Wołów, 10.09.2020 r.

 IZD.272.1.19.2020.2

 

Zapytanie ofertowe
 
na zadanie pn. „Zakup aparatu Videogastroskop do pracowni endoskopii
Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o.”

 

I.            Zamawiający: Powiat Wołowski  Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów.

 

II.            Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29   stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty  30 000 euro.

 

III.            Wspólny Słownik Zamówień (KOD CPV): 

33.19.00.00-8 Różne urządzenia i produkty medyczne.

 

IV.            Opis przedmiotu zamówienia:

1.       Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostarczenie Videogastroskopu wraz ze szkoleniem personelu (5 osób) Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o., montażem i podłączeniem.

 

2.       Dane techniczne:

1)      Kompatybilny z posiadanym przez szpital procesorem wizyjnym EPK-100p.

2)      Średnica kanału roboczego min.  2,8 mm

3)      Średnica zewnętrzna tuby wziernikowej –  max. 9,8 mm

4)      Chip CCD w końcówce endoskopu

5)      Głębia ostrości – min. 4-100 mm

6)      Kąt widzenia – min. 140°

7)      Minimalne wychylenie końcówki sondy wziernikowej:

a) góra:     min. 210°

b) dół:       min. 120°

c) prawo:  min. 120°

d) lewo:    min. 120°

8)      Minimum 4 programowalne przyciski endoskopowe . Możliwość przypisania funkcji procesora na dowolny przycisk sterujący oferowanego videogastroskopu min.: zamrożenie obrazu, regulacja przysłony irysowej, zrzut obrazu na urządzenie zewnętrzne typu videoprinter oraz komputer PC

9)      Długość robocza sondy wziernikowej – min. 1030-1060 mm

10)   Funkcja identyfikacji endoskopu przez procesor

11)   Dodatkowy kanał do spłukiwania pola obserwacji, tzw. water-jet

12)   Rotacja przyłącza endoskopu do procesora o min. 180°

 

V.            Termin wykonania zamówienia: 4 tygodnie od daty podpisania umowy.

 

 VI.            Warunki udziału w postępowaniu:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:
a)      Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
b)      Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania   zamówienia,
c)       Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 

VII.            Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć Wykonawcy:

1)      Formularz oferty – według  druku, który stanowi załącznik nr 1.

 

Do oferty należy załączyć kartę produktu lub inny dokument potwierdzający spełnienie parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego w pkt IV ppkt 2 zapytania ofertowego.

 

Zamawiający zastrzega możliwość jednokrotnego wezwania wykonawcy, którego oferta uzyska najwięcej punktów, do uzupełnienia, poprawienia lub złożenia dokumentów, które były przez Zamawiającego wymagane, a które nie zostały przez Wykonawcę złożone wraz z ofertą, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

 

VIII.            Kryteria wyboru ofert

Kryterium  oceny ofert jest:

- cena 100 % (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

 

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT.

Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.
Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 

                                        Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …...............................................................................   x 100

                                                   Cena brutto oferty badanej

 

IX.            Miejsce, sposób i termin składania ofert

1.       Termin składania ofert upływa  18.09.2020 r. o godz. 11:00

2.       Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
1)      listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Zakup aparatu Videogastroskop do pracowni endoskopii Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o.”,
2)      osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Zakup aparatu Videogastroskop do pracowni endoskopii Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o.”,
3)      za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF z dopiskiem OFERTA - „Zakup aparatu Videogastroskop do pracowni endoskopii Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o.”.

 

X.            Pozostałe informacje

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Osoba do kontaktu:

1)      Katarzyna Jankowska, e-mail: zamówienia @powiatwolowski.pl, tel. 71 380 59 36;

  1. Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
  2. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
  3. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
  4. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
  5. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
  7. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

 

  1. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.
  2. Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:

-        podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
-        osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych,
-        podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.

5. Okres przechowywania danych:

a)      w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
b)      w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:
-        przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania,
-        dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy,
-        w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp.,

6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu.

7.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.

8.Posiada Pani/Pan:

−        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
−        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],
−        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],
 
 
−        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9.Nie przysługuje Pani/Panu:

−        w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
−        prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
−        na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

XII.            Załączniki do zapytania:

  1. Formularz oferty.
  2. Wzór umowy.  

                                                                                                                              

                                                                           STAROSTA WOŁOWSKI
/-/
Janusz Dziarski
                                  ___________________________
Kierownik Zamawiającego


[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

__________________________________________________________________________________ 

Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Sprawiedliwości,

którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości


 

 



Załączniki:

Pobierz zapytanie ofertowe (pdf)
Pobierz załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz oferty
Pobierz załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy
Pobierz INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT (pdf)
Pobierz ZAWIADOMIENIE O WYBORZE (pdf)