ZATWIERDZANIE DOKUMENTACJI
GEOLOGICZNO – INŻYNIERSKIEJ
Podstawa prawna:
1. art. 88 ust. 1, ust 2 pkt 3, art. 91, art. 93 ust. 1 oraz art. 161 ust. 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. – Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. z 2011 r., Nr 163, poz. 981),
2. rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 23 grudnia 2011 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz. U. Nr 291, poz. 1714).
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek,
2. Do wniosku należy załączyć:
a. Dokumentację geologiczno - inżynierską w 4 egzemplarzach oraz w postaci dokumentu elektronicznego,
b. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
Miejsce złożenia dokumentów
Starostwo Powiatowe w Wołowie . pl.Piastowski 2 , 56-100 Wołów,
Punkt Obsługi Klienta (biuro podawcze) pok. nr 5 parter
Tryb odwoławczy:
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Wrocławiu w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Opłata skarbowa:
1. Wysokość opłatyza decyzję 10 zł - zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej – Dz. U. z 2006 r., Nr 225, poz. 1635, ze zm.),
2. 17 zł za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii,
3. Płatne na konto Gminy Wołów z dopiskiem „za zatwierdzenie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej ………………………………………………………………………………..
(nazwa dokumentacji)
Inne informacje
Dodatkowe informacje udzielane są przez Geologa Powiatowego II piętro pok. 32, tel. 071 380-59-33 (piątek)