Wołów, 04.12.2017 r.

Numer postepowania: IZP.272.28.2017

 

Zapytanie ofertowe

na zadanie pn. „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2,

56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D”

 

  1. I.        Zamawiający:
  • Powiat Wołowski ul. Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,
  • Zespół Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym, ul. 1 – go Maja 21, 56 – 120 Brzeg Dolny.

 

  1. II.      Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2017 r., poz. 1579) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

 

  1. III.    Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiotem      zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, (oleju      napędowego grzewczego; oleju napędowego do celów grzewczych) w 2018r. w szacunkowej ilości 40 000      l.
  2. Szczegółowy      opis przedmiotu zamówienia:

1)      Olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024:2011 oraz odpowiadać warunkom technicznym WT-98/MZRiP S.A./99 i posiadać następujące minimalne parametry:

a)      Gęstość w temp.15°C  max.860 (kg/m³),

b)      Wartość opałowa min. 42,8 (MJ/kg),

c)       Lepkość kinematyczna w 20°C   max.6,00 (mm²/s),

d)      Temperatura zapłonu min. 62°C,

e)      Zawartość siarki max.0,10 (% m/m),

f)       Skład frakcyjny:

  1. do temp. 250°C   destyluje max.65 (% V/V),
  2. do temp. 350°C   destyluje max.85 (% V/V),
  3. Pozostałości po spopieleniu max.0,01 (mg/ litr),
  4. Zawartość wody max.200 (mg/kg),
  5. Zawartość zanieczyszczeń stałych max.24 (mg/kg),
  6. Temperatura płynięcia max.- 20°C

 

2) Dostawa oleju odbywać się będzie sukcesywnie w 2018 roku.

3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw.

w stosunku do zapotrzebowania w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz  warunków atmosferycznych.

4) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania.

5) Sposób realizacji dostaw:

a)      Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym , stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego,

b)      Dostawa oleju odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy,

c)       Wykonawca  dostarczy olej opałowy w czasie nie dłuższym niż 2 dni od  telefonicznego/fax/mail zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, w godzinach 8.00 - 15.00 do kotłowni mieszczącej się w budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D. Dostawa będzie potwierdzona protokołem zdawczo – odbiorczym w szczególności dowodem dostawy, oraz świadectwem jakości.

d)      Wielkość i termin każdorazowej dostawy Zamawiający określi według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienie w terminie minimum 2 dni od daty wymaganej dostawy oleju.

e)      Zamówienia będą składane Wykonawcy telefonicznie,  faxem lub drogą elektroniczną,

f)       Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego zawiadomienia Zamawiającego o przygotowaniu towaru do wydania, z wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.

6)      Ceny świadczonych usług mogą ulegać zmianie jedynie w momencie:

a)      zmiany cen producenta (niezbędne jest przedstawienie udokumentowanego, pisemnego potwierdzenia przez  producenta o wzroście cen, lub wydruku o zmianie cen hurtowych paliw dla autocystern z oficjalnej strony internetowej producenta, potwierdzonego pieczęcią dostawcy) na produkt, będący przedmiotem zamówienia, nie więcej jednak niż o udokumentowany wskaźnik  %, o jaki producent zmienił cenę,

b)       zmiany ilości dostarczanego oleju opałowego w odniesieniu do szacowanej w § 1 ust. 6 niniejszej umowy,

c)       zmiany podatku VAT,

d)      podniesienia podatku akcyzowego lub innego obciążenia podatkowego dotyczącego paliw i wyrobów petrochemicznych obligatoryjnie ustalonego przez rząd RP.

 

                  V.            Wspólny słownik zamówień:

Kod CPV

09.13.51.00-5 Olej opałowy

 

                VI.            Termin wykonania zamówienia:

 od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.

 

  1.               VII.            Informacja o środkach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  2. O świadczenie usług mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)      posiadają uprawnienia  do wykonywania  określonej działalności lub czynności, w celu udokumentowania tego złożą aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2)      złożą kompletną i poprawnie sporządzoną ofertę. Ważne będą oferty złożone wyłącznie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1, 2 i 3 do niniejszego zapytania. Oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie oznakowanej w sposób następujący: Oferta - „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D”.

