![](download/Image/loga(1).jpg)
ZAPYTANIE OFERTOWE z dnia 19.05.2014 r.
dotyczące usługi organizacji wycieczek dla uczestników projektu pn.: „Równe szanse równy start” i ich opiekunów
I. Zamawiający
Powiat Wołowski , Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów
tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00
NIP 9880219208
II. Tytuł projektu
„Równe szanse równy start”
III. Program, Priorytet, Działanie
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działalnie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych.
IV. Nazwa przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wycieczek dla uczestników projektu pn. „Równe szanse równy start” i ich opiekunów.
60.17.00.00 – 0 wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
63.00.00.00 – 0 usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
63.51.10.00 - 4 organizacja wycieczek
V. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych -tekst jednolity wprowadzony Obwieszczeniem Marszałka Sejmu z dnia 8 czerwca 2010 r.
w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy -Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm). Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30 tys. euro. Postępowanie prowadzone jest na zasadach określonych przez Zamawiającego.
V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Wyjazdy edukacyjne jednodniowe zostaną zorganizowane do punktów docelowych dla ilości uczestników i ich opiekunów wskazanych według harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1.
Wszelkie koszty związane z organizacją wycieczki ponosi Wykonawca i powinny zostać uwzględnione w ofercie.
Wykonawca usługi zapewnia w przypadku każdej wycieczki:
- Przejazd uczestników na trasie Zespół Szkół specjalnych w Lubiążu, ul. A. Mickiewicza, Lubiąż, 56- 100 Wołów – punkt docelowy;
- Środek transportu: przejazd uczestników nastąpi środkami transportu o standardach autokaru/busa wycieczkowego spełniającego wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym(t. j. Dz. U. z 2012r., poz. 1137 ze zm.) i innymi przepisami związanymi z przewozem osób w tym ustawa o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 1414 ze zm.). Wykonawca musi posiadać środek transportu własny lub udostępniony przez firmę przewozową. Przewoźnik powinien posiadać wymagane przepisami dokumenty, m. In. licencję przewoźnika oraz zobowiązać się do podstawienia pojazdów przeznaczonych do przewozu osób (sprawny techniczny, posiadający pełną dokumentację gwarantującą przejazd na trasie określonej w harmonogramie zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce, a także posiadać odpowiednie ubezpieczenie). Każdy pojazd ma posiadać klimatyzację. W razie awarii busa/autokaru wykonawca ma obowiązek zapewnienia transportu zastępczego wciągu 1 godziny, w pojazdach opiekę sprawować będą opiekunowie.
- Bilety wstępu dla uczestników wyjazdów edukacyjnych oraz ich opiekunów .
- Suchy prowiant dla każdego uczestnika i opiekuna:
- Woda niegazowana – 0,5 l plastikowa butelka
- Soczek owocowy – 2 x 0,25 l plastikowa butelka
- Bułka (masło, ser, szynka, sałata, pomidor lub ogórek) 2x
- Batonik typu Grześ lub Pincess
- Owoc (banan lub jabłko)
- Ciepły posiłek (obiad dwudaniowy z napojem) przy wycieczkach dłuższych niż 6 godzin;
- Pilota i/ lub przewodnika wycieczki;
- Ubezpieczenia NNW dla uczestników wyjazdów edukacyjnych i ich opiekunów;
- W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
Główne obowiązki Wykonawcy:
- Zobowiązany jest współpracy z Zamawiającym na rzecz osiągnięcia celu, dla którego niniejsze zamówienie jest realizowane.
- Zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym ostatecznych terminów poszczególnych wycieczek na miesiąc przed planowanym wyjazdem zgodnie z harmonogramem (załącznik nr 1 do umowy).
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
- Wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością,
- Zapewnienie uczestnikom wyjazdów odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny,
- Realizacja przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą oraz zatwierdzonymi harmonogramami i programami wyjazdów,
- Sporządzanie innych wskazanych przez zamawiającego dokumentów niezbędnych dla potrzeb realizacji projektu,
- Ścisła współpraca z koordynatorem projektu,
- Informowanie na bieżąco o wszelkich trudnościach w realizacji przedmiotu umowy.
O udział w zamówieniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ( wykonawca lub podwykonawca posiada licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 1414 ze zm.);
- Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie pełnienia usług turystycznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 ze zm.)
- Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie (w ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca zrealizował co najmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia, tj. organizacja wyjazdu edukacyjnego dla uczniów szkoły podstawowej, gimnazjum i/lub liceum ogólnokształcącego;
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Posiadają dobrą sytuację finansowo – ekonomiczną umożliwiającą realizacje zadania.
VI. Termin wykonania Zamówienia
Od dnia podpisania umowy do 30.05.2015 r. według harmonogramu wyjazdów (załącznik nr 1) i ustaleń Zamawiającego.
VII. Termin związania ofertą
Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
Cena oferty wyrażona w PLN dla każdej części zamówienia winna zawierać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej realizacji zamówienia (w tym koszty ubezpieczenia uczestników wycieczek i ich opiekunów od następstw nieszczęśliwych wypadków, posiłków, biletów wstępu, biletów parkingowych itp.).
IX. Opis przygotowania oferty
Zgodnie z formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
Do formularza ofertowego należy dołączyć:
- Licencję wystawioną na wykonawcę lub podwykonawcę na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013r., poz. 1414 ze zm.);
- Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie pełnienia usług turystycznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 ze zm.)
- Referencje lub inny dokument potwierdzający należyta realizację usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia, tj. organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczniów szkoły podstawowej, gimnazjum i/lub liceum ogólnokształcącego.
- Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- Oświadczenie, że Wykonawca posiada dobrą sytuację finansowo – ekonomiczną umożliwiającą realizacje zadania.
Wszelkie dokumenty musza być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy . Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
X. Kryteria wyboru oferty
Jedynym kryterium oceny oferty jest: cena całości zamówienia (wartość brutto wyrażona w PLN). Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
XI. Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 27.05.2014r. do godz. 13:00
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
- listownie na adres : Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące usługi organizacji wycieczek dla uczestników projektu pn.: „Równe szanse równy start” i ich opiekunów”,
- osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie „ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące usługi organizacji wycieczek dla uczestników projektu pn.: „Równe szanse równy start” i ich opiekunów”.
- faksem na nr 71 380 59 00
- za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie plików załączonych do korespondencji na adres: anna.szadkowska@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF
XII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną lub telefonicznie).
XIII. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego (tel. e-mail, fax)
Anna Szadkowska - Czupa: e-mail: anna.szadkowska@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 59 36
Załączniki:
- Harmonogram wyjazdów edukacyjnych
- Formularz oferty
- Wzór umowy
Starosta
/-/ Marek Gajos