W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Plac Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

GK.6622.4.2018

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na ,,Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich”
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy GK.6622.4.2018
Zamawiający Powiat Wołowski
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe w Wołowie pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów (pokój nr 5 Punkt Obsługi Klienta)

                                                                                                                                                       Wołów, 16.08.2018 r.

GK.6622.4.2018

Zapytanie ofertowe na zadanie pn.

,,Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich”

  1. I.        Zamawiający: Powiat Wołowski   Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,
  2. II.      Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29   stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty  30 000 euro.
    1. 1.       Nazwa zadania: ,,Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich”
    2. 2.       Opis przedmiotu zamówienia:

 Sporządzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych wraz  z dokumentacją geodezyjną i kartograficzną dla celów aktualizacji operatu ewidencyjnego dla :

 

Jednostka ewidencyjna

 

Obręb

 

Nr działki

Powierzchnia

ewidencyjna działki

 

(ha)

Powierzchnia gruntów zalesionych

 

(ha)

Brzeg Dolny

Jodłowice

463/1

2,3837

1,52

Wińsko

Iwno

226

7,3537

6,72

Wińsko

Kozowo

19/4

2,27

2,12

Wińsko

Kozowo

7/2

8,77

8,71

Wołów

Golina

226/2

6,51

1,72

razem :

27,2874

20,79


  1. 3.       Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie  klasyfikacji gruntów,  zalesionych  na podstawie przepisów o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Obszarów Wiejskich (art. 14 ust. 7 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 788)  w zakresie czynności o których mowa w § 5 ust1 pkt 1-3 rozporządzenia z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246)  obejmujące między innymi analizę niezbędnych materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny   i kartograficzny,  przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie, sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji oraz pomiar sytuacyjny zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami określonymi                                              w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r.                    w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych                       i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. z 2011r. Nr 263, poz. 1572) .
  2. 4.       Szczegółowy zakres prac:

1)       Zgłoszenie pracy geodezyjnej w ODGiK w Wołowie (pok. 36 bud. Starostwa  Powiatowego
w Wołowie)

2)       Analiza i ocena istniejących materiałów geodezyjnych i kartograficznych zgromadzonych w ODGiK

3)       Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie, w tym :

a)       badania profili glebowych, w tym określenie uziarnienia na poszczególnych poziomach genetycznych oraz szczegółowe określenie na mapie ewidencyjnej miejsca tych badań.

b)       zaliczenie gruntów do odpowiedniego typu, rodzaju i gatunku gleby oraz klasy bonitacyjnej.

4)       opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji zgodnie z §8 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Weryfikacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów powinna zostać wykonana w obecności właściciela, którego należy powiadomić pisemnie  w terminie co najmniej 7 dni od daty rozpoczęcia czynności klasyfikacyjnych. Fakt obecności stron powinien być odnotowany w protokole klasyfikacyjnym przez złożenie przez nich podpisu. W przypadku odmowy złożenia w protokole podpisu lub braku podpisu z jakiejkolwiek przyczyny  fakt ten należy odnotować w protokole  wyjaśnić jego przyczynę.

5)       Wyłożenie  projektu gleboznawczej klasyfikacji do wglądu dla zainteresowanych stron.

6)       Określenie współrzędnych punktów załamania konturów klasyfikacyjnych oraz punktów przecięcia się konturów z granicami działek ewidencyjnych. Zgodnie  z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów  i budynków (tj. Dz. U. z 2016 r. poz.1034 ze zm.) danymi ewidencyjnymi w zakresie użytków gruntowych są :

  • numeryczny opis przebiegu granic konturów użytków i klas bonitacyjnych
  • oznaczenie użytków gruntowych, oznaczenie klas bonitacyjnych w granicach poszczególnych konturów, numery konturów użytków.
  • przebieg konturów klasyfikacyjnych przyjmuje się na podstawie mapy klasyfikacji zgodnie z §8 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów i zamyka się                                w granicach konturów gruntów rolnych   i leśnych.

7)       Obliczenie niezbędnych do sporządzenia wykazu zmian gruntowych, obliczenie powierzchni konturów klasyfikacyjnych w działkach ewidencyjnych i sporządzenie wykazu zmian gruntowych należy wykonać osobno dla każdej jednostki rejestrowej.

