logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


IZP 3431-25/2007-5                                                                                         
Wołów, 06.11.2007r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie,
tel. 071 3805901, fax 071 3805900.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
 
Poprawa jakości i efektywności pracy oraz optymalizacja wykorzystania stanu bazy lokalowej Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczy:
 
 Sprzęt sportowy
1.piłka do siatki - 15 szt.
2.piłka do nogi - 15 szt.
3.piłka do kosza - 15 szt.
4.piłka lekarska - 5 szt.
5.mikasa Mgv 230 - 15 szt.
6.siatka do tenisa ziemnego - 2 szt.
7.siatka do babinktona - 2 szt.
8.siatka do siatkówki - 2 szt.
9.siatka do bramki do piłki ręcznej - 2 szt.
10.siatka na obręcz do kosza - 4 szt.
11.siatka do tenisa stołowego - 8 szt.
12.bramka aluminiowa składana - 2 szt.
13.stół do tenisa stołowego - 4 szt.
14.rakietki do tenisa stołowego - 20 szt.
15.piłki do tenisa stołowego 1kpl.-6 szt. - 50 szt.
16.paletki do babinktona - 20 szt.
17.lotki do babinktona 1kpl.-5 szt. - 30 szt.
18.materac antypoślizgowy 5 cm - 12 szt.
19.odskocznia lampart - 1 szt.
20.skrzynia gimnastyczna - 1 szt.
21.stoper 8 czasowy - 2 szt.
22.taśma miernicza - 2 szt.
23.pompki zwykłe - 4 szt.
24.gryf - 2 szt.
25.talerz 10 kg - 6 szt.
26.talerz 20 kg - 6 szt.
27.pałeczki sztafetowe - 10 szt.
28.stroje sportowe reprezentacyjne (koszulka, spodenki, dres) - 20 szt.
29.piłkarzyki stojące - 5 szt.
30.unihokej - 1 szt.
31.sprzęt fitness - 1 szt.
 
Wyposażenie pokoi
1.szafa ubraniowa wzmocniona - 36 szt.
2.regał z półkami wzmocniony - 36 szt.
3.tapczan bez skrzyni wzmocniony - 53 szt.
4.krzesło ISO - 48 szt.
 5.sofa bez pojemnika - 15 szt.
6.szafka RTF zamykana wzmocniona - 6 szt.
 
Pomoce dydaktyczne
1.Pakiety edukacyjne multimedialne - 10 kpl.
2.Gry edukacyjne dla młodzieży w wieku 12-18 lat- 17 kpl.
3.Urządzenie wielofunkcyjne (kopiarka, drukarka sieciowa, skaner, faks) - 1 szt.
 
Szybkość kopiowania: 20 stron A4 - minutę w kolorze i czerni;
Szybkość drukowania 20 stron A4 na minutę w kolorze i czerni,
System kopiowania laser
Skala szarości 256 zasobniki papieru
- kaseta na 500 arkuszy A5-A3, 64-250g na m2,
- kaseta na 500 arkuszy A5-A3, 64-250g na m2, podajnik ręczny na 150 arkuszy 64-270g na m2 , Moduł duplexu - A5-A3,
gramatura: 64-250g na m2
Format papieru max. 311 x 457 mm
Gramatura papieru 64-270 g na m2
Obszar wydruku max. 305 x 449 mm
Czas nagrzewania około 80 sek.
Zasilanie 220-240 V na 50 Hz
Specyfikacja kopiarki
Podajnik dokumentów - dwustronny podajnik dokumentów
Wielokrotność kopiowania 1 - 999 Pomniejszenie/powiększenie 25 procent - 400 procent krokowo co 0.1 procent
Czas uzyskania pierwszej kopii A4 14 s w kolorze 8 s w czerni
Pamięć urządzenia 1024 MB RAM
Dysk Twardy 60 GB
Rozdzielczość max. 1800 x 600 dpi
Specyfikacja drukarki
Kontroler standard: wbudowany kontroler 1 GHz
Pamięć standard: 1024 MB
Rozdzielczość max. 1800 x 600 dpi
Karta sieciowa Ethernet 10 na 100 na 1000 BaseT
Protokoły sieciowe IPX na SPX (NDS), TCP na IP, SMB (NetBEUI), LPD, SNMP, HTTP, IPP Interfejs Ethernet 10 na 100 na 1000 BaseT, USB 2.0
Sterowniki Windows 2000-2003-XP-XP64-Vista, Mac OS 9.x-10.x, Unix, Linux
Specyfikacja skanera
Rodzaj skanowania skanowanie do E-mai l- FTP – Fax. – BOX - SMB,
skanowanie TWAIN (PC-Mac),
Rozdzielczość max. 600 dpi ,
 Szybkość skanowania max. 70 stron na minutę (w kolorze i w czerni) ,
Rozmiar oryginałów max. A3,
Format skanowania PDF, JPEG, TIFF, XPS ,
 
specyfikacja urządzenie wielofunkcyjne (kopiarka, drukarka, skaner)
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
36.15.00.00-7, 36.40.00.00-5, 36.15.31.10-2, 29.83.63.00-1.
 
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Tak, ilość części: 3.
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
 
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
 
 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
 
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
 
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
 
Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:
 
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
 - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
 
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
 
- niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
 - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
 - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
 
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
 
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1
2) Wzór umowy podpisany i parafowany przez wykonawcę - załącznik nr 2
3) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej -zamówieniem,
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty::
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22,oraz art.24 ust.1 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 3
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- załącznik numer: 4
2) Wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr. 5
3) dokumenty stwierdzające że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień
D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
 E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
- wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.
F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
- Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B 1 - 6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem.
2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
 
 Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów.
 
