Wołów, dnia 17.07.2015 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące usług serwisowych systemu monitoringu wizyjnego.
Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 30 000 euro. Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (j.t. Dz.U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).
-
Zamawiający
Starostwo Powiatowe , Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów
tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00
NIP 9880133369
-
Nazwa przedmiotu zamówienia
Dostawa usług serwisowych i wsparcia dla urządzeń firmy Fortinet.
-
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana uszkodzonych kamer, wykonanie pomiarów istniejącego okablowania i w razie potrzeby usuniecie uszkodzeń lub wymiana poszczególnych linii, położenie nowych przewodów UTP i BNC wraz z zasilaniem.
Wykonawca zobowiązany jest do dobrania kamer IP i Analogowych, w taki sposób, aby współpracowały z posiadanym przez Zamawiającego rejestratorem BCS-DVR16040Q-II oraz aby uzyskać maksymalne parametry jakościowe takie jak rozdzielczość.
Informacje dodatkowe
-
Zamawiający nie posiada ekspertyzy dotyczącej stanu istniejącego okablowania. Dnia 17.07.2015 r. obraz zapisywany jest prawidłowo z 3 kamer. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia analizy bieżącego stanu systemu przed złożeniem oferty.
-
Zamawiający oszacował miejsce rozmieszczenia nowych kamer oraz dokonał inwentaryzacji istniejących. Liczbę oraz rodzaj kamer przedstawia poniższa tabela.
Kamery BNC Istniejące
|
Kamery BNC Nowe
|
Kamery IP Nowe
|
Zewnętrzne
|
Wewnętrzne
|
Zewnętrzne
|
Wewnętrzne
|
Zewnętrzne
|
Wewnętrzne
|
3
|
3
|
2
|
4
|
2
|
2
|
-
Szacunkowe rozmieszczenie kamer przedstawia załącznik nr 2. IB oznacza istniejącą kamerę BNC, NB nową kamerę BNC, NI nową kamerę IP
-
Liczba kamer uruchomionych w wyniku prac Wykonawcy musi wynosić 16. Ich dobór, oraz dokładne rozmieszczenie należy do obowiązków Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić wszystkie aspekty doboru kamer i ich rozmieszczenia z Zamawiającym
Wymagania dodatkowe
-
Obowiązkiem wykonawcy jest uzyskanie wszelkich wymaganych prawem pozwoleń związanych z wykonaniem prac. Koszty wykonania projektów, uzyskania pozwoleń itp. leżą po stronie wykonawcy.
-
Zastosowane kamery powinny być odporne na warunki zewnętrzne oraz posiadać możliwość rejestracji obrazu z wykorzystaniem podczerwieni przy natężeniu światła widzialnego 0 Lux
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiedni sprzęt umożliwiający wykonanie zamówienia.
-
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić gwarancję na dostarczony sprzęt i wykonane usługi przez okres 12 miesięcy.
-
Płatność za realizację przedmiotu zamówienia zostanie dokonana na podstawie Faktury VAT w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury.
-
Termin wykonania Zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia 31.10.2015 r.
-
Termin związania ofertą
Wykonawca zostanie związany ofertą przez 7 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
-
Opis sposobu obliczania ceny
-
Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne rabaty i upusty.
-
Wykonawca zobowiązany jest do podania na formularzu ofertowym ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
-
Cena powinna być podana w złotych polskich, liczbowo i słownie.
-
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
-
Opis przygotowania oferty
-
Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
-
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich wskazanych pozycji formularza.
-
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
-
Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
-
Kryteria wyboru oferty
-
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
l.p.
|
Kryterium
|
Opis
|
Waga - udział
w ocenie
|
1
|
Cena
|
Cena oferty(z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę
|
100%
|
-
Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 29.07.2015 r., o godz. 12.00.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
-
listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na zamkniętej kopercie „Oferta na usługi serwisowe monitoringu wizyjnego”
-
osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na zamkniętej kopercie „Oferta na usługi serwisowe monitoringu wizyjnego”
-
faksem na nr 71 380 59 00
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanu podpisanego formularza ofertowego jako plik załączonego do korespondencji na adres: referatit@powiatwolowski.pl ; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF
-
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną).
-
Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego (tel. e-mail, fax)
Cezary Rytwiński: e-mail: referatit@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 5906
-
Pozostałe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia,
- unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Załączniki:
-
Formularz oferty
-
Skan planu z naniesionymi lokalizacjami kamer
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego z dnia 17.07.2015 r.
FORMULARZ OFERTOWY
Nazwa wykonawcy/wykonawców w przypadku oferty wspólnej: .................................................................................................................................
Adres*: ..........................................................................................................
TEL.* .........…………................……………………………………………….
REGON*: …………………................…………………………………………
NIP*: …………………………………................………………………………
FAX*..............................................................................................................
Starostwo Powiatowe
Pl. Piastowski 2
56 – 100 Wołów
W odpowiedzi na ogłoszone zapytanie ofertowe na usługi serwisowe monitoringu wizyjnego
-
Oświadczamy, że akceptujemy w całości wszystkie warunki zawarte w zapytaniu ofertowym.
- SKŁADAMY OFERTĘ na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym, na następujących warunkach:
Całkowita cena brutto za realizację zamówienia wynosi ……………………………..……… zł
(słownie:……………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………….……
w tym należny podatek VAT w wysokości ………………%)
-
Oświadczamy, że zaoferowane ceny brutto zawierają wszystkie koszty, jakie ponosi zamawiający w przypadku wyboru naszej oferty.
-
Oświadczamy, że uzyskaliśmy wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania i złożenia niniejszej oferty.
-
Oświadczamy, że jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 7 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
-
Oświadczamy, iż przewidujemy/nie przewidujemy** powierzenie podwykonawcom realizacji zamówienia w części ……………. .
-
WRAZ Z OFERTĄ składamy następujące oświadczenia i dokumenty:
________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować do:
Imię i nazwisko
………………………………………………………
Adres:………………………………………….
Telefon…………………….. fax…………………………………
_________________ dnia ___ ___ 2014 roku
_______________________________
podpis osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy
|
Informacja dla wykonawcy:
Formularz oferty musi być podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy.
* w przypadku oferty wspólnej należy podać dane dotyczące Pełnomocnika Wykonawcy
** niepotrzebne skreślić