Wołów, 11.12.2018 r.

IZP. 272.2.57.2018

 

Zapytanie ofertowe na
wykonanie audytu energetycznego oraz świadectwa charakterystyki energetycznej budynku Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego w Wołowie w ramach zadania „Termomodernizacja budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego przy ul. Kościuszki 27 w Wołowie”

 

I.       Zamawiający: Powiat Wołowski   Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,

II.      Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza Typu Socjalizacyjnego w Wołowie, ul. Tadeusza Kościuszki 27, 56 – 100 Wołów.

III.    Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29   stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty  30 000 euro.

1.       Nazwa zadania: Wykonanie audytu energetycznego oraz świadectwa charakterystyki energetycznej budynku Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego w Wołowie w ramach zadania „Termomodernizacja budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego przy ul. Kościuszki 27 w Wołowie”.

2.       Przedmiotem  zamówienia jest  wykonanie audytu energetycznego oraz świadectwa energetycznego budynku Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego w Wołowie przy ul. Tadeusza Kościuszki 27, 56 – 100 Wołów dla zadania „Termomodernizacja budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego przy ul. Kościuszki 27 w Wołowie”.

3.       Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia.

 1)      Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany będzie do:

- w zakresie Audytu – sporządzenia raportu z audytu energetycznego, zawierającego zbiór informacji oraz zestawienie pomiarów stanowiących bazę do obliczeń oraz analiz. Zasadność realizacji zaproponowanego rozwiązania powinna być potwierdzona za pomocą analizy ekonomicznej, wykazującej opłacalność przedsięwzięcia, któremu audyt ma służyć. Audyt powinien zawierać:

1)   uzasadnienie potrzeby i opłacalności przeprowadzenia działań termomodernizacyjnych,

2)   określenie zakresu oraz parametrów technicznych i ekonomicznych przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego,  w szczególności z punktu widzenia kosztów realizacji tego przedsięwzięcia oraz oszczędności energii i wykorzystania Odnawialnych Źródeł Energii stanowiących jednocześnie założenia do opracowania niezbędnych dokumentów w celu wykonania robót budowlanych i określenia efektu ekologicznego. Oszczędność energii musi być wykazana w sposób obiektywny, zgodny z dobrymi praktykami i aktualnym stanem wiedzy technicznej,

3)   wykazanie oszczędności energii w sposób obiektywny zgodny z dobrymi praktykami i aktualnym stanem wiedzy technicznej, poprzez wskazanie obligatoryjnego wskaźnika rezultatu, tj.: „Ilość zaoszczędzonej energii w wyniku realizacji projektu termomodernizacyjnego” wyrażanego w jednostce „MWh/rok” oraz efektu ekologicznego wyrażonego w procentowym zmniejszeniu emisji do powietrza oraz wykorzystaniu Odnawialnych Źródeł Energii.

- w zakresie Świadectwa energetycznego – sporządzenie dokumentu świadectwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynku, zawierający wszelkie elementy niezbędne, określone w ustawie.

 2)  Wykonawca sporządzi Raport oraz Świadectwo w ilościach trzech egzemplarze w formie papierowej oraz jednego egzemplarzu w formie elektronicznej na płycie CD.

3)  Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego (Wzór umowy) zawiera ponadto pozostałe istotne szczegółowe informacje dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia.

 

IV.    Wspólny Słownik Zamówień: 

CPV:

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej.

79212000-3 - Usługi audytu.

 

V.    Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy wykonać w terminie do 24.12.2018 r.  

 

VI.    Warunki udziału w postępowaniu:

1)      Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonania audytu energetycznego – na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa oświadczenie na załączniku nr 2  (Oświadczenie Wykonawcy),

2)      Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu audytów energetycznych (co najmniej 2) w zakresie danych jak wskazane w Rozdziale III pkt 3, co Wykonawca udokumentuje również  załączając do oferty co najmniej dwa poświadczenia podmiotu zlecającego należyte wykonania usługi (np. referencje) – Wykonawca wypełnia wykaz zrealizowanych przez siebie usług na załączniku nr 4 -  Wykaz usług,

3)      Wykonawca złoży ofertę na Formularzu ofertowym – według  załącznika nr 1,

4)      Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

 

VII.  Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:

  1. Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Oświadczenie Wykonawcy – według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Wykaz usług – według druku który stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
  4. Kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, poświadczona za zgodność z oryginałem.

 

VIII.                       Kryteria wyboru ofert

Jedynym kryterium  oceny ofert jest:

- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .

Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.

Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 

                                           Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …...............................................................................     x 100

                                                           Cena brutto oferty badanej

 

IX.    Miejsce, sposób i termin składania ofert

1.       Termin składania ofert upływa  17.12.2018 r.  o godz. 11:00

2.       Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

1)      listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Wykonanie audytu energetycznego oraz świadectwa charakterystyki energetycznej budynku Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego w Wołowie w ramach zadania „Termomodernizacja budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego przy ul. Kościuszki 27 w Wołowie”,

2)      osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Wykonanie audytu energetycznego oraz świadectwa charakterystyki energetycznej budynku Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego w Wołowie w ramach zadania „Termomodernizacja budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego przy ul. Kościuszki 27 w Wołowie”,

3)      za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF z dopiskiem OFERTA - „Wykonanie audytu energetycznego oraz świadectwa charakterystyki energetycznej budynku Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego w Wołowie w ramach zadania „Termomodernizacja budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego przy ul. Kościuszki 27 w Wołowie”.

 

X.      Pozostałe informacje

  1. Osoba do kontaktu: Mariusz Pasternak, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl.
  2.  Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
  3. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
  4. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1968 ze zm.),
  5. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej,
  6. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 
  8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
    z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
  • inspektorem ochrony danych osobowych w danych osobowych w Starostwie Powiatowym
    w Wołowie jest Pan Tomasz Wadas,  kontakt: iodo@nsi.net.pl , tel. 768358801;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie audytu energetycznego oraz świadectwa charakterystyki energetycznej budynku Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego w Wołowie w ramach zadania „Termomodernizacja budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego przy ul. Kościuszki 27 w Wołowie”, nr postępowania IZP.272.2.57.2018, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
    w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

−      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

−      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 

−      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

XI.    Załączniki do zapytania:

  1. Formularz ofertowy,
  2. Oświadczenie wykonawcy,
  3. Wykaz usług,
  4. Wzór umowy.

 

 STAROSTA

/-/ Janusz Dziarski
________________________
Kierownik Zamawiającego

______________________

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

                                                                   



Załączniki:

Pobierz PEŁNĄ TREŚĆ zapytania ofertowego (skan)
Pobierz ZAŁĄCZNIKI NR 1,2,4 (Formularz oferty, Oświadczenie, Wykaz usług - wer. edyt.)
Pobierz ZAŁĄCZNIK NR 3 (Wzór umowy)
Wyjaśnienie treści zapytania ofertowego
Załącznik do Wyjaśnień z dnia 13.12.2018 r. (dokumentacja projektowa, inwentaryzacja)