Wołów, 28.01.2019 r.

IZP. 272.3.4.2019

 

Zapytanie ofertowe na zadanie pn.
„Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym”

 

I.        Zamawiający: Powiat Wołowski   Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,

II.      Zespół Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym ul. 1 Maja 1A, 56-120 Brzeg Dolny

III.    Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29   stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty  30 000 euro.

1.       Nazwa zadania: „Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym”

2.       Przedmiotem zamówienia jest  modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym przy ul. 1-go Maja 1A ,56-120 Brzeg Dolny.

3.       Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie jest podzielone na III części n/w

część I :

Przedmiotem zamówienia jest

  1. wykonanie      nowej wykładziny z tworzywa sztucznego w pomieszczeniach Zespołu Szkół      Zawodowych   w   Brzegu Dolnym, (typ tarket Compact  lub o podobnych parametrach, zgrzewana, atesty do stosowania w      budynkach szkolnych),
  2.  przygotowanie podłoża na powierzchni ok.  271 m2 (ustalenie kolorystyki nastąpi po wyborze oferty z Zamawiającym).

część II :

Przedmiotem zamówienia jest

  1. wykonanie bruzd w tynkach pod instalacje elektryczne,
  2. przygotowanie podłoża  z wykonaniem uzupełninia tynków oraz gładzi  w miejscach ułożenia przewodów   i gniazd elektrycznych,
  3. malowanie sufitów i ścian farbami emulsyjnymi,
  4. malowanie rur i grzejników,
  5. wyniesienie i zabezpieczenie z w/w pomieszczeń wyposażenia (mebli i urządzeń) oraz wniesienie tego wyposażenia po wykonaniu prac.

 

część III :

Przedmiotem zamówienia jest

  1. demontaż starych opraw oświetleniowych,
  2. wymiana instalacji oświetlenia oraz opraw oświetleniowych na  LED,
  3. wymiana  instalacji zasilania gniazd,
  4. montaż rozdzielni z wyposażeniem dla nowej instalacji,
  5. wykonanie pomiarów elektrycznych i  natężenia oświetlenia.

 

4.       Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych części został zawarty w przedmiarach (załącznik nr 4  do zapytania ofertowego).

 

IV.    Wspólny Słownik Zamówień (KOD CPV): 

45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45.44.21.00-8 Roboty malarskie

45.43.21.00-5 Kładzenie i wykładanie podłóg

 

V.      Termin wykonania zamówienia: 05.04.2019 r.  

VI.     Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:

−         Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,

−         Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania   zamówienia,

−         Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

−         Posiadają udokumentowane doświadczenie obejmujące należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez Wykonawcę działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia w niniejszym zapytaniu ofertowym .

 

VIII. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1)  Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1.

2)  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru - załącznik nr 2,

3)  wykaz robót- załącznik nr 3

Brak w/w dokumentów będzie podstawą do odrzucenia oferty.

 

VII.  Kryteria wyboru ofert

Jedynym kryterium  oceny ofert jest:

- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .

Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.

Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 

                                           Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …...............................................................................          x 100

                                                           Cena brutto oferty badanej

 

VIII.Miejsce, sposób i termin składania ofert

  1. 1.       Termin składania ofert upływa  04.02.2019 r.  o godz. 10:00
  2. 2.       Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

1)       listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym”,

2)       osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym”,

3)       za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF z dopiskiem OFERTA - „Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym”,

 

IX.     Pozostałe informacje

  1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części.
  3. Osoba do kontaktu: Mariusz Pasternak, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl.
  4.  Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
  5. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
  6. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.),
  7. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej,
  8. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny,
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny.
    W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty,

10. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert,

11. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119  z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
  • inspektorem ochrony danych osobowych w danych osobowych w Starostwie Powiatowym
    w Wołowie jest Pan Tomasz Wadas,  kontakt: iodo@nsi.net.pl , tel. 768358801;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym”, nr postępowania IZP.272.3.4.2019, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

−      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

−      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

−      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

______________________

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

STAROSTA WOŁOWSKI
/-/ Janusz Dziarski

 

X.       Załączniki do zapytania:

  1. Formularz ofertowy,
  2. Oświadczenie Wykonawcy
  3. Wykaz robót
  4. Przedmiary
  5. Wzór umowy.


Załączniki:

zapytanie ofertowe +załączniki (1-3)
Przedmiary - załącznik nr 4
wzór umowy-załącznik nr 5
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty