| ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE |
| ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA |
|
Ogłoszenia: 2016 > październik > 2016-10-06 Zapytanie ofertowe - sporządzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
Termin składania ofert: 14.10.2016 r. godz. 15.00
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający
Zamawiającym jest: Powiat Wołowski
Adres: ul. Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów
2. Numer postępowania
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:GK.6622.6.2016. Oferenci we wszystkich kontaktach z zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone jest z wyłączeniem ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) zgodnie z art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych
III. Opis przedmiotu zamówienia
Sporządzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych wraz z dokumentacją geodezyjną i kartograficzną dla celów aktualizacji operatu ewidencyjnego dla :
Jednostka ewidencyjna
|
Obręb
|
Nr działki
|
Powierzchnia działki (ha)
|
Powierzchnia gruntów zalesionych (ha)
|
Wołów
|
Gliniany
|
45/1
|
2,99
|
2,99
|
Wołów
|
Gliniany
|
147/1
|
19,47
|
15,98
|
Wińsko
|
Konary
|
116/2
|
2,26
|
2,20
|
Wińsko
|
Konary
|
258/2
|
22,68
|
16,43
|
Wińsko
|
Konary
|
116/4
|
1,33
|
1,29
|
Wińsko
|
Kozowo
|
23/12
|
10,48
|
10,37
|
Wińsko
|
Kozowo
|
3/1
|
3,79
|
3,69
|
Wińsko
|
Kozowo
|
149/2
|
4,08
|
3,75
|
Wińsko
|
Wińsko
|
476
|
1,81
|
1,29
|
razem :
|
68,89
|
57,99
|
Jednostka ewidencyjna
|
Obręb
|
Nr działki
|
Powierzchnia działki (ha)
|
Powierzchnia gruntów zalesionych (ha)
|
Wińsko
|
Białawy Małe
|
285
|
0,57
|
0,57
|
Wołów
|
Gródek
|
230
|
0,15
|
0,15
|
Wołów
|
Gródek
|
231
|
0,65
|
0,65
|
Wińsko
|
Smogorzówek
|
298
|
2,32
|
2,13
|
Wińsko
|
Konary
|
176/8
|
0,94
|
0,92
|
Wińsko
|
Konary
|
176/7
|
3,08
|
2,88
|
Wińsko
|
Kozowo
|
17/7
|
4,08
|
4,08
|
Wołów
|
Golina
|
103/1
|
1,86
|
1,86
|
Wołów
|
Rataje
|
317/1
|
9,20
|
9,20
|
razem :
|
22,85
|
22,44
|
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie klasyfikacji gruntów, zalesionych na podstawie przepisów o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Obszarów Wiejskich (art. 14 ust. 7 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2100 z późn. zm.), w zakresie czynności o których mowa w rozporządzeniu z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. poz. 1246) obejmujące miedzy innymi analizę niezbędnych materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny, przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie, sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji oraz pomiar sytuacyjny zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych, zgodnie ze standardami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego ( Dz. U. Nr 263, poz. 1572) .
Zakres prac:
- Zgłoszenie pracy geodezyjnej w ODGIK w Wołowie
- Analiza i ocena istniejących materiałów geodezyjna kartograficznych zgromadzonych w ODGIK
- Przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie w tym:
- Badania profili glebowych, w tym określenie uziarnienia ich poszczególnych poziomach genetycznych oraz szczegółowe określenie na mapie ewidencyjnej miejsca tych badań
- Zaliczenie gruntów do odpowiedniego typu, rodzaju i gatunku gleby, rodzaju użytku gruntowego oraz klasy bonitacyjnej
- Opracowanie projektu ustalenia klasyfikacji zgodnie z §8 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
2. Weryfikację gleboznawczej klasyfikacji gruntów należy wykonać w obecności właściciela , którego należy powiadomić pisemnie (za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) w terminie co najmniej 7 dni od daty rozpoczęcia czynności klasyfikacyjnych. Fakt obecności stron należy odnotować w protokole klasyfikacyjnym w postaci złożonego przez nich podpisu. W przypadku odmowy podpisu w protokole lub braku podpisu z jakiejkolwiek przyczyny fakt ten należy odnotować i wyjaśnić jego przyczynę.
2a. Przedłożenie projektu gleboznawczej klasyfikacji gruntów celem wyłożenia do wglądu dla zainteresowanych osób.
3. Określenie współrzędnych punktów załamania granic konturów klasyfikacyjnych i określenie współrzędnych punktów przecięcia granic konturów klasyfikacyjnych z granicami działek ewidencyjnych. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 545 z późn. zm.) - danymi ewidencyjnymi dotyczącymi użytków gruntowych i klas bonitacyjnych są:
• numeryczne opisy konturów tych użytków i klas bonitacyjnych;
• oznaczenia użytków gruntowych i klas bonitacyjnych w granicach poszczególnych
konturów oraz numery tych konturów;
• przebieg konturów klasyfikacyjnych przyjmuje się w ewidencji na podstawie mapy klasyfikacji zgodnie z § 8 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów z dnia 12 września 2012 r. i zamyka się w granicach konturów gruntów rolnych i leśnych.
4. Wykonanie obliczeń niezbędnych do sporządzenia wykazu zmian gruntowych, obliczenie powierzchni konturów klasyfikacyjnych w działkach ewidencyjnych i sporządzenie w wykazu zmian gruntowych – osobno dla każdej jednostki rejestrowej.
