Wydział Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego - symbol OSO


Realizuje w szczególności zadania z zakresu:
  1. organizacji obsługi administracyjno - gospodarczej Starostwa,
  2. prowadzenia spraw socjalnych pracowników Starostwa,
  3. nadzoru nad kancelarią ogólną i kontrola obiegu dokumentów i pism w Starostwie,
  4. zapewnienia warunków bhp i ppoż. w Starostwie,
  5. organizacji obsługi interesantów w zakresie skarg i wniosków,
  6. prowadzenia archiwum zakładowego,
  7. prowadzenia archiwum akt osobowych,
  8. utrzymywania powiatowych urządzeń i obiektów użyteczności publicznej,
  9. zaopatrywania Starostwa w materiały biurowe, sprzęt biurowy i inne,
  10. zarządu budynkami Starostwa,
  11. gospodarki taborem samochodowym,
  12. utrzymania porządku i czystości w budynku oraz jego ochrona,
  13. spraw kadrowych i płacowych pracowników Starostwa,
  14. prowadzenia spraw kadrowych pracowników Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego na podstawie zawartych porozumień,
  15. spraw związanych z przyznawaniem odznaczeń,
  16. prowadzenia spraw związanych z doskonaleniem zawodowym i szkoleniami pracowników Starostwa,
  17. zarządzania siecią telekomunikacyjną i informatyczną Starostwa Powiatowego,
  18. gospodarowania pieczęciami urzędowymi,
  19. organizacji i funkcjonowania Starostwa,
  20. przyjmowania od zobowiązanych pracowników oświadczeń majątkowych.