RW 3431-6/2007
Wołów, dnia 2006-03-19
ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Wymiana okien drewnianych na PCV w Zespole Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym ul. 1 Maja 1a "
Oferty należy składać do dnia 2007-04-20 do godz. 10:00 w:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
pokój nr 5
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 2007-04-20 do godz. 10:15 w
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
pokój nr 18
Termin wykonania zamówienia: do 2007-08-31
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego
Przedmiotem zamówienia dotyczy:
Wymiana okiem drewnianych na PCV
Szczegółowy zakres zawiera:
- demontaż istniejącej stolarki okiennej
- zwózka gruzu z rozbiórki z jego ewentualną utylizacją
- montaż stolarki okiennej z podokiennikami prefabrykowanymi nawiewnikami higrosterowanymi i parapetami
Specyfikację istotnych warunków zamówienia przekazuje się nieodpłatnie.
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - CPV: 25234100-1 okna z tworzyw sztucznych
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
- koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem",
- dokumenty stwierdzające że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień
- oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22,oraz art.24 ust.1 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 2
- Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr. 3
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenie działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca – załącznik nr:4
- zaświadczenia właściwej urzędowej instytucji kontroli jakości, potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają odpowiednim normom i specyfikacją technicznym
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Dokumenty dodatkowe:
- podpisany wzór umowy załącznik nr 5
- kosztorys ofertowy oparty o książkę przedmiarów
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 , opisanych w pkt. 1.1 do 1.4,
- wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Informacjana na temat części zamówienia: zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: 100 %
Termin związania ofertą: okres 30 dni , tj. do dnia 21.05.2007