 

            VIII.            Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów

Wszelkie oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą, faksu +48 71 380 59 00 lub drogą elektroniczną na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl

 

                IX.            Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:

Marek Sielicki, tel. 71 – 380 59 36

e-mail: marek.sielicki@powiatwolowski.pl

  1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego.

 

  1.                   X.            Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert
  2. Termin składania ofert upływa 15 grudnia 2017 r.  o godz. 12.00
  3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zleceniodawcy, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

1)      listownie na adres: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D”,

2)      osobiście w: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5 z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie Oferta - „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D”,

3)      za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.

 

  1.                 XI.            Opis sposobu obliczenia ceny
  2. W formularzu cenowym należy wyliczyć ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz stawkę podatku VAT, a następnie tak obliczone wartości ogółem przenieść do formularza ofertowego.
  3. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  4. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
  5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

              XII.            Kryteria oceny ofert

1.Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

kryterium cena - 100%=100 pkt

 

Ocenie zostanie poddana cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę.

Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” ceny brutto.

Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:

 

                                                               Cena  brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = ................................................................................. x 100

                                                                              Cena  brutto oferty badanej

 

Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wstawionej stawki podatku VAT.

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.

 

            XIII.            Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą

Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

 

            XIV.            Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

  1. O wyborze oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców,      którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia drogą elektroniczną.
  2. Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany przedłożyć      potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” kserokopię koncesji.
  3. Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia      o wyborze oferty.
  4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od      zawarcie umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą  spośród pozostałych ofert, bez      przeprowadzania kolejnej ich oceny lub przeprowadzić nowe postępowanie.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do      unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy      złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w      zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 
  6. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8      ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2017 r., poz. 1579 z późn.      zm.).
  7. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.

 

              XV.            Załączniki do zapytania

  1. Formularz ofertowy
  2. Formularz cenowy
  3. Specyfikacja techniczna oleju
  4. Wzór umowy

 

 

 

 

                                                                                                  Kierownik Zamawiającego

                                                                          Z up. Starosty
                                                                          Władysław Boczar


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Numer postepowania……………………..                                 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

Nazwa Wykonawcy: ……………………………………….……………………….…………………

Adres Wykonawcy: ……………………………………………………………………….……………

Nr telefonu/fax-u ……………………………………………………………………..…………………

NIP …………………………….…..…..……………. REGON …………….....……………...……………..

e-mail: ……………………………………………………………………………………………….….…………

W odpowiedzi na zapytanie ofertowe na zadanie pn. „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D”, oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w zapytaniu ofertowym z dnia …………………….2017 r. za cenę:

 

CENA OFERTOWA NETTO _ _ _ _ _ _ _ _ _ , _ _   PLN

 

słownie złotych: ………………………………………………………………………….…………………………………………………….

PODATEK VAT …… % _ _ _ _ _ _ _ _ _ , _ _   PLN

 

słownie złotych: ………………………………………………………………………….…………………………………………………….

CENA OFERTOWA BRUTTO  _ _ _ _ _ _ _ _ _ , _ _   PLN

 

słownie złotych: ………………………………………………………………………….…………………………………………………….

 

Oświadczam, że:

Wykonam zamówienie publiczne w terminie: od 01.01.2018r. do 31.12.2018r.

Termin płatności: do 21 dni od dnia otrzymania faktury

Termin dostawy od dnia otrzymania zamówienia wynosi ……….. (max. 2 dni)

Okres gwarancji (wyrażony w liczbie miesięcy):.............

Reklamacje będą załatwiane w terminie:………….......... .......... dni

- sposób zgłaszania problemów w przypadku uzasadnionych reklamacji: .......... .......... .................... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .................... .......... .......... ...........

- załatwienie wykonania reklamacji: .......... .......... .......... .......... .......... .................... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... …………………………………………………………………………………..

