RW 3431-15/06-5
Wołów, dnia 2006-10-04
ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO NA:
Wymiana okien drewnianych na PCV w Zespole Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym ul. 1 Maja 1a"
Oferty należy składać do dnia 13.10.2006 do godz. 10.00 w:
Starostwo Powiatowe
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
pokój nr 5
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 13.10.2006 o godz. 10.15 w
Starostwo Powiatowe
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
pokój nr 18
Termin wykonania zamówienia: do 15.12.2006 r
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej 55 329,43 euro.
Przedmiotem zamówienia dotyczy:
- Wymiana okiem drewnianych na PCV
Szczegółowy zakres zawiera:
-
Demontaż istniejącej stolarki okiennej
-
Zwózka gruzu z rozbiórki z jego ewentualna utylizacją
-
Montaż stolarki okiennej z podokiennikami, parapetami i nawietrzakami
-
Specyfikację istotnych warunków zamówienia przekazuje się nieodpłatnie.
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - CPV: 25234100-1 okna z tworzyw sztucznych
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
- koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem",
- dokumenty stwierdzające że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień
- oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22,oraz art.24 ust.1 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 2
Dokumenty dodatkowe:
- Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik numer: 3
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenie działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca – załącznik numer:4
- zaświadczenia właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości, potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają odpowiednim normom i specyfikacją technicznym
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
- podpisany wzór umowy załącznik nr 5
- kosztorys ofertowy oparty o książkę przedmiarów
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 , opisanych w pkt. 1.1 do 1.4,
- wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Informacjana na temat części zamówienia: zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: 100 %
Termin związania ofertą: okres 30 dni , tj. do dnia 2006-11-12
Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Henryk Worońko, tel. (071) 389 25 50 wew.936/ (071) 380 59 36, e-mail: zamowienia@powiatolowski.pl