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
 nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 10:00,
miejsce:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
Pokój nr 5.
 
Termin otwarcia ofert:
15.11.2007 godzina 10:15
miejsce:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
Pokój nr 18.
 
IV.3.5) Termin związania ofertą: 17.12.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt sportowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1. piłka do siatki - 15 szt.,
2. piłka do nogi - 15 szt.,
3. piłka do kosza - 15 szt.,
4. piłka lekarska - 5 szt.,
5. mikasa Mgv 230 - 15 szt.,
6. siatka do tenisa ziemnego - 2 szt.,
7. siatka do babinktona - 2 szt.,
8. siatka do siatkówki - 2 szt.,
 9. siatka do bramki do piłki ręcznej - 2 szt.,
10. siatka na obręcz do kosza - 4 szt.,
11. siatka do tenisa stołowego - 8 szt.,
12. bramka aluminiowa składana - 2 szt.,
13. stół do tenisa stołowego - 4 szt.,
14. rakietki do tenisa stołowego - 20 szt.,
15. piłki do tenisa stołowego 1kpl./6 szt. - 50 szt.,
16. paletki do babinktona - 20 szt.,
17. lotki do babinktona 1kpl./5 szt. - 30 szt.,
18. materac antypoślizgowy 5 cm - 12 szt.,
19. odskocznia lampart - 1 szt.,
20. skrzynia gimnastyczna - 1 szt.,
21. stoper 8 czasowy - 2 szt.,
22. taśma miernicza - 2 szt.,
23. pompki zwykłe - 4 szt.,
24. gryf - 2 szt.,
25. talerz 10 kg - 6 szt.,
26. talerz 20 kg - 6 szt.,
27. pałeczki sztafetowe - 10 szt.,
28. stroje sportowe reprezentacyjne (koszulka, spodenki, dres) - 20 szt.,
29. piłkarzyki stojące - 5 szt.,
30. unihokej - 1 szt.,
31. sprzęt fitness - 1 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.40.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 10.12.2007.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pokoi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1. szafa ubraniowa wzmocniona - 36 szt.,
2. regał z półkami wzmocniony - 36 szt.,
3. tapczan bez skrzyni wzmocniony - 53 szt.,
4. krzesło ISO - 48 szt.,
5. sofa bez pojemnika - 15 szt.,
 6. szafka RTF zamykana wzmocniona - 6 szt.,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 10.12.2007.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pomoce dydaktyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Pakiety edukacyjne multimedialne - 10 kpl.
2.Gry edukacyjne dla młodzieży w wieku 12-18 lat- 17 kpl.
3.Urządzenie wielofunkcyjne (kopiarka, drukarka sieciowa, skaner, faks) - 1 szt.
Szybkość kopiowania 20 stron A4 / minutę w kolorze i czerni
Szybkość drukowania 20 stron A4 na minutę w kolorze i czerni
System kopiowania laser
Skala szarości 256
Zasobniki papieru kaseta na 500 arkuszy A5-A3+, 64-250g na m2 kaseta na 500 arkuszy A5-A3, 64-250g na m2 podajnik ręczny na 150 arkuszy 64-270g na m2
Moduł duplexu - A5-A3+, gramatura: 64-250g na m2
Format papieru - max. 311 x 457 mm
Gramatura papieru 64-270 g na m2 Obszar wydruku max. 305 x 449 mm
Czas nagrzewania około 80 sek.
Zasilanie 220-240 V na 50 Hz
Specyfikacja kopiarki Podajnik dokumentów dwustronny podajnik dokumentów Wielokrotność kopiowania 1 - 999 Pomniejszenie-powiększenie 25% - 400% krokowo co 0.1%
Czas uzyskania pierwszej kopii A4 14 s w kolorze,8 s w czerni Pamięć urządzenia 1024 MB RAM Dysk Twardy 60 GB Rozdzielczość max. 1800 x 600 dpi
Specyfikacja drukarki Kontroler standard: wbudowany kontroler 1 GHz Pamięć standard: 1024 MB Rozdzielczość max. 1800 x 600 dpi Karta sieciowa Ethernet 10 na 100 na 1000 BaseT
Protokoły sieciowe IPX - SPX (NDS), TCP-IP, SMB (NetBEUI), LPD, SNMP, HTTP, IPP Interfejs Ethernet 10 na 100 na 1000 BaseT, USB 2.0
Sterowniki Windows 2000-2003-XP-XP64-Vista, Mac OS 9.x10.x, Unix, Linux
Specyfikacja skanera Rodzaj skanowania skanowanie do E-mail - FTP - fax. - BOX - SMB skanowanie TWAIN (PC-Mac) Rozdzielczość max. 600 dpi
Szybkość skanowania max. 70 stron na minutę (w kolorze i w czerni)
Rozmiar oryginałów max. A3 Format skanowania PDF, JPEG, TIFF, XPS
specyfikacja urządzenie wielofunkcyjne kopiarka +drukarka +skaner.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.10-2, 29.83.63.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania:
Zakończenie: 10.12.2007.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na Portalu UZP Nr 214104– 2007 z dnia 06.11.2007 ogłoszenia w BZP

Nazwa dokumentu: OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Skrócony opis: Poprawa jakości i efektywności pracy oraz optymalizacja wykorzystania stanu bazy lokalowej Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym
Osoba, która wytworzyła informację: Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2007-11-06 18:24:29
Data udostępnienia informacji: 2007-11-06 18:24:29
Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-06 18:28:23

Wersja do wydruku...

corner   corner