WIT.272.1.31.2024                                                                                                           Wołów, dnia 29.10.2024r.

  

Zapytanie ofertowe
dotyczy zadania pn.: Wykonanie przeglądów okresowych 5 – letnich (rozszerzonych) obiektów mostowych oraz dróg powiatowych w Powiecie Wołowskim.

I.      Zamawiający. 

Powiat Wołowski działający w imieniu Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2
56-100 Wołów, NIP: 988-02-19-208, tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00.

 II.    Tryb udzielenia zamówienia.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł netto na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320). 
 
III.  Opis przedmiotu zamówienia.

1.    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przeglądów okresowych 5-letnich (rozszerzonych) obiektów mostowych oraz dróg powiatowych w Powiecie Wołowskim.

 2.    Do głównych obowiązków usługodawcy będzie należało:  

1)    Wykonanie przeglądów pięcioletnich rozszerzonych stanu technicznego dróg powiatowych o  dł. ok 221 km (wraz z dokumentacją zdjęciową) – zestawienie dróg powiatowych zgodnie z załącznikiem nr 4;

2)    Wykonanie przeglądów pięcioletnich rozszerzonych stanu technicznego obiektów mostowych (wraz z dokumentacją zdjęciową) – zestawienie obiektów mostowych zgodnie z załącznikiem nr 3.

3.    Przedmiotowe przeglądy muszą spełniać wymagania określone:

- Ustawą Prawo Budowlane /art. 62 ust. 1 pkt 1 i ust. 1a oraz art. 62a, tekst jednolity, Dz.U. 2024 poz. 725 z późn. zm.;

- Ustawą o Drogach Publicznych /art. 20 pkt 10,  tekst jednolity, Dz. U. 2024 poz. 320 z późn. zm.;

- Załącznikiem do Zarządzenia Nr 35 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 28 września 2020 r. dotyczącego instrukcji przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich oraz wszystkich przepisów i norm.

IV. Termin wykonania.

Zamawiającemu zależy na wykonaniu usługi w jak najkrótszym czasie, jednak nie później niż do dnia 15.01.2025r.

V.   Kryteria oceny ofert.

1.    Zamawiający przyjmuje następujące kryteria oceny ofert:

cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

 
2.    Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

                  Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = --------------------------------------------------------------------  x 100

Cena brutto oferty badanej

 3.    Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. z maksymalną ilością punktów.

4.    Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny netto i brutto obejmującej kwotę podatku VAT (jeśli dotyczy).

5.    Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.

6.    Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. 

7.    Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę. 

8.    Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, Zamawiający ni dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

 VI. Termin i miejsce złożenia oferty.

1.    Ofertę należy złożyć do dnia 07.11.2024 r. do godz. 15:00 w formie elektronicznej.

2.    Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

3.    Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

1)    za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.

4.    Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

VII.    Pozostałe informacje.

1.       Osoba do kontaktu: 

-  Łukasz Hamot, tel. 795 447 540

2.       Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl.

3.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania i podpisania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.

4.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 

VIII.  Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.

1.    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 

a)    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Wołowie reprezentowane przez Starostę Wołowskiego, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01;

b)    Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego;

c)    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:

§  podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa;

§  osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 24 października 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej ‘’ustawy PZP’’;

§  podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.

d)    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:

§  zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy;

§  w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa w sposób zapewniający realizację ciążącego na Administratorze jako podmiocie publicznym obowiązku archiwizacyjnego;

§  w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa, do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

2.       Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza 
130 000 zł netto. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu. Posiada Pani/Pan:

§  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

§  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1];

§  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2];

§  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.    Nie przysługuje Pani/Panu:

§  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

§  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

§  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

IX.       Załączniki:

1.       Formularz oferty,

2.       Oświadczenie Wykonawcy dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

3.       Zestawienie obiektów mostowych w Powiecie Wołowskim,

4.       Zestawienie dróg powiatowych w Powiecie Wołowskim.

 
 STAROSTA WOŁOWSKI          WICESTAROSTA WOŁOWSKI
   /-/   Jan Janas                                     /-/   Beata Gryga         

………….……………………………………………..

(podpis Kierownika Jednostki)





Załączniki:

Zapytanie ofertowe (skan)
Załącznik nr 1 (Formularz oferty) i Załącznik nr 2 (Oświadczenie Wykonawcy) - wersja edytowalna
Załącznik nr 3 - Zestawienie obiektów mostowych w Powiecie Wołowskim
Załącznik nr 4 - Zestawienie dróg powiatowych w Powiecie Wołowskim
Informacja z otwarcia ofert z dn. 08.11.2024r.