IZP.272.3.5.2019      
                                                                                                                         Wołów, 07.02.2019 r.

 

Zapytanie ofertowe
na „Wykonanie dokumentacji projektowej i montaż systemu ppż w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Instalacja alarmowa PPŻ-etap I” w Starostwie Powiatowym w Wołowie pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów

  

I.        Zamawiający: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów.

II.      Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

III.    Nazwa zadania: ,,Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Instalacja alarmowa PPŻ-etap I” w Starostwie Powiatowym w Wołowie pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów

1.       Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i montaż nowego systemu ppż w Wydziale Geodezji i Kartografii w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Instalacja alarmowa PPOŻ-etap I” w Starostwie Powiatowym w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów.

2.       Szczegółowy zakres zamówienia został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do zapytania) oraz we Wzorze umowy (załącznik nr 7 do zapytania).

3.       Rzuty budynku w formacie pdf/jpg stanowią integralną część niniejszego zapytania ofertowego (załącznik nr 4). Na rzutach zaznaczono pomieszczenia , które należy wyposażyć w czujki (tj. wszystkie pomieszczenia Wydz. Geodezji mają być wyposażone w czujki) oraz zaznaczono drzwi, które są wyposażone w blokady elektryczne przeznaczone do podłączenia do systemu sygnalizacji pożarowej.

 

IV.    Wspólny Słownik Zamówień (Kod CPV): 

71321000-4 Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

 

V.      Termin wykonania zamówienia:

  1. Termin wykonania projektu i złożenia do uzgodnienia u Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - do 2 miesięcy od podpisania umowy.
  2. Termin wykonania prac montażowych - do 2 miesięcy od uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień.

 

VI.    Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1)       kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:

a)       prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia i posiadają minimum 5-letnie doświadczenie w realizacji tożsamych zamówień. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy jego spełnianie. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego),

2)       Zdolności kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:

a)       dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. wykonywać funkcję projektanta/projektantów, posiadających stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności elektrycznej lub teletechnicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014, poz. 1278).

 

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą spełniającą wymagania określone w lit. a).

Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w sporządzonym przez Wykonawcę „Wykazie osób, które będą uczestniczyły realizacji usługi” (załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego)  oraz złożonych dokumentów – kserokopii uprawnień zawodowych.

 

b)       w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali w sposób należyty co najmniej dwie usługi, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu systemu sygnalizacji pożarowej w obiektach użyteczności publicznej.

 

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie usługi, zgodnie z wymogami określonymi w lit. b).

Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w sporządzonym przez Wykonawcę „Wykazie usług” (załącznik nr 6 do zapytania ofertowego) oraz złożonych dokumentów – kserokopii listów referencyjnych lub innych dokumentów potwierdzających wykonanie ww. wymienionych prac.

Uwaga:

- przez obiekty użyteczności publicznej należy rozumieć budynek zgodny z definicją zawartą w § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2015 r. poz. 1422),  gdy przedmiotem wykazanej usługi nie był wyłącznie wyżej podany zakres, należy go wyodrębnić.

 

VII.  Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:

  1. Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Oświadczenie Wykonawcy - według druku, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Wykaz usług – według druku, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego (wraz z dowodami potwierdzającymi należyte ich wykonanie)
  4. Wykaz osób – według druku, który stawi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego. (wraz z kserokopią dokumentu potwierdzającego posiadane kwalifikacje).

 

VIII. Kryteria wyboru ofert

Jedynym kryterium  oceny ofert jest:

 

- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

 

  1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .
  2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
  3. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
  4. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.
  5. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 

                                           Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …............................................................................... x 100

                                                           Cena brutto oferty badanej

 

IX.     Miejsce, sposób i termin składania ofert

1.       Termin składania ofert upływa  15.02.2019 r.  o godz. 11:00.

2.       Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

1)       listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA NA „Wykonanie dokumentacji projektowej i montaż systemu ppż w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Instalacja alarmowa PPŻ-etap I” w Starostwie Powiatowym w Wołowie pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów”,

2)       osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA NA Wykonanie dokumentacji projektowej i montaż systemu ppż w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Instalacja alarmowa PPŻ-etap I” w Starostwie Powiatowym w Wołowie pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów”,

3)       za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF z dopiskiem OFERTA NA „Wykonanie dokumentacji projektowej i montaż systemu ppż w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Instalacja alarmowa PPŻ-etap I” w Starostwie Powiatowym w Wołowie pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów”.

 

                IX.            Pozostałe informacje

  1. Osoba do kontaktu:

a)       Mariusz Pasternak, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl.

b)       Angelika Błońska, e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl.

2.  Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.

3. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.

4. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).

5. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.

6. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.

7. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania  na każdym etapie prowadzonego postępowania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. 

9. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)       administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,

2)       administrator wyznaczył inspektora ochrony danych Starostwa Powiatowego w Wołowie – Pana Tomasza Wadas, z którym możne się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iodo@nsi.net.pl lub telefonicznie pod nr 768358801;

3)       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie dokumentacji projektowej i montaż systemu ppż w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Instalacja alarmowa PPŻ-etap I” w Starostwie Powiatowym w Wołowie pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów”, nr postępowania IZP.272.3.5.2019,  prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

4)       odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 

5)       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)       obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

7)       w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8)       posiada Pani/Pan:

-         na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

-         na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

-         na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 

-         prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)       nie przysługuje Pani/Panu:

-         w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

-         prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-         na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

_____________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

  

X.       Załączniki do zapytania:

  1. Opis przedmiotu zamówienia,
  2. Formularz oferty,
  3. Oświadczenie Wykonawcy,
  4. Rzuty budynków,
  5. Wykaz usług,
  6. Wykaz osób,
  7. Wzór umowy.

 

 

 STAROSTA WOŁOWSKI

/-/ Janusz Dziarski
________________________
Kierownik Zamawiającego

 



Załączniki:

Pobierz PEŁNĄ TREŚĆ zapytania ofertowego