8)       Skompletowanie operatu technicznego klasyfikacji zgodnie z obowiązującymi przepisani prawa geodezyjnego, który będzie stanowił podstawę do wydania decyzji administracyjnej w sprawie ustalenia klasyfikacji i wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. Operat                            i wykazy zmian powinny zawierać:

  • ustalenie zasięgu gruntów podlegających klasyfikacji
  • mapy wywiadu terenowego
  • szkice polowe pomiaru
  • dzienniki pomiaru
  • obliczenia
  • wykazy współrzędnych
  • rozliczenia użytków i klas w działkach
  • wykazy zmian danych ewidencyjnych
  • protokół klasyfikacyjny z załącznikami  (w tym dokumentacja z oględzin i opisy odkrywek)
  • zawiadomienia o wszczęciu postępowania
  • kopia upoważnienia Starosty Wołowskiego dla klasyfikatora do przeprowadzenia klasyfikacji
  • szkic klasyfikacyjny
  • mapa klasyfikacyjna
  • mapa numeryczna z konurami użytków gruntowych w standardzie gml lub dxf
  • profile odkrywek glebowych

9)       Poza dokumentami wymienionymi w punkcie 6 wchodzącymi w skład operatu, Wykonawca pracy dodatkowo przedłoży 4 egzemplarze mapy klasyfikacyjnej oraz 4 egzemplarze każdego wykazu zmian danych ewidencyjnych. Dokumenty te będą niezbędne do wydania decyzji klasyfikacyjnej.


Ponowne wykonanie czynności, o których mowa w §5 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, w przypadku uznania przez Starostę  zgłoszonych przez strony  zastrzeżeń, oraz wprowadzenie stosownych zmian w projekcie ustalenia klasyfikacji Wykonawca  wykona w ramach rękojmi umowy.


  1. III.    Wspólny Słownik Zamówień: 

Kod CPV: 71.35.15.00--8

 

  1. IV.    Termin wykonania zamówienia: do 28.09.2018 r

V. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia z zakresu geodezji i kartografii   niezbędne do  realizacji

    zamówienia lub osoby, które takie uprawniania posiadają (uprawniania z zakresu 1);

2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i dysponują potencjałem technicznym                           

    i kadrowym gwarantującym   wykonanie zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,


Ocena spełniania warunków dokonana zostanie wg oświadczenia załączonego do zapytania ofertowego (załącznik nr 2) oraz wykazu osób stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego)

  1. I.        Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:
    1. Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
    2. Oświadczenie Wykonawcy – według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
    3. Wykaz osób – według druku, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego
    4. Oświadczenie o wypełnianiu obowiązku RODO- według druku, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego
    5. W przypadku podmiotów działających w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kopie umowy spółki wraz z aneksami (jeżeli były zawierane). Kopie dokumentów muszą być poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez  wykonawcę bądź przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
    6. Pełnomocnictwo-jeżeli dotyczy
    7. II.      Kryteria wyboru ofert

Jedynym kryterium  oceny ofert jest:

- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .

Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.

Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:


                                           Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …...............................................................................     x 100

                                                           Cena brutto oferty badanej

  1. III.    Opis sposobu obliczenia ceny
    1. Na formularzu ofertowym należy przedstawić cenę brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę podatku  VAT.
    2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
    3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
    4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.


  1. IV.    Miejsce, sposób i termin składania ofert
    1. 1.       Termin składania ofert upływa  23.08.2018 r.  o godz. 12:00
    2. 2.       Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

1)       listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - ,,Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich”

2)       osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - ,,Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich”

  1. 3.       Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.
  2. 4.       Oferty niekompletne lub złożone po terminie składania ofert zostaną przez Zamawiającego odrzucone.

 

  1. V.      Pozostałe informacje
    1.  Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie   ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503), które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie  i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać innym uczestnikom postępowania „ z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.
    2. Osoba do kontaktu: Sylwia Kaduszkiewicz-Schwarz, e-mail: sylwia.kaduszkiewicz-schwarz@powiatwolowski.pl. tel.  071/ 380 59 54
    3.  Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
    4. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
    5. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2017 r. poz. 1579 ze zm.),
    6. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej,
    7. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny
    8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 
    9. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119  z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
  • inspektorem ochrony danych osobowych w danych osobowych w Starostwie Powiatowym
    w Wołowie jest Pan Tomasz Wadas,  kontakt: iodo@nsi.net.pl , tel. 768358801 *;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich” nr postępowania GK.6622.4.2018  prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

−      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

−      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

−      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

______________________

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.




  1. VI.    Załączniki do zapytania:
    1. Formularz ofertowy,
    2. Oświadczenie wykonawcy,
    3. Wykaz osób,
    4. Oświadczenie o spełnianiu obowiązku RODO
    5. Wzór umowy.



________________________

Kierownik Zamawiającego



Załączniki

Powiadom znajomego