Wołów, 09.11.2018 r.

IZP.272.2.50.2018.1                                           Zapytanie ofertowe

na zadanie pn.: „Rewitalizacja budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie - wykonanie  tymczasowej drogi dojazdowej do budynku Laboratorium”.

  1. I.         Zamawiający: Powiat Wołowski działający w imieniu Starostwa Powiatowego w Wołowie,  pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów.

 

  1. II.        Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018r. poz. 1986 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej                       w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

 

  1. III.      Opis przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tymczasowej drogi dojazdowej  w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie - wykonanie  tymczasowej drogi dojazdowej do budynku Laboratorium”.

 

  1. 2.       Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w przedmiarze (stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego) i dotyczy m. in.

 

1)       wykonania koryta pod nawierzchnię drogi (81 m2),

2)       wykonania podsypki pod nawierzchnię z płyt o grubości 10 cm (90 m2),

3)       montażu nawierzchni drogi z płyt drogowych (90 m2),

4)       wydzielenia  miejsca robót.

 

                 IV.            Kod CPV: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane

                   45.10.00.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę

                         

                   V.            Termin wykonania zamówienia:  30.11.2018 r.

                 VI.            Informacja o środkach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

Do oferty należy załączyć:

1)       kopię aktualnego KRS lub wypisu z CEiDG Wykonawcy poświadczoną za zgodność z oryginałem

2)       oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

                VII.            Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów

Wszelkie oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą, faksu 71-380-59-00 lub drogą elektroniczną zamowienia@powiatwolowski.pl

 

              VIII.            Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą      uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień      dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych:

Ewelina Dziadykiewicz, tel. 71 380 59 36

e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl

w sprawach merytorycznych:

Mariusz Pasternak, tel. 71 380 59 36, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl

  1. Wykonawca      może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia      zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego.

 

  1.                   IX.            Miejsce i termin składania oraz otwarcia  ofert
  2. Termin składania ofert upływa 19.11.2018 r.  o godz. 11:00.
  3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zleceniodawcy, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

a)       listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie Oferta na wykonanie  tymczasowej drogi dojazdowej do budynku Laboratorium,

b)       osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie Oferta na wykonanie  tymczasowej drogi dojazdowej do budynku Laboratorium,

c)       za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.

  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1.                    X.            Opis sposobu obliczenia ceny
  2. Na formularzu ofertowym należy przedstawić cenę brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę podatku  VAT.
  3. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  4. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.

 

                  XI.            Kryteria oceny ofert

Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

kryterium cena brutto - 100%=100 pkt

 

Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę.

Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” ceny brutto.

Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:

 

                                         Cena  brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = ............................................................................................ x 100

                                                            Cena  brutto  oferty badanej

 

Wykonawca określa cenę miesięcznej realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT.

Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wstawionej stawki podatku VAT.

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.

 

                XII.            Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą

Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

 

               XIII.            Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

  1. O wyborze oferty zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców,      którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
  2. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu      zawiadomienia o wyborze oferty.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od      zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą  spośród pozostałych ofert, bez      przeprowadzania kolejnej ich oceny lub przeprowadzić nowe postępowanie.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują środki ochrony      prawnej.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na podstawie art. 4      pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze      zm.).
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do      unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy      złożyli oferty, nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w      zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 
  7. Postępowanie prowadzone jest w języku      polskim.
  8. Zamawiający nie przewiduje publicznego      otwarcia ofert.
  9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający      może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  1.               XIV.            Inne informacje:
  • administratorem      Pani/Pana danych osobowych jest Starosta      Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
  • administrator      wyznaczył inspektora ochrony danych Starostwa Powiatowego w Wołowie – Pana      Tomasza Wadas, z którym możne      się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iodo@nsi.net.pl lub telefonicznie pod nr 768358801;
  • Pani/Pana      dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym      z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Rewitalizacja      budynku Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie - wykonanie  tymczasowej drogi dojazdowej do budynku      Laboratorium”
  • nr      postępowania IZP.272.2.50.2018  prowadzonym w trybie      zapytania ofertowego;
  • odbiorcami      Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona      zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3      ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z      2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;      
  • Pani/Pana      dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp,      przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie      zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres      przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek      podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana      dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,      związanym z udziałem
         w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje      niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w      odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w      sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada      Pani/Pan:
  • na      podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana      dotyczących;
  • na      podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
  • na      podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia      przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa      w art. 18 ust. 2 RODO **; 
  • prawo      do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna      Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza      przepisy RODO;
  • nie      przysługuje Pani/Panu:
  • w      związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych      osobowych;
  • prawo      do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO      prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą      prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c      RODO.

               XV.            Załączniki do zapytania

  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
  2. Formularz ofertowy,
  3. Wzór umowy.
  4. Przedmiar   

                                                                                      Z up. Starosty

                                                                                      Władysław Boczar

                                                                                         WICESTAROSTA

_____________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 



Załączniki:

zapytanie ofertowe+załączniki