackich - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresie nauk humanistycznych, uprawnienia pedagogiczne, studia/studia podyplomowe resocjalizacja lub pedagogika lecznicza, co najmniej półroczne doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami psychicznymi/uzależnionymi. Doświadczenie w prowadzeniu zajęć dziennikarskich lub podobnego typu. Stopień awansu zawodowego co najmniej kontraktowy. Ogólny staż w zawodzie nauczyciela minimum 2 lata.

Pomoc psychologiczno - pedagogiczna

h) do prowadzenia zajęć korekcyjno - kompensacyjnych - wykształcenie wyższe magisterskie, uprawnienia pedagogiczne, studia/studia podyplomowe z resocjalizacji lub pedagogiki leczniczej, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami psychicznymi/ uzależnionymi. Stopień awanse zawodowego co najmniej kontraktowy. Ogólny staż w zawodzie nauczyciela minimum 2 lata.

i) do prowadzenia zajęć z profilaktyki uzależnień - wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: pedagogika, psychologia), co najmniej półroczne doświadczenie w pracy z młodzieżą uzależnioną. Wskazane doświadczenie w realizacji programów profilaktycznych z zakresu uzależnień.

Doradztwo zawodowe

j) do prowadzenia zajęć z doradztwa zawodowego - wykształcenie wyższe magisterskie, kwalifikacje pedagogiczne i do prowadzenia zajęć z podstaw przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego, studia/studia podyplomowe z resocjalizacji lub pedagogiki leczniczej, co najmniej półroczne doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami psychicznymi, uzależnionymi. Stopień awansu zawodowego co najmniej kontraktowy. Ogólny staż w zawodzie nauczyciela minimum 2 lata.

Kwalifikacje w/w nauczycieli muszą być zgodne z rozporządzeniem MEN z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400)

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 2 do SIWZ; Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym- załącznik nr 6 do SIWZ; Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz danych zawartych w ofercie.

2. Postanowienia umowy zawarto w: - wzorze umowy, który stanowi załącznik numer: załącznik nr 9 do SIWZ

3. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1a ustawy p. z. p. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:

a. Wysokości wynagrodzenia ze względu na zmianę prawa podatkowego powodującą zmianę obowiązkowej stawki podatku VAT na prace objęte umową.

b. Terminu rozpoczęcia oraz przesunięcia terminu realizacji przedmiotu umowy przewidzianymi na ich wykonanie, jeśli stanie się to konieczne z przyczyn niezależnych od stron umowy (np. choroba wykonawcy, brak możliwości prowadzenia zajęć w danym obiekcie, działania siły wyższej, zalecenia Instytucji Pośredniczącej).

c. Miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego; nowe miejsce realizacji zadania wskazuje Zamawiający.  

d. Zmiany osoby wskazanej w ofercie w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego,

5.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 8 ust. 2

6.Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy (z wyłączeniem § 10 ust. 1 podpunkt d) mogą być dokonywane wyłącznie poprzez obustronne podpisanie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

7.Ewentualne spory wynikające z niniejszej umowy rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

 8. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.):

a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami,

9. Zmiany postanowień umowy bez stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy będą dokonywane sukcesywnie, tak aby jak najlepiej oddać istotę przedmiotu zamówienia oraz w celu wyeliminowania nieskutecznych zapisów umownych.

10. Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Powiat Wołowski

pl. Piastowski 2

56 - 100 Wołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

16.04.2014 godzina 14:00,

miejsce:

