Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
Wersja strony w formacie XMLWybrani kandydaci |
1. nieznane, nieznane 2. nieznane, nieznane 3. nieznane, nieznane 4. nieznane, nieznane 5. nieznane, nieznane 6. nieznane, nieznane 7. nieznane, nieznane 8. nieznane, nieznane 9. nieznane, nieznane |
---|---|
Uzasadnienie wyboru |
Pan Marek Sielicki spełnia wszystkie wymogi stawiane osobie na stanowisku podinspektora. Posiada wyższe administracyjne wykształcenie i doświadczenie w pracy w administracji rządowej. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się znajomością zagadnień związanych z zakresem obowiązków wykonywanych na stanowisku. Starosta /-/ Maciej Nejman |
Stanowisko | Podinspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami |
---|---|
Miejsce pracy | Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, I piętro, Sekretariat (pok. nr 19) |
Status | rozstrzygnięte |
OSO.210.12.2017 Wołów, dnia 2017-12-13
Starostwo Powiatowe w Wołowie pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1. Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie.
2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeby.
3. Praca na II piętrze, przy częściowo sztucznym oświetleniu, winda.
- Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe na kierunkach: prawo lub administracja,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
5) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) nieposzlakowana opinia,
7) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub skarbowe umyślne,
8) udokumentowany co najmniej dwuletni staż pracy,
9) dobra znajomość przepisów w tym: Konstytucji RP, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, ustawy o samorządzie powiatowym,
10) znajomość obsługi systemów informatycznych (środowisko Windows, Pakiet MS Office).
- Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania:
1) umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,
2) samodzielność, kreatywność.
- Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje:
Prowadzenie spraw załatwianych przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami, w szczególności:
1. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa oraz Powiatu:
1) prowadzenie ewidencji nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Nieruchomości Skarbu Państwa oraz Powiatu w systemie numerycznym i utrzymywanie go w stanie aktualności,
2) prowadzenie rejestru Krajowego Zasobu Nieruchomości,
3) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wystąpienia do właściwych organów o wydanie stosowych orzeczeń pozwalających na wpis do ksiąg wieczystych,
4) opracowywanie i udzielanie informacji z zakresu prawa do nieruchomości oraz ujawniania praw w księgach wieczystych,
5) przygotowywanie decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu,
6) przygotowywanie sprawozdań z zakresu gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa oraz Powiatu,
7) prowadzenie czynności związanych z podjęciem procedury dotyczącej zbycia nieruchomości lub ustanowienia: prawa użytkowania wieczystego, ograniczonego prawa rzeczowego lub stosunku obligacyjnego na nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu,
8) aktualizowanie stawek procentowych i opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntu i trwałego zarządu nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu,
9) przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do przekazania nieruchomości na cele szczególne.
2. Prowadzenie spraw związanych z reformą rolną i osadnictwem rolnym:
1) orzekanie o nadaniu gospodarstwa,
2) poświadczenie nabycia prawa własności w formie aktu nadania,
3) orzekanie o ustaleniu ceny i określeniu granic nadanego gospodarstwa,
4) orzekanie o nadaniu nieruchomości dzierżawcom i ustaleniu cen nabycia oraz o nabyciu z innych tytułów niż dzierżawa.
3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących zwrotu działek gruntu w związku z przekazaniem gospodarstwa rolnego Państwu.
4. Sporządzanie i składanie wniosków do sądu wieczystoksięgowego w celu ujawnienia w księgach wieczystych wydawanych decyzji oraz prawa własności i innych praw Skarbu Państwa i Powiatu.
5. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
6. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem odszkodowań za grunty przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne.
7. Prowadzenie spraw związanych z ochroną gruntów rolnych w zakresie:
1) wyłączenia gruntów rolnych z produkcji rolniczej,
2) uzgadniania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji o warunkach zabudowy,
3) kontrolowania wyłączania gruntów rolnych z produkcji rolniczej oraz nałożonych obowiązków,
4) realizacja sprawozdań z zakresu ochrony gruntów rolnych.
8. Prowadzenie spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości w zakresie:
1) wywłaszczania nieruchomości,
2) zwrotu wywłaszczonych nieruchomości,
3) zezwolenia na założenie i przeprowadzenie przewodów i urządzeń na nieruchomości,
4) czasowego zajęcia nieruchomości.
9. Prowadzenie spraw związanych z przejęciem majątku przez Skarb Państwa w trybie art. 25e ust. 1 i 10 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym oraz w trybie art. 9 ust. 2a-2j ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym.
- Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata + cv.
2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.powiatwolowski.pl )
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających:
– wymagane wykształcenie, wymagany staż pracy (świadectwa pracy), ewentualnie inne, odbycie szkoleń, itp.
4) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
5) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Wołowie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016r., poz. 922 ), poświadczone własnoręcznym podpisem.
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7) Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub skarbowe umyślne.
8) Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
Aplikacje, które wypłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.powiatwolowski.pl) i na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Wołowie przy ul. pl. Piastowski 2 – I piętro obok pok. Nr 22.
STAROSTA WOŁOWSKI
/-/ MACIEJ NEJMAN