5. Skompletowanie operatu technicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi do zgłoszenia pracy geodezyjnej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wołowie. Operat gleboznawczej klasyfikacji gruntów wraz z wykazami danych ewidencyjnych - przyjęty do zasobu Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej będzie stanowił podstawę do wydania decyzji administracyjnej w sprawie ustalenia klasyfikacji i wprowadzenia zamian w operacie ewidencji gruntów i budynków.
6. Operat klasyfikacyjny i zmiany użytków powinien zawierać:
-
Ustalenie zasięgu gruntu podlegających klasyfikacji
-
Szkice polowe
-
Dzienniki pomiaru
-
Wykazy zmian danych ewidencyjnych
-
Wykazy współrzędnych
- < >
Mapy z wywiadu terenowego
-
Rozliczenia użytków i klas w działkach ewidencyjnych
-
Protokół klasyfikacyjny z załącznikami ( w tym dokumentacja z oględzin, opisy odkrywek)
-
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
-
Kopia upoważnienia klasyfikatora do przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów
-
Szkic klasyfikacyjny
-
Mapa klasyfikacyjna
-
Mapa numeryczna z konturami użytków gruntowych i klas
-
Inne dokumenty istotne dla opracowania
-
Odkrywki glebowe
7. Poza dokumentami wymienionymi w pkt 5,6 wykonawca przedłoży dokumenty do wydania decyzji tj. po 4 egzemplarze mapy klasyfikacyjnej oraz 4 egzemplarze wykazów zmian danych ewidencyjnych.
8. Udział wykonawcy przeprowadzającego czynności klasyfikacyjne w procesie rozpatrzenia zastrzeżeń do projektu ustalenia klasyfikacji.
9. Ponowne wykonanie czynności, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, w przypadku uznania zgłoszonych zastrzeżeń za zasadne, oraz wprowadzenie stosownych zmian w projekcie ustalenia klasyfikacji wykonawca wykona w ramach rękojmi umowy.
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia do dnia 10.12.2016 r.
V. Warunki udziału w postępowaniu
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia z zakresu geodezji i kartografii niezbędnych do realizacji zamówienia lub osoby, które takie uprawniania posiadają (uprawniania z zakresu 1);
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
5) złoża ofertę cenową według wzoru stanowiącego załącznik nr 1
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 3 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a określonego w pkt 4 odrzuceniem ofert wykonawcy.
VI. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty złożone w oryginale lub w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii :
a) Oferta, zgodna w treści z załączonym formularzem Nr 1
Oferta musi zawierać oświadczenie wykonawcy, wskazujące te części zamówienia , których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom , a także nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców.
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków ( załącznik nr 2)
c) Zaakceptowane istotne postanowienia umowy
d) dokument potwierdzający posiadane uprawnienia do wykonania zamówienia
e) dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności gospodarczej
W przypadku podmiotów działających w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kopie umowy spółki wraz z aneksami.
2.Kopie dokumentów muszą być poświadczone „ za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę bądź przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
3.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert , zastrzegł , że nie mogą być one udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji , o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503), które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania , winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać innym uczestnikom postępowania „ z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.
VII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na adres:
Starostwo Powiatowe w Wołowie
ul. pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów
2. Osobami ze strony zamawiającego uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są
e-mail: geodezja@powiatwolowski.pl
Katarzyna Włodarczyk
Tel.: 71-380-59-54
VIII. Opis przygotowania oferty
1. Przygotowanie oferty
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
3) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
4) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
5) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki.
6) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
7) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
IX. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Starostwie Powiatowym w Wołowie, ul. pl. Piastowski 2 , 56-100 Wołów
do dnia 14.10.2016 r. godz. 15.00
2. Koperta / opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres: j.w.
Oznakowanie oferty następujące:
- dane oferenta (nazwa, siedziba)
Gleboznawcza klasyfikacja gruntów zalesionych z dokumentacją geodezyjną i kartograficzną dla celów aktualizacji operatu ewidencyjnego GK.6622.6.2016. Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania.
4. Miejsce otwarcia ofert: W siedzibie zamawiającego
Starostwo Powiatowe w Wołowie 56-100 Wołów , pl. Piastowski 2
Dnia 14.10.2016 r. godz. 15.15 pokój nr 11.
5. Sesja otwarcia ofert. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający przekaże zebranym wykonawcom informację o wysokości kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji.
X. Kryteria oceny oferty
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów i poniższego wzoru:
Cena ofertowa – 100% = 100 pkt
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = ................................................................................. x 100
Cena brutto oferty badanej
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto tzn., która uzyska największą ilość punktów.
XI. Informacja dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi oferentów pisemnie.
XII. Załączniki
1. Oferta
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków
Ilość odwiedzin: | 57 | Podmiot udostępniający: | Starosta Wołowski | Osoba, która wytworzyła informację: | Małgorzata Gorgoń | Osoba, która odpowiada za treść: | Małgorzata Gorgoń | Osoba, która wprowadzała dane: | Dariusz Janus | Data wytworzenia informacji: | 2016-10-06 11:53:50 | Data udostępnienia informacji: | 2016-10-06 11:53:50 | Data ostatniej aktualizacji: | 2016-10-06 11:57:24 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|