Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Pl. Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP

adres e-Doręczeń: AE:PL-92526-14729-SABWR-24

NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

Zapytanie ofertowe na zadanie pn. „Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów działki nr 96/1 w obrębie Bukowice – WGK.6622.6.2025”

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów działki nr 96/1 w obrębie Bukowice – WGK.6622.6.2025”
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WGK.6622.6.2025
Zamawiający Powiat Wołowski
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Termin składania ofert
Sposób składania ofert drogą elektroniczną na adres marta.dunal@powiatwolowski.pl

WGK.6622.6.2025                                                   Wołów, dnia 03.11.2025 r.


 
ZAPYTANIE OFERTOWE 

 
dotyczące zamówienia pn.:

„Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów działki nr 96/1 w obrębie Bukowice – WGK.6622.6.2025”

 

       I.            Zamawiający 

Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,

NIP: 988-02-19-208, tel. 71/380 59 01 fax. 71/380 59 00

 
    II.            Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych, wprowadzonego Uchwałą Zarządu Powiatu Wołowskiego nr 29/89/2025 z dnia 14 stycznia 2025 r. 

 
 III.       Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności klasyfikacyjnych, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 1-3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246) wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej niezbędnej do aktualizacji operatu ewidencyjnego, dla działki nr 96/1 położonej w obrębie Bukowice, gmina Brzeg Dolny, w zakresie klasoużytku RIIIb o pow. 0,44 ha.

 
W ramach czynności objętych zamówieniem należy w szczególności:

a) dokonać zgłoszenia pracy geodezyjnej w powiatowym ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej;

b)   dokonać analizy materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny; 

c)  wykonać czynności klasyfikacyjne, o których mowa w § 5 ust.1 pkt 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntu (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246);

d) poinformować Zamawiającego o harmonogramie przeprowadzania czynności klasyfikacyjnych w terenie na co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac, czynności powinny być wykonane w dni robocze od poniedziałku do piątku;

e)   sporządzić dokumentację fotograficzną wszystkich odkrywek glebowych (dokumentacja fotograficzna powinna m. in. zawierać informację o numerze działki i odkrywki glebowej);

f) sporządzić badania laboratoryjne składu granulometrycznego gruntu próbek, pobranych z głównych poziomów genetycznych odkrywek glebowych, przy obniżeniu bonitacji o dwie klasy lub więcej;

g)  na opisie odkrywki wpisać pozycję z urzędowej tabeli klas gruntów;

h)  sporządzić projekt ustalenia klasyfikacji;

i)  dokonać pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowanie i przekazanie wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;

j) skompletować operat techniczny zgodnie z przepisami dotyczącymi geodezji i kartografii przekazać wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.

  IV.            Wspólny słownik zamówień publicznych:

71351500-8 Usługi badania gleby 

    V.            Termin wykonania zamówienia

Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy, co oznacza, że do tego dnia dokumentacja geodezyjna musi zostać skutecznie przyjęta do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.

 
 VI.            Termin związania ofertą

Wykonawca zostanie związany ofertą przez 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

 
Opis sposobu obliczania ceny
 
1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia w PLN poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki oraz wszelkie koszty związane z uzyskaniem przez niego niezbędnych dokumentów.

2. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.

3.      Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 
                                 Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …..........................................................................    x 100

                                            Cena brutto oferty badanej

 
Wymagane dokumenty, które należy złożyć w przedmiotowym postępowaniu:
1.      Formularz oferty (zał. 1)

2.      Oświadczenie Wykonawcy (zał. 2)

3.      Wykaz osób (zał. 3)

 
Pozostałe wymagania:
W postępowania o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Podmioty, które spełnią następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia z zakresu geodezji i kartografii niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, lub osoby które takie uprawnienia posiadają - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada co najmniej jedną osobę, która posiada uprawienia z zakresu geodezji i kartografii oraz co najmniej jedną osobę posiadającą świadectwo ukończenia studiów podyplomowych z zakresu gleboznawstwa i gleboznawczej klasyfikacji gruntów– wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego (Wykaz osób);

2)  prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z przedmiotem zamówienia;

3) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie gleboznawstwa i gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Warunki pkt 2) i pkt 3) zostają uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego (Oświadczenie Wykonawcy).

    X.   Termin i miejsce złożenia oferty

Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres marta.dunal@powiatwolowski.pl do dnia 12.11.2025 r. do godziny 12:00, w tytule należy wpisać: „Bukowice dz. 96/1 – klasyfikacja gleboznawcza”.  

Pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.

 
 XI.     Pozostałe informacje

1.      Osoba do kontaktu:

- Anna Pankiewicz, tel.  71 380 59 40.

- Marta Dunal, tel.  71 380 59 54.

2. Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej: marta.dunal@powiatwolowski.pl.

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uczestnictwa w pracach klasyfikacyjnych wykonywanych w terenie.

4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania i podpisania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.

6.  Zamówienie do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych do zamówień, których wartość nie przekracza 130 000 zł netto na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).

7.   Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.

8. O wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomieni zostaną wszyscy oferenci, którzy złożyli oferty w niniejszym zapytaniu ofertowym (drogą elektroniczną).

9.   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.

10.  Zamawiający zastrzega możliwość wezwania wykonawcy, którego oferta uzyska najwięcej punktów, do złożenia wyjaśnień bądź uzupełnienia dokumentów, które były wymagane przez Zamawiającego, a które nie zostały przez Wykonawcę złożone wraz z ofertą, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

XII.   Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1)  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Wołowski, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.

2) Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.

3)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.

W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.

4)      Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:

-      podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,

-  osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), dalej ‘’ustawy PZP’’,

- podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.

5)      Okres przechowywania danych:

a)    w odniesieniu do podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,

b)    w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:

-      przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania,

-      dane zawarte na umowie – do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy,

-      w celach wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur itp.,

6)    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem niezbędnym do wzięcia udziału w postępowaniu.

7)    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.

8)    Posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych[1],

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO[2],

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)    Nie przysługuje Pani/Panu:

−      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

−      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 
XV.            Załączniki

1.      Załącznik nr 1 - Formularz oferty

2.      Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.

3.      Załącznik nr 3 – Wykaz osób

4.      Załącznik nr 4 - Wzór umowy.


STAROSTA WOŁOWSKI     WICESTAROSTA WOŁOWSKI
                                        /-/                                                               /-/                  Jan Janas                                             Beata Gryga       

___________________________

podpis Kierownika Zamawiającego



 
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki

Powiadom znajomego