logo
Wersja dla niedowidzących
  
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 INFORMACJE O POWIECIE
minus Charakterystyka powiatu
minus Herb i flaga powiatu
minus Powiat w liczbach
minus Charakterystyka gospodarcza
minus Lista Gmin
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
 STAROSTWO POWIATOWE
minus Dane teleadresowe
minus Sekretarz Powiatu
minus Skarbnik Powiatu
plus Wydziały
minus Regulamin organizacyjny
minus Kodeks Etyki
plus Kontrole Starostwa
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Powiatu
minus Prawo miejscowe
minus Dziennik Ustaw
minus Monitor Polski
minus Zarządzenia Starosty Wołowskiego
 WYBORY 2014
minus Obwieszczenie o okręgach wyborczych, ich numeracji i granicach, liczbie radnych wybieranych w okręgu wyborczym oraz wyznaczonej siedzibie Powiatowej Komisji Wyborczej.
minus Informacja Komisarza Wyborczego we Wrocławiu o składzie Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie
plus Uchwała Nr 1/2/14 Powiatowej Komisji Wyborczej w Wołowie z dnia 24 października 2014r.
minus Uchwała Nr 1/4/14 Powołanie pełnomocnika komisji ds. obsługi informatycznej
minus Uchwała Nr 5/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 6/2014 Sprostowanie omyłki w protokole rejestracji
minus Uchwała Nr 7/8/2014 w sprawie obwieszczenia i zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach do Rady Powiatu Wołowskiego
minus Wynik wyborów - do Rady Powiatu
minus Wynik wyborów - do Sejmiku Województwa
minus Uchwała Nr 9/2014 w sprawie sprostowania zbiorczego protokołu wyników głosowania do Sejmiku Województwa Dolnośląskiego
 FINANSE I MIENIE
plus Budżet Powiatu
plus Majątek Powiatu
minus Pomoc Publiczna
minus Dług Publiczny
minus Ciężary Publiczne
 INFORMACJE DLA KLIENTÓW
plus Programy
plus Klient w Urzędzie
minus Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej
minus Biuro Rzeczy Znalezionych
minus Informacje nieudostępnione
minus Ankieta
 SPRAWOZDANIA
plus 2013
 JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
minus Wykaz jednostek organizacyjnych
plus Placówki oświatowe
plus Inne
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
plus Rada Powiatu
plus Zarząd Powiatu
plus Starostwo Powiatowe
plus Jednostki Organizacyjne
 INNE
plus Służby, Inspekcje i Straże
minus Organizacje pozarządowe
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Redakcja Biuletynu
 URZĘDY CENTRALNE
minus Spis adresów
 ZAŁATWIANIE SPRAW W URZĘDZIE
minus Kolejność załatwiania spraw
minus Wyszukaj swoją sprawę
 ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
minus Elektroniczna Skrzynka Podawcza
 ARCHIWUM
plus 2006
 Nabór do pracy
minus Aktualne rekrutacje
minus Postępowania w toku
minus Wyniki postępowań
minus Archiwum rekrutacji
 Informacje
plus Uchwały
minusPrzetargi
   plus2004
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
A A A


Przetargi: 2014 > kwiecień > 2014-04-18
Zapytanie ofertowe dotyczące sporządzenia studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie i załącznikami w ramach projektu(...)

                                                                                                                      

POWIAT WOŁOWSKI

tel. (071) 380 59 01                                                      Plac Piastowski 2

fax (071) 380 59 00                                                        56-100 Wołów

e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl                       

www.powiatwolowski.pl

 

                                                                                                                                                Wołów, 18.04.2014          

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczące sporządzenia studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie i załącznikami w ramach projektu „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym”

I. Zamawiający

Powiat Wołowski , Pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów

tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00

NIP 9880219208

II. Tytuł projektu

„Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym”. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

III. Program, Priorytet, Działanie

Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V  „Regionalna infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku” („Energetyka”) działanie 5.4 „Zwiększanie efektywności energetycznej”, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 (nabór nr 24/S/5.4/2014)

IV. Nazwa przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym i załącznikami do projektu „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet V  „Regionalna infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku” („Energetyka”) działanie 5.4 „Zwiększanie efektywności energetycznej”,

V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Sporządzenie studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie i załącznikami.

Sporządzenie /opracowanie studium wykonalności wraz z wnioskiem aplikacyjnym i załącznikami do projektu pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 (zwanego w dalszej części RPO WD), Priorytet 5  działanie 5.4 „Zwiększanie efektywności energetycznej”, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 (nabór nr 24/S/5.4/2014)”.

