logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2013 > październik > 2013-10-31
Przetarg nieograniczony na zadanie pn."Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2013/2014 z podziałem na zadania".

IZP.272.37.2013.5.2013                                                                                       31.10.2013r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołowski , pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3805901, faks 071 3805900.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2013/2014 z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie zimowym 2013/2014, z podziałem na zadania:

- zadanie nr 1 zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, obręb Wińsko, ilość km dróg - 65 km;

- zadanie nr 2 zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, obręb Wołów, ilość km dróg - 59 km;

- zadanie nr 3 zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wińsko (strona zachodnia), ilość km dróg - 38 km;

 -zadanie nr 4 zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wińsko (strona wschodnia), ilość km dróg - 43 km;

- zadanie nr 5 zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wołów (strona zachodnia), ilość km dróg - 32 km;

- zadanie nr 6 zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wołów (strona wschodnia), ilość km dróg - 58 km;

- zadanie nr 7 zimowe utrzymanie dróg powiatowych w Brzegu Dolnym, ilość km dróg - 12 km;

- zadanie nr 8 zimowe utrzymanie chodników w ciągach dróg wojewódzkich w m. Wołów, ilość km - 10,3 km;

- zadanie nr 9 zimowe utrzymanie chodników i cpj w ciągach dróg powiatowych i wojewódzkich w m. Brzeg Dolny, ilość km - 18,6 km;

Zamówienie obejmuje:

- pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7);

- pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w pług odśnieżny ciężki będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-6);

- pracę sprzętu ciężkiego (ładowarka lub spycharka lub równiarka) do pracy przy likwidacji powstałych zasp śnieżnych (dla zadania 1-6);

 - wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7);

- pracę pojazdu samochodowego lub ciągnika rolniczego wyposażonych w specjalistyczny sprzęt do pracy przy odśnieżaniu i posypywaniu chodników i ciągów pieszo-jezdnych na drogach powiatowych i wojewódzkich z materiałem uszorstniającym (dla zadania 8-9);

- prace związane z montażem i demontażem siatki p/śnieżnej o dł. 2,8 km do osłony przed zawiejami i zamieciami śnieżnymi dla zadania 2 (siatka Zamawiającego; drut naciągowy i paliki Wykonawcy), siatka do odbioru i zwrotu na koszt Wykonawcy z bazy w Wołowie, ul. Kościuszki 27..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: do 15.04.2014r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:

Zadanie nr 1 - 5.248,00 zł. (pięć tysięcy dwieście czterdzieści osiem zł.)

 Zadanie nr 2 - 4.763,00 zł. (cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt trzy zł.)

Zadanie nr 3 - 2.357,00 zł. (dwa tysiące trzysta pięćdziesiąt siedem zł.)

Zadanie nr 4 - 2.667,00 zł. (dwa tysiące sześćset sześćdziesiąt siedem zł.)

Zadanie nr 5 - 1.985,00 zł. (jeden tysiąc dziewięćset osiemdziesiąt pięć zł.)

Zadanie nr 6 - 3.598,00 zł. (trzy tysiące pięćset dziewięćdziesiąt osiem zł.)

Zadanie nr 7 - 744,00 zł. (siedemset czterdzieści cztery zł.)

Zadanie nr 8 - 934,00 zł. (dziewięćset trzydzieści cztery zł.)

Zadanie nr 9 - 1.335,00 zł. (jeden tysiąc trzysta trzydzieści pięć zł.)

Na potwierdzeniu wniesienia wadium winna być adnotacja , którego zadania dotyczy wpłata wadium.

2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj. w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Gwarancje muszą być udzielone wyłącznie na zasadach polskiego prawa bankowego.

3.Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy BS Oborniki Śl. O Brzeg Dolny 11 9583 1022 0100 0447 2001 0004 w terminie zapewniającym jego wpływ do czasu złożenia oferty.

