Nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale GK
Wersja strony w formacie XMLWybrani kandydaci |
1. nieznane, nieznane 2. nieznane, nieznane 3. nieznane, nieznane 4. nieznane, nieznane 5. nieznane, nieznane 6. nieznane, nieznane 7. nieznane, nieznane 8. nieznane, nieznane 9. nieznane, nieznane |
---|---|
Uzasadnienie wyboru |
Pani Patrycja Domaracka spełnia wszystkie wymogi formalne ogłoszonego naboru. Posiada wyższe wykształcenie na kierunku geodezja i kartografia, odbyła staż w jednostce samorządu terytorialnego. Jest osobą komunikatywną i otwartą na nowe wyzwania. Starosta /-/ Maciej Nejman |
Stanowisko | Podinspektor w Wydziale Geodezji i Kartografii |
---|---|
Miejsce pracy | Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 -100 Wołów pok. nr 19 (I piętro) |
Status | rozstrzygnięte |
OSO.210.11.17.18 Wołów, dnia 2018-02-28
Starostwo Powiatowe w Wołowie pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów
Starosta Wołowski ogłasza nabór na jedno wolne stanowisko urzędnicze: podinspektora w Wydziale Geodezji i Kartografii
(nazwa stanowiska pracy)
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Wołowie w rozumieniu przepisów ustawy O rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w styczniu 2018r. jest wyższy niż 6%.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1.Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: sporadycznie
1. Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe geodezyjne i kartograficzne,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
5) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) nieposzlakowana opinia,
7) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub skarbowe umyślne,
8) dobra znajomość przepisów dotycząca: ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z przepisami wykonawczymi, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym.
2. Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania:
1) umiejętność dobrej obsługi komputera, znajomość oprogramowania TurboEwid,
2) odporność na stres,
3) umiejętność pracy indywidualnej i w zespole,
4) posiadanie uprawnień zawodowych co najmniej w zakresie 1 będzie dodatkowym atutem.
5) dodatkowym atutem będzie udokumentowany co najmniej 6 miesięczny okres pracy, stażu, w służbie geodezyjnej i kartograficznej w dowolnym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
3. Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje:
1) ewidencjonowanie zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych w bazie danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (pzgik)
2) przygotowywanie i wydawanie zbiorów danych i materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla wykonawców zgłoszonych prac geodezyjnych,
3) ewidencjonowanie, przetwarzanie i przechowywanie zbiorów danych i materiałów w przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
4) realizowanie zamówień na wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów i budynków oraz na kopie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
5) naliczanie opłat za udostępniane zbiory i materiały państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( dotyczą zgłoszeń prac geodezyjnych oraz zamówień na materiały zasobu),
6) sporządzanie licencji na korzystanie z wydawanych zbiorów i materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( dotyczą zgłoszeń prac geodezyjnych oraz zamówień na materiały zasobu),
7) udzielanie informacji na temat państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
8) wykonywanie innych poleceń i zadań określonych przez Kierownika Wydziału, Starostę i Wicestarostę
4. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata + cv.
2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.powiatwolowski.pl )
3) Kserokopia dokumentów potwierdzających:
– wymagane wykształcenie, odbyty staż lub staż pracy (świadectwa pracy) ewentualnie inne, odbycie szkoleń, itp.
4) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
5) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Starostwie Powiatowym w Wołowie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016r., poz. 922 ) poświadczone własnoręcznym podpisem.
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7) Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub skarbowe umyślne.
8) Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie pl. Piastowski 2, kancelaria I piętro pok. nr 19 lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Wołowie (pl. Piastowski 2 56-100 Wołów), z dopiskiem „ Nabór na stanowisko podinspektora w GK” w terminie do dnia 12.03.2018 r. do godz. 10.00
Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Starostwa, a nie data nadania !
Aplikacje, które wypłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.powiatwolowski.pl) i na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Wołowie przy ul. pl. Piastowski 2 – I piętro obok pok. Nr 22.
Starosta
/-/ Maciej Nejman