logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2009 > wrzesień > 2009-09-24
Remont nawierzchni chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1286 D w m. LUBIĄZ, dług. 0,840 km

Wołów: Remont nawierzchni chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1286 D w m. LUBIĄZ, dług. 0,840 km
Numer ogłoszenia: 331736 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Piłsudskiego 10, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 389 47 25, faks 0-71 389 47 25.
·                 Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
·                 Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1286 D w m. LUBIĄZ, dług. 0,840 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1286 D w m. LUBIĄZ, dług. 0,840 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·                 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Doświadczenie: wykonywali w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie min. 1 zadanie na remont, przebudowę lub budowę drogi o wartości min. 100.00,00 złotych brutto i posiadają dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót Potencjał techniczny: dysponują lub będą dysponować sprawnym sprzętem do wykonania zadania: koparka, walec , rozkładarka mas bitumicznych , płyta wibracyjna, samochody samowyładowcze - niezbędnego do wykonania zadania. Potencjał kadrowy: dysponują lub będą dysponować min. 1 pracownikiem z uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych i kierowania robotami drogowymi, mogących wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego oraz przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dysponują odpowiednio wykwalifikowanymi pracownikami do obsługi sprzętu. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. spełniający wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1, nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia..
·                 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Do w/w odpisu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień lub pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B)W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Doświadczenie zawodowe wykonawcy zawierające wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy - to w tym okresie, min. 1 zadanie na remont, przebudowę lub budowę drogi o wartości min. 100.00,00 złotych brutto i posiadają dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót - wg wzoru. 2.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wg wzoru. W przypadku wskazania wyposażenia, którym wykonawca będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wskazanego w załączniku wyposażenia. 3.Charakterystykę wykonawcy w zakresie zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres zatrudnienia jest krótszy, to w tym okresie oraz kwalifikacji kadry inżynieryjno-technicznej i proponowany personel wykonawcy na realizację zadania, na załączonym wzorze . Kwalifikacje kierownika budowy należy potwierdzić załączając kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi oraz dokumentu przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku wskazania osób, którymi wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. C)W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A1 - A3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych 56-100 Wołów ul. Piłsudskiego 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 56-100 Wołów ul. Piłsudskiego 10, pok. 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
 

Załączniki do pobrania: 2009-09-24 14:51:57 - Oferta (82.00 kB)
2009-09-24 14:52:32 - Załączniki do oferty (145.00 kB)
2009-09-24 14:53:05 - Specyfikacja techniczna (508.50 kB)
2009-09-24 14:53:35 - Instrukcja dla wykonawców (231.50 kB)
2009-09-24 14:53:58 - Projekt umowy (114.50 kB)

Nazwa dokumentu: Remont nawierzchni chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1286 D w m. LUBIĄZ, dług. 0,840 km
Osoba, która wytworzyła informację: Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie
Osoba, która odpowiada za treść: Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie
Osoba, która wprowadzała dane: Agnieszka Rytwińska
Data wytworzenia informacji: 2009-09-24 14:47:40
Data udostępnienia informacji: 2009-09-24 14:47:40
Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-24 14:54:08

Wersja do wydruku...

corner   corner