logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   minus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2011 > styczeń > 2011-01-03
Zawiadomienie (ogłoszenie) o wyborze najkorzystniejszej oferty do przetargu na zadanie pn.:"Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku małym i łączniku Zespołu Placówek Resocjalizacyjn

 

ZPR 341/1/2010-9-2011                                                                     Brzeg Dolny, 03.01.2011r.
 
                                                                      
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZPR 341/1/2010. Nazwa zadania „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku małym i łączniku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych – ETAP I, przy ul. 1 Maja 21 w Brzegu Dolnym”
 
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
 
„INSTAL- MAT-BUD”
Woźniak Mateusz
Grodzisko 1 C,
64- 113 Osieczna
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferent przedstawił najkorzystniejszą ofertę cenową uzyskując w kryterium cena 100 pkt oraz złożył wymagany komplet dokumentów.
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia  10.01.2011r.
 
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 

L.p.
Nazwa wykonawcy
Adres wykonawcy
Cena netto
Cena brutto
Inne inf.
 
1.
Przedsiębiorstwo Instalacyjno- Remontowe
Zasobów Mieszkaniowych i Obiektów Przemysłowych
G-M-W 
76-200 Słupsk,
ul. Przemysłowa 9A
 
93 550,98 zł
114 132, 20 zł
 
 
 
 
89,96 pkt
2.
Zakład Instalatorstwa Gazowego
Wod.- Kan i C.O.
D.Z. Kryszczak 
63-400 Ostrów Wielkopolski,
ul. Dobra 6
 
91 501,07 zł
111 631,31 zł
 
 
91,98 pkt
3.
KBI Technika Grzewcza
i Wentylacyjna
30-147 Kraków,
ul. Na Błonie 3 c nr 58 
121 980,00 zł
148 815, 60 zł
 
69 pkt 
4.
„INSTALNAG” S.C.
B.R. Nagel
 
64-100 Leszno,
 ul. Piaskowa 14
 
115 450,74 zł
140 849,90 zł
 
72,90 pkt 
5.
„Instal”
Wykonawstwo i nadzór instalacji c.o. i kotłowni
Wścisłek Leszek 
Żnin, ul. 700- lecia 34
 
99 754, 04 zł
121 699, 93 zł
 
 
84,37 pkt 
6.
MK INSTAL- BUD P.H.U
Mirosław Kania
 
64-520 Obrzycko,
 ul. Rzemieślnicza 14 
103 938, 96 zł
111 214,69 zł
odrzucono
(podatek 7%)
7.
„INSTAL- MAT-BUD”
Woźniak Mateusz 
Grodzisko 1 C,
64- 113 Osieczna
 
84 162,61 zł
102 678,38 zł
 
100 pkt 
8.
P.H.U. „PAULAN” Andrzej Kwiatkowski 
58-100 Świdnica,
ul. Sikorskiego 66 B 
112 612 93 zł
120 495,84 zł
odrzucono
 (podatek 7%)
9.
PHU GEDEON Sp.j.
M. Socha, W. Rutkowski
 
58-200 Dzierżoniów, ul. Batalionów Chłopskich 7 b 
150 755,11 zł
183 921,23 zł
odrzucono/
wykluczono
 
10.
ZINSTAL Sp. z o.o.
Przedsiębiorstwo Wytwórczo- Usługowe Budownictwa 
65-735 Zielona Góra, ul. Batorego 126a
 
133 976,37 zł
163 451,17 zł
 odrzucono/
wykluczono
 
11.
MERT Sp. z o.o.
 
67-200 Głogów,
ul. Portowa 1 
109 201,84 zł
133 226,24 zł
 77,07 pkt
12.
„TECHNIX”
mgr inż. Olgierd Gnyp 
58-506 Jelenia Góra, ul. Wiejska 2b
98 263,09 zł
119 880,97 zł
odrzucono/
wykluczono
 
13.
Usługi Ogólnobudowlane „BICZ- BUD”
Mirosław Bicz 
56-100 Stary Wołów 77b
105 869,99 zł
129 161,39 zł
 
79,50 pkt
 
14.
Z.H.U. „KLIMA- SPEC”
 
56-100 Wołów,
ul. Ścinawska 24 
124 839,13 zł
152 303,74 zł
odrzucono/
wykluczono
 

 
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty:
 
W prowadzonym postępowaniu odrzucono następującą ofertę:
Oferta nr 6 - MK INSTAL- BUD P.H.U
                       Mirosław Kania
                        64-520 Obrzycko,
                        ul. Rzemieślnicza 14 
Uzasadnienie faktyczne:
Oferent przedstawił w ofercie 7 % - ową stawkę podatku VAT.
 