 

Oświadczenie dotyczące postanowień zapytania ofertowego:

1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z zapytaniem ofertowym, nie wnoszę żadnych zastrzeżeń oraz uzyskałem niezbędne informacje do przygotowania oferty.

2. Oświadczamy, że jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 14 dni licząc od dnia upływu składania oferty.

3. Oświadczamy, że załączony do zapytania ofertowego wzór umowy został przez nas zaakceptowany bez zastrzeżeń i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

4. Oferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym

5. Zobowiązujemy się do wykonania zamówienia w terminie oraz w sposób zgodny z warunkami/ wymaganiami organizacyjnymi określonymi w zapytaniu ofertowym oraz jego załącznikach.

6. Oświadczamy, że posiadamy aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki NR …………………………………………….. z dnia …………………………………………….. na okres ……………………………………………………………………….  .

 

Dokumenty

Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

 

Zastrzeżenie wykonawcy

Inne informacje wykonawcy:

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

 

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

 

Informacje na temat podwykonawców

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

 

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

 

 

 

 

……………………………………………………                                                                     ……..………………..……..………………………….………..…

(miejscowość, data)                                                                           (pieczęć firmy i podpis Wykonawcy lub osoby         upoważnionej)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Numer postepowania……………………..                                 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

 

FORMULARZ CENOWY

 

Nazwa Wykonawcy: ……………………………………….……………………….…………………

Adres Wykonawcy: ……………………………………………………………………….……………

Nr telefonu/fax-u ……………………………………………………………………..…………………

NIP …………………………….…..…..……………. REGON …………….....……………...……………..

e-mail: ……………………………………………………………………………………………….….…………

Lp.

Wyszczególnienie   elementów zamówienia

JM

Cena jednostkowa (1)    producenta netto

Stała marża/upust (2)  wykonawcy

netto

Cena jednostkowa wykonawcy netto

(4±5)

VAT

Cena jednostkowa wykonawcy brutto

(6+7)

 

 

 

 

[zł/litr]

[zł/litr]

[zł/litr]

[%]

[zł/litr]

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

1.

Olej opałowy lekki

zgodny z normą

PN-C-96024

litr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(1)

 

CENA   OFERTOWA NETTO _ _ _ _ _ _ _ _ _ , _   _   PLN /za 1l

(Cena jednostkowa oferty netto - kol. 6 z tabeli   poniżej)

 

słownie złotych:   ………………………………………………………………………….…………………………………………………….

PODATEK VAT …… % _ _ _ _ _ _ _ _ _ , _ _   PLN

 

słownie złotych:   ………………………………………………………………………….…………………………………………………….

CENA OFERTOWA BRUTTO    _ _ _ _ _ _ _ _ _ , _ _   PLN   /za 1l

(Cena jednostkowa oferty   brutto - kol. 8 z tabeli poniżej)

 

słownie złotych:   ………………………………………………………………………….…………………………………………………….

WARTOŚĆ   OGÓŁEM:

NETTO……………………………………… (CENA   OFERTOWA NETTO PLN /za 1 l x 40 000   l – szacowana ilość)

VAT   …% …………………………………… (WARTOŚĆ OGÓŁEM BRUTTO – WARTOŚĆ OGÓŁEM NETTO)

BRUTTO……………………………….…… (CENA OFERTOWA BRUTTO PLN /za 1l x 40 000 l –   szacowana ilość)

 

Kwoty   OGÓŁEM z formularza cenowego należy przenieść do formularza ofertowego -
  załącznik nr 1 do zapytania.                                                 

cena jednostkowa netto z   cennika producenta oleju opałowego lekkiego obowiązująca w dniu ogłoszenia   postępowania o udzielenie zamówienia, tj. …………………………………… r. (z dokładnością do trzeciego miejsca   po przecinku).

Poniżej podajemy   nazwę i adres producenta oraz miejsce pozyskania informacji w celu jej   weryfikacji przez Zamawiającego – np. adres strony internetowej; nazwa, adres   i telefon giełdy paliw:

 Producent oleju (nazwa i adres)   ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… adres strony   internetowej    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

(2)

marża/upust (z dokładnością do trzeciego miejsca po   przecinku), która/y nie ulegnie zmianie w całym okresie obowiązywania umowy

                     

 

 

……………………………………………………                                                                     ……..………………..……..………………………….………..…

(miejscowość, data)                                                                           (pieczęć firmy i podpis Wykonawcy lub osoby         upoważnionej)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Numer sprawy: …………………………….                                    Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego

 

SPECYFIKACJA TECHNICZNA OLEJU

Nazwa wykonawcy        .............................................................................................................................

 

Adres wykonawcy          .............................................................................................................................

 

Miejscowość ................................................                                  Data ....................................................

L.p.

Wymagane   parametry oleju przez Zamawiającego

Oferowane   parametry oleju przez Wykonawcę

1.

Gęstość   w temp.15°C  max.860 (kg/m³)

 

 

2.

Wartość   opałowa min. 42,8 (MJ/kg)

 

 

3.

Lepkość   kinematyczna w 20°C   max.6,00 (mm²/s)

 

 

4.

Temperatura   zapłonu min. 62°C 

 

 

5.

Zawartość   siarki max.0,10 (% m/m)

 

 

6.

Skład frakcyjny:

 

 

6.1

do   temp. 250°C   destyluje max.65 (% V/V)

 

 

6.2

do   temp. 350°C   destyluje max.85 (% V/V)

 

 

6.3

Pozostałości   po spopieleniu max.0,01 (mg/litr)

 

 

6.4

Zawartość   wody max.200 (mg/kg)

 

 

6.5

Zawartość   zanieczyszczeń stałych max.24 (mg/kg)

 

 

6.6

Temperatura   płynięcia max.- 20°C

 

 

7.

Jakość   towaru odpowiada wymaganiom Polskich Norm PN-C-96024:L1, oraz warunkom   technicznym WT – 98/MZRiP S. A./99.

 

TAK/NIE

 

UWAGA:

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę parametrów nie zgodnych z wymaganymi przez Zamawiającego oferta taka jest nie zgodna z opisem znajdującym się w zapytaniu ofertowym, a tym samym podlega odrzuceniu.

 

 

 

 

.................................................................................

                                                                                                    (data i czytelny podpis Wykonawcy)                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego              Wzór umowy

Numer postępowania ……………….

 

UMOWA Nr …………..

 

zawarta w dniu ……………………….r. pomiędzy:

Powiatem Wołowskim, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, reprezentowanym na podstawie udzielonego przez Zarząd Powiatu pełnomocnictwa przez:

…………………………………. – Dyrektora Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - powiatowej jednostki budżetowej, działającej przy ul. …………………., 56-120 Brzeg Dolny,

przy kontrasygnacie ………………………… -  Głównego Księgowego,

zwanym dalej „Zamawiającym”,

a

…………………………………………………………………………………………… z siedzibą w ………………………………………..

NIP: ……………………………………………, KRS………………………………

reprezentowaną przez:………………………………………………………..

zwaną dalej "Wykonawcą",

zwanymi dalej łącznie "Stronami", a odrębnie "Stroną",

 

o następującej treści:

 

 

  1. Niniejsza umowa została zawarta w związku z ogłoszeniem przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do składania ofert na wybór Wykonawcy na realizację zadania pn. „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, 56-120 Brzeg Dolny, Godzięcin 50 D”.
  2. W wyniku przeprowadzonego postępowania, oferta złożona przez ............................... została wybrana jako najkorzystniejsza pod względem kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do składania ofert.

 

§ 1.

1)    Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego Nr 2, Godzięcin 50 D, 56-120 Brzeg Dolny, zwanego dalej również „opałem” lub „towarem”.

2)    Niniejsza umowa została zawarta na czas określony, tj. od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.

3)    Dostawa towaru następować będzie partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.

4)    Wielkość i termin dostawy każdej partii towaru wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłaszanych Wykonawcy na piśmie (fax) lub telefonicznie.

5)    Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar nie później niż w terminie ……. dni od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego.

