Wołów, 12.09.2008 r.
Nr sprawy: 05/ZDP/ZP/08
Zarząd Dróg Powiatowych W Wołowie
ul. Piłsudskiego 10, 56-100 Wołów
tel./fax 071 389 47 25
e-mail: zdp_wolow@wp.pl
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA ZADANIE:
„Remont nawierzchni chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1277 D w m. SMOGORZÓW WIELKI”.
Oferty należy składać do dnia 03.10.2008 r. do godz. 10.00 w:
Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie
56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10
pok. nr 13.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 03.10.2008 r. o godz. 10.05 w:
Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie
56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10
pok. nr 14.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2008 r.
Tryb zamówienia publicznego: przetarg nieograniczony którego wartość jest większa niż 14 0000 EURO i nie przekracza procedury progów unijnych.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie: „Remont nawierzchni chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1277 D w m. SMOGORZÓW WIELKI”.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót.
Sposób wykonania robót został podany w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Szczegółowy zakres robót określa załączony przedmiar robót.
Przebudowę drogi należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną, posiadaną wiedzą inżynierską oraz obowiązującymi normami i wymogami technologicznymi.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Wołowie, 56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10, pokój nr 14, w godzinach 700 – 1500, od dnia ogłoszenia, w Biuletynie Zamówień Publicznych, tj. od dnia 12.09.2008 r. oraz na stronie internetowej powiatu wołowskiego (BIP) – www.powiatwolowski.pl
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Kod CPV: 45.23.32.22-1 roboty w zakresie chodników
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Doświadczenie: wykonywali w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówieniaoraz posiadające dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tego zadania.
Potencjał techniczny: dysponują lub mają zapewniony dostęp poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób dostęp do w pełni sprawnego sprzętu niezbędnego do wykonania zadania jak: koparka, płyta wibracyjna, walec samojezdny, samochody samowyładowcze – niezbędnego do wykonania zadania.
Potencjał kadrowy: dysponują min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego i przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dysponują odpowiednio wykwalifikowanym pracownikiem do obsługi sprzętu.
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- Spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1,
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
- który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków
Ocena spełnienia w/w warunkówdokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605)
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznychz wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 2.
Do w/w odpisu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 3.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
1. Charakterystykę wykonawcy w zakresie zatrudnienia, kwalifikacji kadry inżynieryjno-technicznej oraz proponowany personel wykonawcy na realizację zadania, na załączonym wzorze – załącznik nr 4. Kwalifikacje kierownika budowy należy potwierdzić załączając kserokopie uprawnień oraz dokumentu przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
2. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia na załączonym wzorze – załącznik nr 5.
3. Doświadczenie zawodowe wykonawcy zawierające wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, poprzedzających dzień złożenia oferty, a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tego zadania z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 6.
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – załącznik nr 7
2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 8.
3. Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 9.
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.
Informacja na temat części zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100 %.
Termin związania ofertą: okres 30 dni od dnia złożenia oferty.
Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Tadeusz Wróblewski
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało opublikowane w BZP z dnia 12.09.2008 r. pod nr 216723 – 2008.
Dyrektor ZDP
Marek Tracichleb