RW-3431/2/2006
Wołów, dnia 2006-04-13
Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską i Budżet Państwa
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach ZPORR
PRZETARG NIEOGRANICZONY
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 60 000 EURO NA:
Przebudowa oraz rozwój sieci komputerowej i telefonicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie
Oferty należy składać do dnia 05.06.2006 do godz. 12.00 w:
Starostwo Powiatowe
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
pokój nr 5
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 05.06.2006 o godz. 12.15 w
Starostwo Powiatowe
pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
pokój nr 18
Termin wykonania zamówienia: 21.08.2006 r
Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 60.000 euro.
Opis przedmiotu zamówienia
-
Zadanie A - Dostawa sprzętu komputerowego
-
Zadanie B - Wykonanie sieci strukturalnej wraz z modernizacją pomieszczenia serwerowni i sporządzeniem dokumentacji technicznej
-
Zadanie C - Dostawa i wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów
Specyfikację istotnych warunków zamówienia przekazuje się odpłatnie.
Koszt specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi 50,00 zł (słownie pięćdziesiąt złotych)
SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego pokój nr 41 lub za zaliczeniem pocztowym
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych i wariantowych
Informacja dotycząca spotkania organizacyjnego:
W celu zapoznania się oferentów z obiektami, w których ma zostać zrealizowane Zamównienie, Zamawiający zwoła spotkanie informacyjne z wizją lokalną. Spotkanie odbędzie się 08.05.2006 o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18.
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) -
- 30231200 - 9 - dostawa sprzętu komputerowego
- 45000000 - 7 - wykonanie sieci strukturalnej wraz z modernizacją pomieszczenia serwerowni i sporządzeniem dokumentacji technicznej
- 30240000 - - 3 dostawa i wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-
aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-
aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
-
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert;
- informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert;
-
polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej;
-
wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (refernecje);
-
Zadanie A: Minimum 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto
-
Zadanie B: Minimum 2 usługi polegające na wykonaniu sieci strukturalnej
-
Zadanie C: Minimum 2 pełne wdrożenia systemu elektronicznego obiegu dokumentów w urzędach administracji rządowej lub samorządowej
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ (A/B/C).
zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia
- Certyfikat ISO 9001:2001 lub dokument równoważny, wydawany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości w zakresie usług będących przedmiotem Zamówienia
Wymienione powyżej dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu nastąpi na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie V.1. SIWZ, wg formuły "spełnia - nie spełnia"
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem Postępowania
Niespełnienie powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z Postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
-
jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treśc
i specyfikacji istotnych warunków zamówienia
-
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
-
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
-
została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert
-
zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
-
w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
-
jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 600 zł (słownie: piętnaście tysięcy sześćset złotych 0/100).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: 100 %
Termin związania ofertą: okres 60 dni , tj. do dnia 2006-08-04
Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem:
Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Prezesowi UZP dnia 13.04.2006