  • Dokumenty będące przedmiotem zamówienia należy opracować w wersji elektronicznej oraz w wersji papierowej w czterech egzemplarzach i dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Dokumenty wraz z załącznikami niezbędne są do sporządzenia dokumentacji aplikacyjnej w ramach Priorytetu 5 „  działanie 5.4 „Zwiększanie efektywności energetycznej”, współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 (nabór nr 24/S/5.4/2014)”.

           Wyżej wymienione dokumenty muszą być przygotowane zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym dla Województwa

Dolnośląskiego na lata 2007-2013 zawartymi w Metodologii opracowania studium wykonalności analiza ekonomiczno-finansowa na potrzeby Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013 (wersja aktualna na dzień podpisania umowy z wykonawcą) oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Projektem Operacyjnym, a także zgodne z Poradnikiem dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem Działania 1.1 i 1.2 oraz Priorytetu 10 (wersja na dzień sporządzenia dokumentów), według zasad zawartych w Szczegółowym Opisie Priorytetów Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 (Uszczegółowienie RPO WD) oraz Dokumentem Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 – 2013, a także z innymi wytycznymi i zaleceniami Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w tym zakresie. Wykonawca zapewnia gotowość do wprowadzenia zmian w dokumentacji na każde wezwanie Zamawiającego, aż do momentu zaakceptowania przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie projektu.

  • Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę stałego kontaktu (telefoniczny, poczta elektroniczna, osobisty) z przedstawicielami Zamawiającego, w celu monitorowania postępu prac nad opracowaniem studium wykonalności i wniosku o dofinansowanie oraz uzgadniania niezbędnych kwestii będących przedmiotem opracowania. W razie konieczności wymagane są bezpośrednie konsultacje w siedzibie Zamawiającego.
  • Studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie i załącznikami powinno być dostarczone w czterech egzemplarzach w wersji pisemnej oraz w 3 egzemplarzach w wersji elektronicznej na płycie CD (plik PDF, Microsoft Office lub równoważne, Analiza ekonomiczno - finansowa w aktywnym pliku Microsoft Excel lub równoważnym).
  • Zamówienie obejmuje także wprowadzenie zmian i poprawek w Studium wykonalności oraz dostarczenie poprawionego opracowania (w wersji elektronicznej na CD i pisemnej, w 3 egzemplarzach do siedziby Zamawiającego) na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od powiadomienia Wykonawcy pocztą elektroniczną w toku weryfikacji wniosku aplikacyjnego, którego studium będzie załącznikiem, w ramach procedury konkursowej RPO WD.

VI .  Warunki udziału w postępowaniu

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie przy wykonywaniu podobnych usług, w szczególności w opracowywaniu studiów wykonalności zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał:

  • opracowanie co najmniej 1 studium wykonalności w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Priorytet 5  działanie 5.4 „Zwiększanie efektywności energetycznej”.
  • opracowanie co najmniej 1 wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego

W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę w/w warunków do oferty należy dołączyć:

  1. wykaz zrealizowanych usług odpowiadających w/w wymaganiom (nazwa/przedmiot usługi, termin realizacji),
  2. referencje do każdej zrealizowanej usługi – kopie poświadczone za zgodność z oryginałem.

VI. Termin wykonania Zamówienia

Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do 12.05.2014r. do godz. 8.30.

VII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty).

VIII.  Kryteria wyboru oferty i opis sposobu obliczania ceny

Przy wyborze ofert Beneficjent będzie się kierował następującymi kryteriami:

1 kryterium: cena - waga 100% 

Sposób oceny ofert:                            cena najniższa brutto

liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------- x 100 pkt.

                                                           cena oferty ocenianej brutto

Opis sposobu obliczania ceny:

Oferta musi zawierać ostateczną cenę w PLN cyfrowo i słownie. Cena powinna być przedstawiona jako wartość Brutto (z VAT). Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

IX. Opis przygotowania oferty

Zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

X. Miejsce i termin składania ofert

Termin składania ofert upływa 28.04.2014 r. do godz. 13.00

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

  • papierowo na adres : Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na wykonanie  studium wykonalności wraz z wnioskiem o dofinansowanie i załącznikami” w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.

XI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia drogą elektroniczną.

XII. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego (tel. e-mail, fax.)

Joanna Sadowska : e-mail: joanna.sadowska@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 59 36

 

 

 

Załączniki:

  1. Formularz oferty
  2. Wzór umowy

 

 

 

 

Załączniki do pobrania:

2014-04-18 12:47:02 - Pobierz załączniki do zapytania (59.19 kB)

Ilość odwiedzin: 181
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Sadowska
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Sadowska
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Szadkowska-Czupa
Data wytworzenia informacji: 2014-04-18 12:36:45
Data udostępnienia informacji: 2014-04-18 12:36:45
Data ostatniej aktualizacji: 2014-04-18 13:07:58

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner