logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich

Termin składania ofert: 04.11.2016 r. godz. 15.00

 

ZAPYTANIE OFERTOWE



I. Zamawiający
Zamawiającym jest: Powiat Wołowski
Adres: ul. Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów

2. Numer postępowania
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:GK.6622.6.2016. Oferenci we wszystkich kontaktach z zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.

II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone jest z wyłączeniem ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r.  poz. 2164 z późn. zm.) zgodnie  z art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych

III. Opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych wraz  z dokumentacją geodezyjną i kartograficzną dla celów aktualizacji operatu ewidencyjnego dla :

 

Zadanie 1

Jednostka ewidencyjna

Obręb

Nr działki

Powierzchnia działki (ha)

Powierzchnia gruntów zalesionych (ha)

Wołów

Gliniany

45/1

2,99

2,99

Wołów

Gliniany

147/1

19,47

15,98

Wińsko

Konary

116/2

2,26

2,20

Wińsko

Konary

258/2

22,68

16,43

Wińsko

Konary

116/4

1,33

1,29

Wińsko

Kozowo

23/12

10,48

10,37

Wińsko

Kozowo

3/1

3,79

3,69

Wińsko

Kozowo

149/2

4,08

3,75

Wińsko

Wińsko

476

1,81

1,29

razem :

68,89

57,99

 

Zadanie 2

Jednostka ewidencyjna

Obręb

Nr działki

Powierzchnia działki (ha)

Powierzchnia gruntów zalesionych (ha)

Wińsko

Białawy Małe

285

0,57

0,57

Wołów

Gródek

230

0,15

0,15

Wołów

Gródek

231

0,65

0,65

Wińsko

Smogorzówek

298

2,32

2,13

Wińsko

Konary

176/8

0,94

0,92

Wińsko

Konary

176/7

3,08

2,88

Wińsko

Kozowo

17/7

4,08

4,08

Wołów

Golina

103/1

1,86

1,86

Wołów

Rataje

317/1

9,20

9,20

razem :

22,85

22,44

 

 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie  klasyfikacji gruntów,  zalesionych  na podstawie przepisów o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Obszarów Wiejskich (art. 14 ust. 7 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2100 z późn. zm.), w zakresie czynności o których mowa w rozporządzeniu z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246)  obejmujące miedzy innymi analizę niezbędnych materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny,  przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie, sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji oraz pomiar sytuacyjny zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami określonymi  w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji            z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. Nr 263, poz. 1572) .

Zakres prac:

  1. Zgłoszenie pracy geodezyjnej w ODGIK w Wołowie
  2. Analiza i ocena istniejących materiałów geodezyjna kartograficznych zgromadzonych w ODGIK
  3. Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w tym:
    • Badania profili glebowych, w tym określenie uziarnienia ich poszczególnych poziomach genetycznych oraz szczegółowe określenie na mapie ewidencyjnej miejsca tych badań
    • Zaliczenie gruntów do odpowiedniego typu, rodzaju i gatunku gleby, rodzaju użytku gruntowego oraz klasy bonitacyjnej

 

  1. Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji zgodnie z §8 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.

2. Weryfikację gleboznawczej klasyfikacji gruntów należy wykonać w obecności właściciela , którego należy powiadomić pisemnie (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru)             w terminie co najmniej 7 dni od daty rozpoczęcia czynności klasyfikacyjnych. Fakt obecności stron należy odnotować w protokole klasyfikacyjnym w postaci złożonego przez nich  podpisu. W przypadku odmowy podpisu  w protokole lub braku podpisu z jakiejkolwiek przyczyny fakt ten należy odnotować i wyjaśnić  jego przyczynę.

2a. Przedłożenie projektu gleboznawczej klasyfikacji gruntów celem wyłożenia do wglądu dla zainteresowanych osób.

3. Określenie współrzędnych punktów załamania granic konturów klasyfikacyjnych i określenie współrzędnych punktów przecięcia granic konturów klasyfikacyjnych z granicami działek ewidencyjnych. Zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Rozwoju regionalnego i Budownictwa  z dnia 29 marca 2001 r.  w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 545 z późn. zm.)  -  danymi ewidencyjnymi dotyczącymi użytków gruntowych i klas bonitacyjnych są:

• numeryczne opisy konturów tych użytków i klas bonitacyjnych;

• oznaczenia użytków gruntowych i klas bonitacyjnych w granicach poszczególnych

konturów oraz numery tych konturów;

• przebieg konturów klasyfikacyjnych przyjmuje się w ewidencji na podstawie mapy klasyfikacji zgodnie z § 8 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia  w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów z dnia 12 września  2012 r. i zamyka się w granicach konturów gruntów rolnych i leśnych.

4. Wykonanie obliczeń niezbędnych do sporządzenia wykazu zmian gruntowych, obliczenie powierzchni konturów klasyfikacyjnych w działkach ewidencyjnych   i sporządzenie w wykazu zmian gruntowych – osobno dla każdej jednostki rejestrowej.

5. Skompletowanie operatu technicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi do zgłoszenia pracy geodezyjnej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wołowie. Operat gleboznawczej klasyfikacji gruntów wraz    z wykazami danych ewidencyjnych - przyjęty do zasobu  Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej będzie stanowił podstawę do wydania decyzji administracyjnej  w sprawie ustalenia klasyfikacji i wprowadzenia zamian w operacie ewidencji gruntów i budynków.

6. Operat klasyfikacyjny i zmiany użytków powinien zawierać:

  • Ustalenie zasięgu gruntu podlegających klasyfikacji

  • Szkice polowe

  • Dzienniki pomiaru

  • Wykazy zmian danych ewidencyjnych

  • Wykazy współrzędnych

  • Obliczenia

  • Mapy z wywiadu terenowego

  • Rozliczenia użytków i klas w działkach ewidencyjnych

  • Protokół klasyfikacyjny z załącznikami ( w tym dokumentacja z oględzin, opisy odkrywek)

  • Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

  • Kopia upoważnienia klasyfikatora do przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów

  • Szkic klasyfikacyjny

  • Mapa klasyfikacyjna

  • Mapa numeryczna z konturami użytków gruntowych i klas

  • Inne dokumenty istotne dla opracowania

  • Odkrywki glebowe

    7. Poza dokumentami wymienionymi w pkt 5,6 wykonawca przedłoży dokumenty do wydania decyzji tj. po 4 egzemplarze mapy klasyfikacyjnej oraz 4 egzemplarze wykazów zmian danych ewidencyjnych.

    8. Udział wykonawcy przeprowadzającego czynności klasyfikacyjne w procesie rozpatrzenia zastrzeżeń do projektu ustalenia klasyfikacji.

    9. Ponowne wykonanie czynności, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, w przypadku uznania zgłoszonych zastrzeżeń za zasadne, oraz wprowadzenie stosownych zmian w projekcie ustalenia klasyfikacji wykonawca wykona w ramach rękojmi umowy.

     

    IV. Termin wykonania zamówienia
    Termin wykonania zamówienia do dnia 23.12.2016 r.

    V. Warunki udziału w postępowaniu
    1. Warunki udziału w postępowaniu
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
    1) posiadają uprawnienia z zakresu geodezji i kartografii niezbędnych do  realizacji zamówienia lub osoby, które takie uprawniania posiadają (uprawniania z zakresu 1);

    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,

    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

    5) złoża ofertę cenową według wzoru stanowiącego załącznik nr 1

     


    Ocena spełniania warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
    Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 3 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a określonego w pkt 4 odrzuceniem ofert wykonawcy.

    VI. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy                       w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
    1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty złożone w oryginale lub w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii :
    a) Oferta, zgodna w treści z załączonym formularzem Nr 1
    Oferta musi zawierać oświadczenie wykonawcy, wskazujące te części zamówienia , których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom , a także nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców.
    b) Oświadczenie o spełnieniu warunków ( załącznik nr 2)
    c) Zaakceptowane istotne postanowienia umowy
    d) dokument potwierdzający posiadane uprawnienia do wykonania zamówienia
    e) dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności gospodarczej

    W przypadku podmiotów działających w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kopie umowy spółki wraz z aneksami.


    2.Kopie dokumentów muszą być poświadczone „ za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę bądź przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
    3.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert , zastrzegł , że nie mogą być one udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji , o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503), które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania , winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie                            i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać innym uczestnikom postępowania „ z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.

    VII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
    1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na adres:
    Starostwo Powiatowe w Wołowie
    ul. pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów

    Osobami ze strony zamawiającego uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się  z wykonawcami są e-mail: geodezja@powiatwolowski.pl

    Katarzyna Włodarczyk

    Tel.: 71-380-59-54



    VIII. Opis przygotowania oferty
    1. Przygotowanie oferty na Zadanie 1 i Zadanie 2
    1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
    2) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
    3) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
    4) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
    5) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki.
    6) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
    7) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

    IX. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
    1. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl

    do dnia 04.11.2016 r. godz. 15.00
    Gleboznawcza klasyfikacja gruntów zalesionych z dokumentacją geodezyjną i kartograficzną dla celów aktualizacji operatu ewidencyjnego GK.6622.6.2016. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
    2. Miejsce otwarcia ofert: W siedzibie zamawiającego
    Starostwo Powiatowe w Wołowie 56-100 Wołów , pl. Piastowski 2

    Dnia 04.11.2016 r. godz. 15.15 pokój nr 38b.
    3. Sesja otwarcia ofert. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji.


    X. Kryteria oceny oferty
    Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów                                   i poniższego wzoru:


    Cena ofertowa – 100% = 100 pkt – Zadanie 1


                                        Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

    Liczba punktów = ................................................................................. x 100

                                                   Cena brutto oferty badanej

     

     

    Cena ofertowa – 100% = 100 pkt – Zadanie 2


                                        Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

    Liczba punktów = ................................................................................. x 100

                                                   Cena brutto oferty badanej

     

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto tzn., która uzyska największą ilość punktów.


XI. Informacja dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów pisemnie.


XII. Załączniki
1. Oferta
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków
 

 

Nazwa dokumentu: zapytanie ofertowe
Podmiot udostępniający: Katarzyna Włodarczyk
Osoba, która wytworzyła informację: Katarzyna Włodarczyk
Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Włodarczyk
Osoba, która wprowadzała dane: Bogumił Siepka
Data wytworzenia informacji: 2016-10-28 11:09:48
Data udostępnienia informacji: 2016-10-28 11:09:48
Data ostatniej aktualizacji: 2016-10-28 11:23:58

Wersja do wydruku...

corner   corner