Główny Specjalista w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych
Wersja strony w formacie XMLWybrani kandydaci |
1. nieznane, nieznane 2. nieznane, nieznane 3. nieznane, nieznane 4. nieznane, nieznane 5. nieznane, nieznane 6. nieznane, nieznane 7. nieznane, nieznane 8. nieznane, nieznane 9. nieznane, nieznane |
---|---|
Uzasadnienie wyboru |
Pani Dorota Janas-Koniuszek spełnia wszystkie wymogi stawiane osobie na stanowisku głównego specjalisty w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych. Posiada wyższe wykształcenie i doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością zagadnień związanych z zakresem obowiązków wykonywanych na stanowisku głównego specjalisty. Starosta /-/ Maciej Nejman |
Stanowisko | Główny Specjalista w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych |
---|---|
Miejsce pracy | Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 -100 Wołów pok. nr 19 (I piętro) - Kancelaria |
Status | rozstrzygnięte |
OSO.210.3.2018 Wołów, dnia 2018-06-28
(nazwa stanowiska pracy)
W Starostwie Powiatowym w Wołowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6% w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze.
I Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym powyżej czterech godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
2) Częstotliwość wyjazdów służbowych, w zależności od potrzeb.
3) Praca na I piętrze w budynku Starostwa
II. Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe,
3) minimum 4 letni staż pracy,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
6) nieposzlakowana opinia,
7) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub skarbowe umyślne,
8) posiadanie doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu, zarządzaniu i rozliczaniu projektów realizowanych z udziałem zewnętrznych środków finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych lub programów krajowych),
9) mile widziana wcześniejsza praca na stanowisku w administracji samorządowej,
10) studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu pozyskiwania funduszy i/lub rozliczania projektów, zamówień publicznych,
11) posiadanie komunikatywnej znajomości języka obcego (preferowany język angielski, niemiecki )
III. Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko powinien spełniać następujące dodatkowe wymagania:
1) komunikatywność, samodzielność, umiejętności analityczne,
2) odporność na stres,
3) znajomość programu El-dok lub innego służącego do elektronicznego obiegu dokumentów, będzie dodatkowym atutem.
IV. Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje:
1) Wyszukiwanie, gromadzenie, udostępnianie i rozpowszechnianie informacji o możliwych do pozyskania środkach finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz innych programów zagranicznych i krajowych na realizację projektów dostępnych dla Powiatu
2) Analiza programów pomocowych pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania.
3) Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych obejmujących pozyskiwanie środków określonych w pkt. 1 i opracowywanie niezbędnych dokumentów.
4) Koordynacja, nadzór i bieżące monitorowanie procesu aplikacyjnego, realizacji oraz rozliczania poszczególnych projektów realizowanych przez powiat
5) Bieżąca obsługa administracyjna projektu pod względem przepływu dokumentów, sporządzanie wniosków do budżetu w związku z finansowaniem zadań ze środków zewnętrznych.
6) Prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów.
7) Reprezentowanie Powiatu w kontaktach z dysponentami funduszy pomocowych.
8) Współpraca z administracją rządową i samorządową, przedsiębiorcami oraz innymi organizacjami, zwłaszcza w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków pozabudżetowych, które mogą być wykorzystywane dla rozwoju powiatu oraz stymulowania przedsiębiorczości i rynku pracy.
9) Wykonywanie innych zadań na podstawie odrębnego polecenia Pracodawcy.
V. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem + CV.
2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania ze strony ( https://bip.powiatwolowski.pl)
3) Wypełnioną klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych, do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce (praca, dokumenty dla ubiegających się o pracę) ( https://bip.powiatwolowski.pl )
4) Kserokopie dokumentów potwierdzających:
- wymagane wykształcenie,
- wymagany staż pracy (kserokopie świadectw pracy), w przypadku zatrudnienia zaświadczenie potwierdzające wymagany staż pracy,
- inne, np: odbycie szkoleń, kursów, studiów podyplomowych, certyfikaty.
5) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
6) Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
7) Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub skarbowe umyślne.
VI. Inne informacje:
1) Osoby spełniające warunki formalne określone w naborze zostaną powiadomione indywidualnie o terminie i sposobie rozmowy kwalifikacyjnej,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie plac Piastowski 2, kancelaria I piętro pok. Nr 19 lub pocztą na adres Starostwa ( pl. Piastowski 2 56-100 Wołów) z dopiskiem „Nabór na stanowisko głównego specjalisty w Wydziale ES” w terminie do dnia 10. 07.2018 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Wołowie).
Starosta Wołowski
/-/ Maciej Nejman