Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie
ul. Piłsudskiego 10
56-100 Wołów
e-mail: zdp_wolow@wp.pl
Zaproszenie do udziału w postępowaniu
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości szacunkowej powyżej 60.000 EURO na
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2006/2007 na trenie Powiatu Wołów
w rozbiciu na V zadań
Oferty należy składać do dnia 19.10.20006 r. do godz. 10.00 w:
Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie
ul. Piłsudskiego 10
56-100 Wołów
pok. nr 13.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 19.10.2006 r. o godz. 10.15 w:
Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie
ul. Piłsudskiego 10
56-100 Wołów
pok. nr 14.
Termin wykonania zamówienia: od 01.11.2006 r. do 31.03.2007 r.
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w wartości szacunkowej powyżej 60.000 EURO.
Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2006/2007 z podziałem na V zadań:
Zadanie I – odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych Powiatu Wołów z terenu bazy w
Wińsku, ilość km dróg – 97 km
Zadanie II – odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych Powiatu Wołów wraz z
zabezpieczeniem składowiska materiałów uszorstniających z terenu bazy w Wołowie, ilość
km dróg – 83 km
Zadanie III – odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych Powiatu Wołów w m. Brzeg
Dolny wraz z materiałem uszorstniającym, ilość km dróg – 15 km
Zadanie IV – dostawa piasku (materiał z transportem) do zimowego utrzymania dróg na teren bazy w
Wińsku – 1050 t
Zadanie V – dostawa piasku (materiał z transportem) do zimowego utrzymania dróg na teren bazy w
Wołowie – 1050 t
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – 90.21.20.00-6 – usługi odśnieżania; 90.21.30.00-3 – usługi usuwania oblodzeń; 14.21.10.00-3 – dostawa piasku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Doświadczenie:
· wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom objętym zamówieniem, min. 10 km dróg powiatowych lub wyższej kategorii, w okresie 1 sezonu zimowego,
· wykonawca musi załączyć dokumenty stwierdzające należyte wykonanie usługi,
Potencjał techniczny
· posiadają lub mają zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnego sprzętu:
dla zadań I i II - piaskarka – 1 szt., pług średni – 1 szt., pług ciężki – 1 szt. ładowarka – 1 szt., równiarka lub spycharka – 1 szt.
dla zadania III - piaskarka – 1 szt., pług średni – 1 szt., ładowarka – 1 szt.,
· posiadają lub mają zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do sprawnych środków transportowych, zapewniających możliwość montażu pługów oraz piaskarek, oraz dostaw piasku i soli:
dla zadań I i II – min. 3 szt.
dla zadania III – min. 1 szt.
dla zadania IV i V – min. 2 szt. o ładowności powyżej 12,0 t
Potencjał kadrowy
· mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, przeszkolony w zakresie obsługi sprzętu do zimowego utrzymania dróg, mogący wykazać się kwalifikacjami odpowiednimi do powierzonych im stanowisk,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5. Spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
· warunek określony w pkt. 1, 3 i 4 spełnia każdy z Wykonawców
· warunek określony w pkt. 2 i 5 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
A) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp
2. Aktualny odpis z właściwegorejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
B) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego postępowaniem, Wykonawca składa następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
1. Informację o doświadczeniu Wykonawcy Doświadczenie zawodowe zawierającą wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom objętym zamówieniem, tj. min. 10 km dróg powiatowych lub wyższej kategorii, w okresie 1 sezonu zimowego. Do informacji należy dołączyć dokumenty stwierdzające należyte wykonanie usługi,
2. Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportowych Potencjał techniczny zawierającą wykaz niezbędnego wyposażenia do wykonania zamówienia.
3. Informację o osobach Potencjał kadrowy zawierającą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Do informacji należy dołączyć kopie uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych, jeżeli wykonywane czynności tego wymagają.
C) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca składa następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem):
1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
ð nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych,
ð nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
ð wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji
ð złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
ð nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
ð jest niezgodna z ustawą Pzp lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
ð jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
ð zawiera rażąco nisko cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
ð została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o zamówienie,
ð zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny,
ð Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
ð nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Informacja na temat części zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania, nie więcej jednak niż na dwa zadania. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100 %.
Termin związania ofertą: okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Tadeusz Wróblewski i Czesława Szmulewska, tel. 071 389 47 25