UNIEWAŻNIONO Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi polegającej na nasadzeniu 100 szt. drzew lipy drobnolistnej na działce nr 1088/8 AM-2, obręb Lubiąż wraz z dostawą sadzonek w zakresie zadania pn. „Ścieżka turystyczno – edukacyjna w Lubiążu” w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
IZD.272.1.21.2020 Wołów, 07.10.2020 r.
Zapytanie ofertowe
na wykonanie usługi polegającej na nasadzeniu 100 szt. drzew lipy drobnolistnej na działce nr 1088/8 AM-2, obręb Lubiąż wraz z dostawą sadzonek w zakresie zadania pn. „Ścieżka turystyczno – edukacyjna w Lubiążu” w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
I. Zamawiający: Powiat Wołowski Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
III. Opis zamówienia:
- Sadzonki drzew powinny spełniać następujące warunki:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na nasadzeniu 100 szt. drzew lipy drobnolistnej na działce nr 1088/8 AM-2, obręb Lubiąż wraz z dostawą sadzonek w zakresie zadania pn. „Ścieżka turystyczno – edukacyjna w Lubiążu” w ramach projektu pn. „Śladami św. Jadwigi Śląskiej w Krainie Łęgów Odrzańskich” dofinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
1) gatunek i ilość drzew:
a) lipa drobnolistna – 100 szt. drzew o wysokości co najmniej 150 cm,
2) wymagania:
3) wady niedopuszczalne:
- Wykonawca zobowiązany będzie do:
IV. Wspólny Słownik Zamówień
V. Termin realizacji zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: 3 tygodnie od dnia podpisania umowy.
VI. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:
Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1
VII. Warunki udziału w postępowaniu:
- O realizację niniejszego zadania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
VIII. Kryteria oceny ofert
- Zamawiający przyjmuje następujące kryterium oceny ofert:
- cena 100 % (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt
2. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. z najniższą ceną brutto.
3. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT (jeśli dotyczy).
4. Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
5. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = …............................................................................... x 100
Cena brutto oferty badanej
6. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
7. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
8. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.
IX. Termin związania ofertą
Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
X. Miejsce, sposób i termin składania ofert
- Termin składania ofert upływa: 15.10.2020 r. o godz. 12.00.
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
- Oferty można składać:
XI. Pozostałe informacje
- Osoba do kontaktu: Katarzyna Jankowska, e-mail: zamówienia@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 59 36;
- Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej: e-mail: zamówienia@powiatwolowski.pl
- Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
- Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), tj. zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
- Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania i podpisania umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
- Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
XII. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Wołowie reprezentowane przez Starostę Wołowskiego, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.
- Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000,00 euro.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.
- Posiada Pani/Pan:
- Nie przysługuje Pani/Panu:
STAROSTA
/-/
JANUSZ DZIARSKI
_______________________________
Kierownik Zamawiającego
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 – Mapka sytuacyjna
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.