6)    Łączną ilość oleju opałowego przewidywaną do zamówienia na podstawie niniejszej umowy szacuje się na 40 000 l.

7)    Ilość oleju opałowego, o której mowa w ust. 6, została określona w sposób szacunkowy i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, jak również od warunków atmosferycznych, które zaistnieją w trakcie trwania niniejszej umowy.

8)    Wskazana w ust. 6 ilość oleju opałowego jest wartością szacunkową, jaką Zamawiający przewiduje zakupić w okresie, o którym mowa w ust. 2 i nie może stanowić podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń z tytułu niewykonania w całości przedmiotu niniejszej umowy.

9)    W przypadku braku konieczności dostarczenia towaru, o którym mowa w ust. 6, w całości lub w części, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.

 

 

 

§ 2.

1)    Opał będzie dostarczany transportem Wykonawcy, na jego koszt, do kotłowni Zamawiającego znajdującej się w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym Nr 2, Godzięcin 50 D, 56-120 Brzeg Dolny.

2)    Odbiór opału odbywać się będzie w kotłowni Zamawiającego, o której mowa w ust. 1, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli stron.

3)    Strony zgodnie ustalają, że osobą upoważnioną do dokonania odbioru opału ze strony Zamawiającego jest: …………………………………………………………………………………………………………………… .

 

§ 3.

  1. W razie stwierdzenia wad ilościowych lub jakościowych w dostarczonej partii towaru, Zamawiający jest zobowiązany do zgłoszenia ich Wykonawcy pisemnie, faksem, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie w ciągu …… dni od daty ich stwierdzenia.
  2. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego ustosunkowania się do złożonego zgłoszenia o stwierdzeniu wad.
  3. W przypadku, o którym mowa w ust 1, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu opału w odpowiedniej ilości i jakości w terminie ……  dni od dnia zgłoszenia mu przez Wykonawcę wad, a Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty wyłącznie za opał dostarczony w odpowiedniej ilości i jakości.

 

§ 4.

  1. Strony ustalają, że jakość towaru będzie odpowiadać wymaganiom Polskich Norm PN-C-96024:L1,  warunkom technicznym WT – 98/MZRiP S. A./99 oraz parametrom wskazanym w zapytaniu ofertowym z dnia ………… 2017 r.
  2. Towar będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  3. Wykonawca oświadcza, że opał posiada wszelkie wymagane przez obowiązujące przepisy prawa atesty oraz certyfikaty na znak bezpieczeństwa.
  4. Wykonawca oświadcza, że posiada koncesję uprawniającą go przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi nr ………………………………………………………………. .

 

§ 5

Osobą do kontaktów, odpowiedzialną za bieżącą realizację niniejszej umowy po stronie Zamawiającego jest p. …………………………………………...…………….. nr tel. ………………………………………………….

e-mail:………………………………………………………. .

 

§ 6.

7)      W dniu zawarcia umowy cena netto za dostawę oleju opałowego w ramach niniejszej umowy wynosi ………… zł/1L, a cena brutto wynosi ……………. zł/1L, w tym należny podatek VAT w wysokości ……..% i zawiera stałą, niezmienną marżę/upust* Wykonawcy w wysokości ………………. zł/1L netto.

8)      Cena brutto, o której mowa w ust. 1, zawiera wszelkie koszty związane z realizacją niniejszej umowy, w tym m.in. koszt transportu opału do kotłowni Zamawiającego.

9)      Szacunkowe łączne wynagrodzenie za dostawę całości przedmiotu umowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy wynosi:

netto: ………………………………………. zł (słownie złotych: ………………………………………………………………)

podatek VAT …..%: ……….. zł (słownie złotych: …………………………………………………….……………………)

brutto: ……………………………………… zł (słownie złotych: ………………………………………………….………….)