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 8 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów (niewłaściwie zastosowana stawka podatku VAT).
 
Oferta nr  8 - P.H.U. „PAULAN”
                        Andrzej Kwiatkowski 
                        58-100 Świdnica,
                        ul. Sikorskiego 66 B
 
Uzasadnienie faktyczne:
Oferent przedstawił w ofercie 7 % - ową stawkę podatku VAT.
 
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 8 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów (niewłaściwie zastosowana stawka podatku VAT).
 
Oferta nr 9 - PHU GEDEON Sp. j.
                        M. Socha, W. Rutkowski
                        58-200 Dzierżoniów,
                        ul. Batalionów Chłopskich 7 b 
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 31.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
 Oferta nr 10 - ZINSTAL Sp. z o.o.
                        Przedsiębiorstwo Wytwórczo- Usługowe Budownictwa 
                        65-735 Zielona Góra,
                        ul. Batorego 126a
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 31.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
 Oferta nr 12 - „TECHNIX”
                           mgr inż. Olgierd Gnyp 
                           58-506 Jelenia Góra,
                           ul. Wiejska 2b
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 31.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
Oferta nr 14 - Z.H.U. „KLIMA- SPEC”
                         56-100 Wołów,
                          ul. Ścinawska 24 
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 31.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił wymaganych dokumentów.
 
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 
 3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o wykluczeniu z udziału w postępowaniu wykonawcy:
 
W prowadzonym postępowaniu wykluczono następujących wykonawców:
Oferta nr 9 - PHU GEDEON Sp. j.
                        M. Socha, W. Rutkowski
                        58-200 Dzierżoniów,
                        ul. Batalionów Chłopskich 7 b 
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 31.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił następujących dokumentów:
1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (przedstawiony dokument jest nieaktualny)
2.Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia(do wysokości kwoty objętej zakresem przedmiotu zamówienia).
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Oferta nr 10 - ZINSTAL Sp. z o.o.
                        Przedsiębiorstwo Wytwórczo- Usługowe Budownictwa 
                        65-735 Zielona Góra,
                        ul. Batorego 126a
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 31.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił następujących dokumentów:
1.Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia(do wysokości kwoty objętej zakresem przedmiotu zamówienia) – brak potwierdzenia zapłaty polisy
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Oferta nr 12 - „TECHNIX”
                           mgr inż. Olgierd Gnyp 
                           58-506 Jelenia Góra,
                           ul. Wiejska 2b
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 31.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił następujących dokumentów:
1.Formularz ofertowy – parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 (brak parafki na pierwszej stronie formularza)
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
Oferta nr 14 - Z.H.U. „KLIMA- SPEC”
                         56-100 Wołów,
                          ul. Ścinawska 24 
 
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu wykonawca pomimo wezwania (do dnia 31.12.2010r. do godz. 12:00) nie uzupełnił następujących dokumentów:
1.Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia(do wysokości kwoty objętej zakresem przedmiotu zamówienia) – brak potwierdzenia zapłaty polisy
 
Uzasadnienie prawne:
W prowadzonym postępowaniu na podstawie art.24 ust.2 pkt.4 Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności.
 
 
 
 
 
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1)niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm.)
 
 
 
 
                                                                       ____________________________________
                                                                                  Kierownik Zamawiającego
 
 
 
do wiadomości:
 - adresat
- a/a.
- wszyscy uczestnicy postępowania
Ilość odwiedzin: 331
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2011-01-03 15:02:31
Data udostępnienia informacji: 2011-01-03 15:02:31
Data ostatniej aktualizacji: 2011-01-03 15:10:36

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner