Wołów, 02.09.2020 r.

 

Zapytanie ofertowe Nr PCPR.EFS.6.2020
na zakup wraz z dostawą maseczek ochronnych, rękawic ochronnych jednorazowych nitrylowych i płynu do dezynfekcji rąk i skóry

 

 

I. Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 24, 56-100 Wołów.

II. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty  30 000 euro.

III. Opis przedmiotu zamówienia: dostawa maseczek ochronnych, rękawic ochronnych jednorazowych nitrylowych i płynu do dezynfekcji rąk i skóry, w związku z realizacją projektu pn. ,,Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014- 2020.

IV. Szczegółowy opis:

Nazwa produktu

Opis produktu

Ilość

Maseczki ochronne

- Maski jednorazowe ochronne trzywarstwowe z gumką, posiadające giętki nosek;

2.400 szt.

Rękawice ochronne jednorazowe nitrylowe

-   Nitrylowe, bezpudrowe;

-   Kolor: bez znaczenia;

-   Pasują na lewą i prawą rękę;

- Nie wykazują właściwości alergizujących;

- Ochrona przed wirusami oraz krwiopochodnymi patogenami;

- Wykończenie mankietu – rolowany brzeg;

-   Spełniają wymagania 93/42/EWG oraz EN 455, CE;

- 100 szt. w opakowaniu

Rozmiar  S  6.000   szt.

 

Rozmiar M  6.000 szt.

Płyn dezynfekcyjny

-   Preparat 1 litrowy przeznaczony do higienicznej dezynfekcji rąk i skóry,

-   Działanie bakteriobójcze, grzybobójcze i wirusobójcze  

-   Gotowy do użycia;

-   Okres ważności: min. 2 lata;

-   Spełnia normę EN1500 i posiada atest PZH

120 litrów

 

V. Termin wykonania zamówienia:  do 10 dni od daty zawarcia umowy.

 

VI. Warunki udziału w postępowaniu:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
a)      Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
b)      Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania   zamówienia,
c)       Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

VII. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć Wykonawcy:

        Formularz oferty – według  druku, który stanowi załącznik nr 1.

 

Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać wymienione powyżej dokumenty.

Zamawiający zastrzega możliwość jednokrotnego wezwania wykonawcy, którego oferta uzyska najwięcej punktów, do uzupełnienia, poprawienia lub złożenia dokumentów, które były przez Zamawiającego wymagane, a które nie zostały przez Wykonawcę złożone wraz z ofertą, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

 

VIII. Kryteria wyboru ofert

Kryterium  oceny ofert jest:

- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT.
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.

Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 

                                        Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …...............................................................................   x 100

                                                   Cena brutto oferty badanej

 

IX. Miejsce, sposób i termin składania ofert

  1. Termin składania ofert upływa 10.09.2020 r. o godz. 11:00
  2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
1) listownie na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 24, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - Zakup wraz z dostawą maseczek ochronnych, rękawic ochronnych jednorazowych nitrylowych i płynu do dezynfekcji rąk i skóry;
2) osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie, ul. Inwalidów Wojennych 24, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - Zakup wraz z dostawą maseczek ochronnych, rękawic ochronnych jednorazowych nitrylowych i płynu do dezynfekcji rąk i skóry;
3) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: pcprwolow@wp.pl, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF z dopiskiem OFERTA - Zakup wraz z dostawą maseczek ochronnych, rękawic ochronnych jednorazowych nitrylowych i płynu do dezynfekcji rąk i skóry.

 

X. Pozostałe informacje

  1.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2.        Osoba do kontaktu: Małgorzata Tkaczyk – Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wołowie, e-mail: pcprwolow@wp.pl, tel. 71 389 53 00;
  3.        Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
  4.        Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej lub poczty elektronicznej.
  5.        Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 02 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywoływaniem nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 poz. 374).
  6.        Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
  7.        Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
  8.        Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
  9.        Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

 

XI. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie  w Wołowie reprezentowane przez Kierownika, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, ul. Inwalidów Wojennych 24, tel.: +48 71 389 53 00.
  2. Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: jn4consulting@gmail.co  tel. 511379176.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
-        podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
-        osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej ‘’ustawy PZP’’,
-        podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami
5.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
-        zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy,
-        w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa w sposób zapewniający realizację ciążącego na Administratorze jako podmiocie publicznym obowiązku archiwizacyjnego,
-        w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa, do czasu upływu terminu
przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000,00 euro.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.
8. Posiada Pani/Pan:
−      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
−      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],
−      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],
−      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

9. Nie przysługuje Pani/Panu:

−      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

XII. Załączniki do zapytania:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty.
  2. Załącznik nr 2 – Wzór umowy.        

                                                                             

                                                                                                                                                                                                           KIEROWNIK
                                                                                                                                                                                        Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
                                                                                                                                                                                                            w Wołowie
                                                                                                                                                                                                                 -/-
                                                                                                                                                                                                      Małgorzata Tkaczyk

                                                                                                                                                                                              __________________________

                                                                                                                                                                                                  Kierownik Zamawiającego



[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.



  
  
  
  
  
  
  
  
 
 
 

 



Załączniki:

Zapytanie ofertowe
Załącznik nr 1 - formularz oferty
Załącznik nr 2 - umowa - wzór
Pobierz WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO (pdf)
Pobierz INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT (pdf)