logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2013 > maj > 2013-05-09
Przetarg nieograniczony na zadanie pn." Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Wołowie, maj - sierpień 2013 r.".

 

IZP.272.23.2013.5.2013                                                                            Wołów, 09.05.2013r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołowski , pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3805901, faks 071 3805900.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Wołowie, maj - sierpień 2013 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Wołowie, maj - sierpień 2013 r. Szczegółowy opis: Został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.60.00.00-4, 03.20.00.00-3, 15.33.10.00-7, 15.80.00.00-6, 15.43.11.10-2, 15.86.30.00-5, 15.30.00.00-1, 03.31.10.00-2, 15.24.00.00-2, 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: do 31.08.2013r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę- załącznik nr 2 (dla wszystkich części); Formularz cenowy w zakresie wybranego pakietu/pakietów - parafowany na każdej stronie, wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 3 (dla wszystkich części);Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym - załącznik nr 6 (dla wszystkich części); Wzór umowy - parafowany na każdej stronie i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 7 (pakiet nr 1), - załącznik nr 7A (pakiet nr 2), - załącznik nr 7B (pakiet nr 5), - załącznik nr 7C (pakiet nr 6), - załącznik nr 7D (pakiet nr 7), - załącznik nr 7E (pakiet nr 8), - załącznik nr 7F (pakiet nr 9), - TYLKO DLA WYBRANYCH CZĘŚCI
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zostały zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 7,7A,7B,7C,7D,7E,7F do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56 - 100 Wołów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
17.05.2013r. godzina 10:00,
miejsce:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56 - 100 Wołów
Pokój nr 5.
Termin i miejsce otwarcia ofert:
17.05.2013r. godzina 10:15,
miejsce:
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56 - 100 Wołów
Pokój nr 18.
 
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 16.06.2013r.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - art. mleczne, nabiał i jaja..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 - art. mleczne, nabiał i jaja. Cykliczne dostawy będą realizowane wg potrzeb Zleceniodawcy jak następuje: - Pakiet Nr 1 art. mleczne, nabiał i jaja - dwa razy w tygodniu do godz. 7.00 rano. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, dzień wcześniej do godz. 15.00 telefonicznie lub faksem o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. Szczegółowy zakres: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do 31.08.2013r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - art. z przemiału zbóż..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 2 - art. z przemiału zbóż. Cykliczne dostawy będą realizowane wg potrzeb Zleceniodawcy jak następuje: - Pakiet Nr 2 - art. z przemiału zbóż - raz w tygodniu do godz. 14.00. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, dzień wcześniej do godz. 15.00 telefonicznie lub faksem o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. Szczegółowy zakres: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do 31.08.2013r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - świeże warzywa i owoce..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 5 - świeże warzywa i owoce. Cykliczne dostawy będą realizowane wg potrzeb Zleceniodawcy jak następuje: - Pakiet Nr 5 - świeże warzywa i owoce - dwa razy w tygodniu do godz. 8.00 rano. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, dzień wcześniej do godz. 15.00 telefonicznie lub faksem o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości.. Szczegółowy zakres: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 15.33.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do 31.08.2013r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - przyprawy, makarony, herbaty i tłuszcze roślinne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 6 - przyprawy, makarony, herbaty i tłuszcze roślinne. Cykliczne dostawy będą realizowane wg potrzeb Zleceniodawcy jak następuje: - Pakiet Nr 6 - przyprawy, makarony, herbaty i tłuszcze roślinne - raz w tygodniu do godz. 8.00 rano. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, dzień wcześniej do godz. 15.00 telefonicznie lub faksem o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. Szczegółowy zakres: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.43.11.10-2, 15.86.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do 31.08.2013r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 7 - mrożonki. Cykliczne dostawy będą realizowane wg potrzeb Zleceniodawcy jak następuje: - Pakiet Nr 7 - mrożonki - raz w tygodniu do godz. 8.00 rano. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, dzień wcześniej do godz. 15.00 telefonicznie lub faksem o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. Szczegółowy zakres: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do 31.08.2013r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - pozostałe art. żywnościowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 8 - pozostałe art. żywnościowe. Cykliczne dostawy będą realizowane wg potrzeb Zleceniodawcy jak następuje: - Pakiet Nr 8 - pozostałe art. żywnościowe - raz w tygodniu do godz. 14.00. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, dzień wcześniej do godz. 15.00 telefonicznie lub faksem o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. Szczegółowy zakres: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do 31.08.2013r..
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - ryby, ryby puszkowane, konserwowe, przetworzone, mrożone, wędzone..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 9 - ryby, ryby puszkowane, konserwowe, przetworzone, mrożone, wędzone. Cykliczne dostawy będą realizowane wg potrzeb Zleceniodawcy jak następuje: - Pakiet Nr 9 - ryby, ryby puszkowane, konserwowe, przetworzone, mrożone, wędzone raz w tygodniu do godz. 8.00 rano. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, dzień wcześniej do godz. 15.00 telefonicznie lub faksem o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. Szczegółowy zakres: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2, 15.24.00.00-2, 15.22.10.00-2, 15.23.40.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: do 31.08.2013r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na Portalu UZP Nr 183340- 2013 z dnia 09.05.2013 ogłoszenia w BZP

Załączniki do pobrania: 2013-05-09 13:43:31 - Pobierz SIWZ (143.49 kB)

Nazwa dokumentu: Przetarg nieograniczony na zadanie pn." Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Wołowie, maj - sierpień 2013 r.".
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Szadkowska-Czupa
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2013-05-09 13:42:07
Data udostępnienia informacji: 2013-05-09 13:42:07
Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-09 13:43:41

Wersja do wydruku...

corner   corner