10)   Wynagrodzenie za dostawę opału może ulegać zmianie w przypadku:

1)      zmiany cen producenta (niezbędne jest udokumentowanie i przedstawienie pisemnego potwierdzenia producenta o wzroście cen, lub wydruku o zmianie cen hurtowych paliw dla autocystern z oficjalnej strony internetowej producenta, potwierdzonego pieczęcią Wykonawcy) na towar, będący przedmiotem zamówienia, nie więcej jednak niż o udokumentowany wskaźnik  %, o jaki producent zmienił cenę,

2)      zmiany ilości faktycznie dostarczanego oleju opałowego w stosunku do wartości szacunkowej określonej w § 1 ust. 6,

3)      zmiany stawki podatku VAT,

4)      podniesienia podatku akcyzowego lub innego obciążenia podatkowego dotyczącego paliw i wyrobów petrochemicznych obligatoryjnie ustalonego przez obowiązujące przepisy prawa.

11)   Zmiana wynagrodzenia spowodowana czynnikami, o których mowa w ust. 4, nie będzie wymagać zmiany niniejszej umowy.

12)   Do faktur wraz z protokołem zdawczo – odbiorczym Wykonawca dołączy wydruki z cennika producenta oleju opałowego z ceną przyjętą za podstawę do obliczenia należności wynikającej z faktury oraz zaoferowaną przez Wykonawcę stałą marżą/upustem*.

*w zależności od złożonej oferty

 

§ 7.

  1. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty wynagrodzenia za dostawę partii towaru w terminie do 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
  2. Podstawą do wystawienia faktury VAT będzie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron protokół zdawczo – odbiorczy z dostawy danej partii towaru.
  3. Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
  4. W przypadku opóźnienia w zapłacie wynagrodzenia Wykonawcy przysługuje prawo do odsetek ustawowych.
  5. Nabywca faktury VAT: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, NIP: ……………………….. .
  6. Odbiorca faktury VAT: Zespół Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym, ul. ………………………, 56 – 120 Brzeg Dolny.

 

§ 8.

  1. W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu kary umowne:
    1. w wysokości 5 % łącznego wynagrodzenia brutto za dostawę całości przedmiotu umowy – w razie odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca,
    2. w wysokości 0,5 % wynagrodzenia brutto przysługującego za dostawę danej partii towaru za każdy rozpoczęty  dzień opóźnienia – w razie opóźnienia w dostawie partii towaru.
    3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający - w wysokości 5 % łącznego wynagrodzenia brutto za dostawę całości przedmiotu umowy.
    4. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych, na zasadach ogólnych.

 

§ 9.

  1. Każda ze stron może rozwiązać umowy z zachowaniem 1 – miesięcznego okresu wypowiedzenia.
  2. Strony zgodnie wskazują, że w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
  3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

 

 

 

§ 10.

Bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie może przenieść na osobę trzecią wierzytelności powstałych w związku z realizacją niniejszej umowy, powierzać osobie trzeciej wykonania prac objętych niniejszą umową, ani obciążać materiałów użytych przy wykonaniu niniejszej umowy prawami osób trzecich, pod rygorem nieważności.

§ 11.

Strony zobowiązują się wzajemnie do niezwłocznego powiadomienia na piśmie o ewentualnych zmianach adresu, na który należy kierować korespondencję. Korespondencję wysłaną na wskazany w ostatnim powiadomieniu adres uważa się za skutecznie doręczoną. Zmiana adresu do korespondencji nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy.

 

§ 12.

Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez strony, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 6 ust. 4.

 

§ 13.

W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

 

§ 14.

Ewentualne spory powstałe w związku z realizacją niniejszej umowy rozstrzygać będzie Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

§ 15.

Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach,  w tym 1 egzemplarz dla Wykonawcy i 2 egzemplarze dla Zamawiającego.

 

§ 16.

Integralną część umowy stanowią:

1)      Formularz ofertowy Wykonawcy – załącznik nr 1 do umowy,

2)      Formularz cenowy Wykonawcy – załącznik nr 2 do umowy,

3)      Specyfikacja techniczna oleju – załącznik nr 3 do umowy.

 

ZAMAWIAJĄCY:                                                                                             WYKONAWCA:

 

 

 

 

...........................................                                                                    ...................................…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Załączniki:

Zapytanie ofertowe