Wołów, 04.12.2018 r.

IZP.272.2.56.2018.1

Zapytanie ofertowe

na ,,usługę stałej konserwacji platformy dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym”

 

  1. I.         Zamawiający: Powiat Wołowski działający w imieniu Starostwa Powiatowego w Wołowie,  pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów.
  2. II.        Zespół Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym ul. 1 Maja 1A, 56-120 Brzeg Dolny.
  3. III.      Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018r. poz. 1986 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej                       w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

 

  1. IV.     Opis przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest odpłatne świadczenie usług  przez Wykonawcę w zakresie konserwacji platformy dla osób niepełnosprawnych oraz prowadzenie pogotowia na wypadek awarii  platformy  o numerze fabrycznym EK263/17  i numerze ewidencyjnym N3028005032,  ,  znajdującej się w Zespole Szkół zawodowych w Brzegu Dolnym przy ul. 1 Maja 1A, 56-120 Brzeg Dolny

Urządzenie podlega dozorowi UDT.

 

 

                 IV.            Kod CPV: 50.75.00.00-7 – Usługi w zakresie konserwacji wind

                          50.53.14.00-0  Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

 

 

                   V.            Termin wykonania zamówienia:  01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.

                 VI.            Informacja o środkach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

Do oferty należy załączyć:

1)       kopię aktualnego KRS lub wypisu z CEiDG Wykonawcy poświadczoną za zgodność z oryginałem

2)       zestawienie i referencje potwierdzające należyte wykonanie co najmniej 5 zamówień podobnego rodzaju jakie jest przedmiotem zamówienia,

3)       kopia polisy poświadczona za zgodność z oryginałem

4)       oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

                VII.            Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów

Wszelkie oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą, faksu 71-380-59-00 lub drogą elektroniczną zamowienia@powiatwolowski.pl

 

              VIII.            Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą      uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień      dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych:

Ewelina Dziadykiewicz, tel. 71 380 59 36

e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl

w sprawach merytorycznych:

Mariusz Pasternak, tel. 71 380 59 36, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl

  1. Wykonawca      może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków      udzielenia zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego.

 

  1.                   IX.            Miejsce i termin składania oraz otwarcia  ofert
  2. Termin składania ofert upływa 07.12.2018 r.  o godz. 13:00
  3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zleceniodawcy, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

a)       listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie Oferta na ,,usługę stałej konserwacji platformy dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym”

b)       osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie Oferta na ,,usługę stałej konserwacji platformy dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym”

c)        za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF. z dopiskiem oferta na usługę stałej konserwacji platformy dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym

 

  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Oferty niekompletne będą podstawą do odrzucenia oferty.

 

  1.                    X.            Opis sposobu obliczenia ceny
  2. Na formularzu ofertowym należy przedstawić cenę brutto/m-c oraz cenę brutto za okres 12 miesięcy przedmiotu zamówienia oraz stawkę podatku  VAT.
  3. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  4. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia (w tym dojazd).

 

 

                  XI.            Kryteria oceny ofert

Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

kryterium cena/1 miesiąc - 100%=100 pkt

 

Ocenie zostanie poddana cena/za 1 m-c oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę.

Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” ceny brutto.

Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:

 

                                         Cena  brutto/m-c najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = ............................................................................................ x 100

                                                            Cena  brutto/m-c  oferty badanej

 

Wykonawca określa cenę miesięcznej realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT.

Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wstawionej stawki podatku VAT.

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.

 

                XII.            Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą

Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

 

               XIII.            Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

  1. O      wyborze oferty zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy      ubiegali się o udzielenie zamówienia.
  2. Zamawiający      zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
  3. Jeżeli      Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy,      zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą  spośród pozostałych ofert, bez      przeprowadzania kolejnej ich oceny lub przeprowadzić nowe postępowanie.
  4. Do      prowadzonego postępowania nie przysługują środki ochrony prawnej.
  5. Niniejsze      postępowania prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8      ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do      unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy      złożyli oferty, nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w      zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 
  7. Postępowanie prowadzone jest w języku      polskim.
  8. Zamawiający nie przewiduje publicznego      otwarcia ofert.
  9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający      może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  1.               XIV.            Inne informacje:
  • administratorem      Pani/Pana danych osobowych jest Starosta      Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
  • administrator      wyznaczył inspektora ochrony danych Starostwa Powiatowego w Wołowie – Pana      Tomasza Wadas, z którym możne      się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iodo@nsi.net.pl lub telefonicznie pod nr 768358801;
  • Pani/Pana dane      osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie      zamówienia publicznego pn. ,,usługa      stałej konserwacji platformy dla osób niepełnosprawnych w Zespole Szkół      Zawodowych w Brzegu Dolnym”
  •  nr postępowania IZP.272.2.56.2018  prowadzonym w trybie zapytania      ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana      danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie      dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z      dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r.      poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane      osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez      okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a      jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje      cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania      przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest      wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z      udziałem
         w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje      niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do      Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób      zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15      RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16      RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
  • na podstawie art. 18      RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych      osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO      **; 
  • prawo do wniesienia      skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że      przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy      RODO;
  • nie przysługuje      Pani/Panu:
  • w związku z art. 17      ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia      danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,      wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania      Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

               XV.            Załączniki do zapytania

  1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
  2. Formularz ofertowy,
  3. Wzór umowy.             


Załączniki:

zapytanie + załączniki
zawiadomienie o wyborze