Zakresy zadań oddziału
Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ( oddział ) :
1. gromadzenie i prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, kontrola opracowań przyjmowanych do zasobu oraz udostępnianie tego zasobu zainteresowanym jednostkom oraz osobom fizycznym i prawnym;
2. kontrola właściwego obiegu, wykorzystania, i reprodukowania materiałów geodezyjnych i kartograficznych;
3. prowadzenie ewidencji gruntów i budynków;
4. prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów ( część techniczna );
5. prowadzenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;
6. zakładanie osnów szczegółowych;
7. zakładanie i aktualizacja mapy zasadniczej;
8. ochrona znaków geodezyjnych;
9. prowadzenie powiatowych baz danych wchodzących w skład SIT – u;
10. prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
11. obsługa techniczna Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej;
12. planowanie wykorzystania środków powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym;
13. wdrażanie nowoczesnych technik prowadzenia zasobu;
14. przeprowadzanie przetargów na prace geodezyjne związane z prowadzeniem zasobu oraz na zakup sprzętu.