Powiązane dokumenty:» 2009-11-10, Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zadanie pn.:„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2009/2010 na terenie Powiatu wołowskiego z podziałem na za
Wołów: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2009/2010 na terenie Powiatu wołowskiego w rozbiciu na zadania.
Numer ogłoszenia: 388594 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Piłsudskiego 10, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 389 47 25, faks 0-71 389 47 25.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w sezonie 2009/2010 na terenie Powiatu wołowskiego w rozbiciu na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie Powiatu wołowskiego w sezonie 2009/2010 z podziałem na zadania:
zadanie I odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich obręb Wińsko, ilość km dróg - 149 km wraz z przygotowaniem mieszanki piaskowo-solnej
zadanie II odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich obręb Wołów, ilość km dróg - 135 km wraz z przygotowaniem mieszanki piaskowo-solnej
zadanie III odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich obręb Brzeg Dolny, ilość km dróg - 42 km wraz z przygotowaniem mieszanki piaskowo-solnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
A. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Doświadczenie: wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom objętym zamówieniem, wykonawca musi załączyć dokumenty stwierdzające należyte wykonanie usługi,
Potencjał techniczny: posiadają lub mają zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnego sprzętu:
dla zadań I i II - piaskarka - 2 szt., pług średni - 2 szt., pług ciężki - 2 szt., ładowarka - 1 szt.,
dla zadania III - piaskarka - 2 szt., pług średni - 2 szt., ładowarka - 1 szt.,
posiadają lub mają zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do sprawnych środków transportowych, zapewniających możliwość montażu pługóworaz piaskareki: dla zadań I i II - min. 5 szt.
dla zadania III - min. 2 szt.
Potencjał kadrowy mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, przeszkolony w zakresie obsługi sprzętu do zimowego utrzymania dróg, mogący wykazać się kwalifikacjami odpowiednimi do powierzonych im stanowisk,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
B. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy:
1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w pkt. A.,
2. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji
4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
5. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące oświadczenie i dokumenty:
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Do w/w odpisu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień lub pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
B)W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Informację o doświadczeniu Wykonawcy -Doświadczenie zawodowe- zawierającą wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom objętym zamówieniem - wg załącznika. Do informacji należy dołączyć dokumenty stwierdzające należyte wykonanie usługi,
2. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia -Potencjał Techniczny- którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wg wzoru. W przypadku wskazania wyposażenia, którym wykonawca będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wskazanego w załączniku wyposażenia.
3. Charakterystykę wykonawcy -Potencjał Kadrowy- w zakresie zatrudnienionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres zatrudnienia jest krótszy, to w tym okresie oraz proponowany personel wykonawcy na realizację zadania, na załączonym wzorze. W przypadku wskazania osób, którymi wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do informacji należy dołączyć kopie uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych, jeżeli wykonywane czynności tego wymagają.
C)W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A.1 do A.3 oraz C.1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.powiatwolowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie ul. Piłsudskiego 10 56-100 Wołów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wołowie ul. Piłsudskiego 10 56-100 Wołów pok. 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.