Powiat Wołowski

pl. Piastowski 2

56 - 100 Wołów

 Pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Równe szanse równy start współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Biologia GM.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z biologii - grupa 1 GM, liczba osób w grupie 8, w wymiarze łącznym 45 h (rok 2014 - 25 h, rok 2015 - 20 h) - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z biologii - grupa 2 GM, liczba osób w grupie 8, w wymiarze łącznym 45 h (rok 2014 - 25 h, rok 2015 - 20 h).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.34.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Biologia LO.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z biologii grupa 3 LO, liczba osób w grupie 8, w wymiarze łącznym 45 h (rok 2014 - 25 h, rok 2015 - 20 h).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.34.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przyroda SP.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z przyrody - grupa 4 SP, liczba osób w grupie 6, w wymiarze łącznym 45 h (rok 2014 - 25 h, rok 2015 - 20 h).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.34.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Matematyka SP.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z matematyki - grupa 5 SP, liczba osób w grupie 8, w wymiarze łącznym 85 h (rok 2014 - 50 h, rok 2015 - 35 h).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.34.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Matematyka GM.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z matematyki - grupa 6 GM, liczba osób w grupie 8, w wymiarze łącznym 85 h (rok 2014 - 50 h, rok 2015 - 35 h) - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z matematyki - grupa 7 GM, liczba osób w grupie 8, w wymiarze łącznym 85 h (rok 2014 - 50 h, rok 2015 - 35 h).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.34.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Matematyka LO.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z matematyki - grupa 8 LO, liczba osób w grupie 8, w wymiarze łącznym 85 h (rok 2014 - 50 h, rok 2015 - 35 h).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.34.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: J. angielski SP, GM, LO.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego - grupa 9 GM, liczba osób w grupie 8, w wymiarze łącznym 85 h (rok 2014 - 50 h, rok 2015 - 35 h) - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego - grupa 10 GM, liczba osób w grupie 8, w wymiarze łącznym 85 h (rok 2014 - 50 h, rok 2015 - 35 h) - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka angielskiego - grupa 11 LO, liczba osób w grupie 8, w wymiarze łącznym 85 h (rok 2014 - 50 h, rok 2015 - 35 h).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.34.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: J. niemiecki SP, GM, LO.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka niemieckiego - grupa 12 SP, liczba osób w grupie 5, w wymiarze łącznym 50 h (rok 2014 - 30 h, rok 2015 - 20 h) - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka niemieckiego - grupa 13 GM, liczba osób w grupie 8, w wymiarze łącznym 50 h (rok 2014 - 30 h, rok 2015 - 20 h) - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka niemieckiego - grupa 14 GM, liczba osób w grupie 8, w wymiarze łącznym 50 h (rok 2014 - 30 h, rok 2015 - 20 h) - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z trudnościami w zdobywaniu umiejętności z języka niemieckiego - grupa 15 LO, liczba osób w grupie 8, w wymiarze łącznym 50 h (rok 2014 - 30 h, rok 2015 - 20 h).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.34.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia literacko - dziennikarskie SP, GM, LO.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zajęcia rozwijające zainteresowania literacko - dziennikarskie - grupa 16 SP, GM, LO liczba osób w grupie 7, w wymiarze łącznym 45 h (rok 2014 - 25 h, rok 2015 - 20 h) - Zajęcia rozwijające zainteresowania literacko - dziennikarskie - grupa 17 SP, GM, LO liczba osób w grupie 7, w wymiarze łącznym 45 h (rok 2014 - 25 h, rok 2015 - 20 h).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.34.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia przyrodniczo turystyczne SP, GM, LO.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo turystyczne - grupa 18 SP,GM,LO liczba osób w grupie 10, w wymiarze łącznym 70 h (rok 2014 - 45 h, rok 2015 - 25 h) - Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo turystyczne - grupa 19 SP,GM,LO liczba osób w grupie 10, w wymiarze łącznym 70 h (rok 2014 - 45 h, rok 2015 - 25 h).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.34.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia sportowe SP, GM, LO.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zajęcia rozwijające zainteresowania sportowe - grupa 20 SP liczba osób w grupie 10, w wymiarze łącznym 50 h (rok 2014 - 30 h, rok 2015 - 20 h) - Zajęcia rozwijające zainteresowania sportowe - grupa 21 GM liczba osób w grupie 15, w wymiarze łącznym 50 h (rok 2014 - 30 h, rok 2015 - 20 h) - Zajęcia rozwijające zainteresowania sportowe - grupa 22 LO liczba osób w grupie 10, w wymiarze łącznym 50 h (rok 2014 - 30 h, rok 2015 - 20 h).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.20.00.00-6, 80.34.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne SP, GM.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne - grupa 23 SP liczba osób w grupie 4, w wymiarze łącznym 40 h (rok 2014 - 20 h, rok 2015 - 20 h) - Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne - grupa 24 GM liczba osób w grupie 4, w wymiarze łącznym 40 h (rok 2014 - 20 h, rok 2015 - 20 h) - Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne - grupa 25 GM liczba osób w grupie 4, w wymiarze łącznym 40 h (rok 2014 - 20 h, rok 2015 - 20 h) - Zajęcia korekcyjno- kompensacyjne - grupa 26 GM liczba osób w grupie 4, w wymiarze łącznym 40 h (rok 2014 - 20 h, rok 2015 - 20 h).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.34.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia z profilaktyki uzależnień LO.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zajęcia z profilaktyki uzależnień - grupa 27 LO liczba osób w grupie 10, w wymiarze łącznym 32 h (rok 2014 - 20 h, rok 2015 - 12 h) - Zajęcia z profilaktyki uzależnień - grupa 28 LO liczba osób w grupie 10, w wymiarze łącznym 32 h (rok 2014 - 20 h, rok 2015 - 12 h).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.34.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia z przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego - GM, LO.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Doradztwo zawodowe - zajęcia z przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego - grupa 29 GM liczba osób w grupie 16, w wymiarze łącznym 32 h (rok 2014 - 20 h, rok 2015 - 12 h) - Doradztwo zawodowe - zajęcia z przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego - grupa 30 GM liczba osób w grupie 16, w wymiarze łącznym 32 h (rok 2014 - 20 h, rok 2015 - 12 h) - Doradztwo zawodowe - zajęcia z przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego - grupa 31 LO liczba osób w grupie 10, w wymiarze łącznym 33 h (rok 2014 - 20 h, rok 2015 - 13 h) - Doradztwo zawodowe - zajęcia z przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego - grupa 32 LO liczba osób w grupie 10, w wymiarze łącznym 33 h (rok 2014 - 20 h, rok 2015 - 13 h).

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.34.00.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na Portalu UZP Nr 125324 - 2014 z dnia 11.04.2014 ogłoszenia w BZP

Projekt „Równe szanse równy start”

współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

 

Nazwa dokumentu: Przetarg nieograniczony na zadanie pn."Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych w ramach projektu "Równe szanse równy start" współfinansowanego przez Unię Europejską
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Szadkowska-Czupa, Alicja Kamecka, Katarzyna Jankowska
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2014-04-11 13:40:17
Data udostępnienia informacji: 2014-04-11 13:40:17
Data ostatniej aktualizacji: 2014-04-11 13:47:12

Wersja do wydruku...

corner   corner