4.Wadium wniesione w postaci poręczeń i gwarancji lub potwierdzenie wpłaty wadium gotówką na rzecz niniejszego zamówienia publicznego należy załączyć do oferty.

5.Wadium wniesione w postaci poręczeń i gwarancji należy załączyć w formie kopii dokumentu, natomiast oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej -oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). Po otwarciu ofert oryginał wadium Zamawiający złoży w kasie Starostwa Powiatowego.

6.Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą.

7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12.

8.Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.

12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

13.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

 UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu wymienionych w pkt. 12 i 13 okoliczności.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VI. 1 a.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie głównych usług polegających na wykonywaniu prac przy zimowym utrzymaniu dróg publicznych - co najmniej 25 km dróg publicznych (zadanie 1-7) w okresie jednego sezonu zimowego (niezależnie od ilości oferowanych zadań) oraz 10 km chodników (zadnie 8-9) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, oddzielnie dla każdego zadania: - zadanie 1 i 2 - 2 nośniki wyposażone w piaskarkę i pług średni z dociskiem; 2 nośniki wyposażone w pług ciężki; 1 ładowarkę lub równiarkę lub spycharkę - zadanie 3, 4, 5 i 6 - 1 nośnik wyposażony w piaskarkę i pług średni z dociskiem; 1 nośnik wyposażony w pług ciężki; 1 ładowarkę lub równiarkę lub spycharkę - zadanie 7 - 1 nośnik wyposażony w piaskarkę i pług średni z dociskiem - zadanie 8 i 9 - 1 pojazd samochodowy lub ciągnik rolniczy wyposażony w specjalistyczny sprzęt do odśnieżania i posypywania chodników Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć we własnym zakresie maszynę do załadunku materiałów uszorstniających. W przypadku składania Oferty na kilka zadań należy wykazać na każde zadnie inny sprzęt, tj. wykazać łączną ilość sprzętu wymaganą dla zadań, na które składana jest oferta.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VI. 1 a.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na okres trwania umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2, na załączonym wzorze; Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy; Pełnomocnictwo musi zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem przez notariusza; Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; wypełniony i podpisany formularz oferty; wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy do zadania nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9, (dla poszczególnych zadań); zaakceptowany projekt umowy; Oryginał gwarancji lub poręczenia , jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do siwz. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z zapisami w projekcie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Powiat Wołowski

pl. Piastowski 2,

56-100 Wołów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

12.11.2013 godzina 10:00,

miejsce:

 Powiat Wołowski

pl. Piastowski 2,

56-100 Wołów

pokój nr 5.

Termin i miejsce otwarcia ofert:

12.11.2013 godzina 10:15,

miejsce:

 Powiat Wołowski

pl. Piastowski 2,

56-100 Wołów

pokój nr 18

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, obręb Wińsko, ilość km dróg - 65 km.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje:

 - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7);

- pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w pług odśnieżny ciężki będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-6);

- pracę sprzętu ciężkiego (ładowarka lub spycharka lub równiarka) do pracy przy likwidacji powstałych zasp śnieżnych (dla zadania 1-6);

- wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7);

Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do 15.04.2014r.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich, obręb Wołów, ilość km dróg - 59 km.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje: - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7);

- pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w pług odśnieżny ciężki będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-6);

- pracę sprzętu ciężkiego (ładowarka lub spycharka lub równiarka) do pracy przy likwidacji powstałych zasp śnieżnych (dla zadania 1-6);

- wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7);

- prace związane z montażem i demontażem siatki p/śnieżnej o dł. 2,8 km do osłony przed zawiejami i zamieciami śnieżnymi dla zadania 2 (siatka Zamawiającego; drut naciągowy i paliki Wykonawcy), siatka do odbioru i zwrotu na koszt Wykonawcy z bazy w Wołowie, ul. Kościuszki 27.

Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do 15.04.2014r.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wińsko (strona zachodnia), ilość km dróg - 38 km.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje:

- pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7);

- pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w pług odśnieżny ciężki będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-6);

- pracę sprzętu ciężkiego (ładowarka lub spycharka lub równiarka) do pracy przy likwidacji powstałych zasp śnieżnych (dla zadania 1-6);

- wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7);

Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do 15.04.2014r.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wińsko (strona wschodnia), ilość km dróg - 43 km.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje:

 - pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7);

- pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w pług odśnieżny ciężki będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-6);

 - pracę sprzętu ciężkiego (ładowarka lub spycharka lub równiarka) do pracy przy likwidacji powstałych zasp śnieżnych (dla zadania 1-6);

 - wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7);

 Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do 15.04.2014r.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wołów (strona zachodnia), ilość km dróg - 32 km.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje:

- pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7);

- pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w pług odśnieżny ciężki będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-6);

 - pracę sprzętu ciężkiego (ładowarka lub spycharka lub równiarka) do pracy przy likwidacji powstałych zasp śnieżnych (dla zadania 1-6);

- wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7);

Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do 15.04.2014r.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, obręb Wołów (strona wschodnia), ilość km dróg - 58 km.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje:

- pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7);

- pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w pług odśnieżny ciężki będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-6);

- pracę sprzętu ciężkiego (ładowarka lub spycharka lub równiarka) do pracy przy likwidacji powstałych zasp śnieżnych (dla zadania 1-6);

- wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7);

Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do 15.04.2014r.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w Brzegu Dolnym, ilość km dróg - 12 km.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

 Zamówienie obejmuje:

- pracę środków transportowych przy odśnieżaniu, usuwaniu zasp i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych i wojewódzkich, wyposażonych w piaskarkę i pług odśnieżny średni będących własnością wykonawcy (dla zadania 1-7);

- wykonanie mieszanki uszorstniającej do posypywania dróg w celu zwalczania śliskości, będącej własnością wykonawcy, rozliczanej wg rzeczywistego zużycia (dla zadania 1-7);

 Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do 15.04.2014r.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników w ciągach dróg wojewódzkich w m. Wołów, ilość km - 10,3 km.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje:

- pracę pojazdu samochodowego lub ciągnika rolniczego wyposażonych w specjalistyczny sprzęt do pracy przy odśnieżaniu i posypywaniu chodników i ciągów pieszo-jezdnych na drogach powiatowych i wojewódzkich z materiałem uszorstniającym (dla zadania 8-9);

Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do  15.04.2014r.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników i cpj w ciągach dróg powiatowych i wojewódzkich w m. Brzeg Dolny, ilość km - 18,6 km.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Zamówienie obejmuje:

- pracę pojazdu samochodowego lub ciągnika rolniczego wyposażonych w specjalistyczny sprzęt do pracy przy odśnieżaniu i posypywaniu chodników i ciągów pieszo-jezdnych na drogach powiatowych i wojewódzkich z materiałem uszorstniającym (dla zadania 8-9);

Szczegółowy zakres: został zawarty w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do 15.04.2014r.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na Portalu UZP Nr 445088- 2013 z dnia 31.10.2013 ogłoszenia w BZP

Załączniki do pobrania: 2013-10-31 12:08:47 - Pobierz SIWZ (249.00 kB)
2013-10-31 12:09:31 - Pobierz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (230.00 kB)
2013-10-31 12:10:01 - Pobierz formularz oferty (71.50 kB)

Nazwa dokumentu: Przetarg nieograniczony na zadanie pn."Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2013/2014 z podziałem na zadania".
Osoba, która wytworzyła informację: Beata Frala
Osoba, która odpowiada za treść: Beata Frala
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2013-10-31 12:03:43
Data udostępnienia informacji: 2013-10-31 12:03:43
Data ostatniej aktualizacji: 2013-10-31 12:10:42

Wersja do wydruku...

corner   corner