IZP. 272.1.23.2018

 

Zapytanie ofertowe na zadanie pn.
Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Brzegu Dolnym etap I” – Wymiana pokrycia dachu Sali gimnastycznej

 

I.        Zamawiający: Powiat Wołowski   pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,

II.      Powiatowy Zespół Szkół w Brzegu Dolnym, ul. Wilcza 10, 56-120 Brzeg Dolny.

III.    Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29   stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

1.       Nazwa zadania: „Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Brzegu Dolnym etap I” – Wymiana pokrycia dachu Sali gimnastycznej.

2.       Przedmiotem  zamówienia są prace budowlane polegające na wykonaniu wymiany pokrycia dachu na części budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Brzegu Dolnym, znajdującego się w Brzegu Dolnym przy ul. Wilczej 10, 56 – 120 Brzeg Dolny.

3.       Szczegółowy zakres został zawarty w przedmiarze oraz w rysunkach poglądowych (załącznik nr 2 i 3 do zapytania ofertowego).

 Zakres robót budowlanych do wykonania:

1)      wykonanie nowego pokrycia dachu z dwóch warstw papy termozgrzewalnej,

2)      przygotowanie podłoża pod ułożenie pokrycia,

3)      wykonanie robót towarzyszących jak usunięcie uszkodzonego pokrycia i wykonanie okrywek kontrolnych.

 

IV.    Wspólny Słownik Zamówień: 

CPV:

45.00.00.00 – 7 Roboty budowlane

 

V.      Termin wykonania zamówienia: do 31.08.2018 r.  od daty podpisania umowy.

 

VI.    Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:

  1. Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Oświadczenie Wykonawcy – według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

VII.  Kryteria wyboru ofert

Jedynym kryterium  oceny ofert jest:

- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .

Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.

Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 

                                           Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …...............................................................................     x 100

                                                           Cena brutto oferty badanej

 

VIII.                       Miejsce, sposób i termin składania ofert

1.       Termin składania ofert upływa  17.07.2018 r.  o godz. 10:00.

2.       Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

1)      listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Brzegu Dolnym etap I” – Wymiana pokrycia dachu Sali gimnastycznej.

2)      osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Brzegu Dolnym etap I” – Wymiana pokrycia dachu Sali gimnastycznej.

3)      za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF z dopiskiem OFERTA - „„Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół w Brzegu Dolnym etap I” – Wymiana pokrycia dachu Sali gimnastycznej.

 

IX.    Pozostałe informacje

  1. Osoba do kontaktu: Mariusz Pasternak, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl.
  2.  Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
  3. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
  4. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2017 r. poz. 1579 ze zm.),
  5. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej,
  6. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 

 

 X.      Załączniki do zapytania:

  1. Formularz ofertowy,
  2. Przedmiar,
  3. Rysunki poglądowe (zdjęcie),
  4.  Oświadczenie Wykonawcy,
  5. Wzór umowy.

 

 

STAROSTA WOŁOWSKI
/-/ Maciej Nejman
________________________
Kierownik Zamawiającego
 


Załączniki:

Pobierz PEŁNĄ TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Pobierz Załącznik nr 1 (FORMULARZ OFERTY) i Załącznik nr 4 (OŚWIADCZENIE WYKONAWCY) - wersja edytowalna
Pobierz Załącznik nr 2 - PRZEDMIAR
Pobierz Załącznik nr 3 - RYSUNKI POGLĄDOWE
Pobierz Załącznik nr 5 - WZÓR UMOWY
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO
wyjaśnienia tresci zapytania ofertowego
Zawiadomienie o unieważnieniu zapytania ofertowego