Biuro Rady i Zarządu Powiatu

Realizuje w szczególności zadania z zakresu:

  1. obsługa posiedzeń Rady Powiatu i Komisji Rady oraz prowadzenie dokumentacji związanej z pracą Rady i Komisji
    • przygotowywanie posiedzeń sesji Rady i Komisji,
    • opracowywanie materiałów z obrad: uchwał, protokołów, opinii, wniosków oraz przekazywanie ich Zarządowi, organom, instytucjom i jednostkom oraz wydziałom Starostwa, których one dotyczą
    • prowadzenie rejestrów i zbiorów:
      • uchwał Rady
      • interpelacji radnych
      • wniosków i opinii radnych
      • protokołów z posiedzeń sesji Rady i Komisji
  2. organizowanie pomocy instruktażowo – szkoleniowej dla radnych oraz prowadzenie ?biblioteczki dla radnych?
  3. prowadzenie ewidencji i terminowe załatwianie wniosków i zapytań radnych i komisji
  4. obsługa posiedzeń Zarządu oraz prowadzenie dokumentacji związanej z pracą Zarządu (protokoły, rejestry uchwał, stanowisk itd) oraz sporządzanie wyciągów z protokołów i przekazywanie wydziałom i jednostkom organizacyjnym do załatwienia, spraw zawartych w protokołach, zgodnie z ich zakresem działania
  5. udostępnianie dokumentów związanych z wykonywaniem funkcji publicznych przez organy powiatu.