Sekretarz Powiatu:
 

Andrzej Nejman

 

Sekretarz organizuje prace Starostwa, zapewnia sprawne jego funkcjonowanie oraz sprawuje nadzór nad wykonywaniem bieżących zadań przez komórki organizacyjne Starostwa

Do kompetencji Sekretarza należy:

  1. przedstawianie projektów regulaminu organizacyjnego Starostwa oraz nadzór nad realizacją postanowień regulaminu
  2. koordynowanie pracy wydziałów i pracowników na stanowiskach samodzielnych oraz nadzór nad terminowa realizacją obowiązków przez kierowników oraz pracowników zatrudnionych na stanowiskach samodzielnych
  3. nadzór w zakresie przestrzegania przepisów instrukcji kancelaryjnej i jednolitego wykazu akt, kodeksu pracy, regulaminu pracy oraz regulaminu archiwum zakładowego
  4. rozstrzyganie spraw organizacyjnych, osobowych i szkoleniowych Starostwa
  5. koordynacja działań podporządkowanych jednostek organizacyjnych
  6. nadzór nad funkcjonowaniem Kontroli wewnętrznej w Starostwie