IZD.272.2.10.2021                                                          Wołów, 18.05.2021 r.    

Zapytanie ofertowe

na „Oczyszczenie dróg powiatowych i wojewódzkich z piasku wraz z wywiezieniem zanieczyszczeń” z podziałem na zadania

I. Zamawiający: Powiat Wołowski, Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów.

II. Tryb udzielenia zamówienia: 
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w związku z  art. 2 ust 1 pkt 1 (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) – wartość zamówienie nie przekracza 130 000 zł netto.

III. Opis zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia związany jest z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego i polega naręcznym oczyszczeniu po okresie zimowym dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego: wzdłuż krawężników i korytek ściekowych oraz powierzchni zatok autobusowych, chodników i ciągów pieszo-jezdnych z piasku wraz z wywozem zanieczyszczeń zgodnie z podziałem na zadania.
2. Szczegółowy opis zamówienia został określony w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego „Opis przedmiotu Zamówienia”

IV. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
90.61.10.00-3 usługi sprzątania ulic

V. Termin realizacji zamówienia: 
 do 2 tygodni – dla zadania nr 1, 2 i 3 
 do 4 tygodni – dla zadania nr 4 i 5 

VI. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania  uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

VII. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć Wykonawcy 
1. Formularz ofertowy – według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
2. Kosztorys ofertowy – według druku, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego (dla wybranego zadania);
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowania – według druku, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

Prawidłowo złożona oferta powinna zawierać wszystkie wymienione powyżej dokumenty.

Zamawiający zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy, którego oferta uzyska najwięcej punktów do uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonych dokumentów, które były wymagane przez Zamawiającego, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 

VIII. Kryteria oceny ofert
1. Zamawiający przyjmuje następujące kryteria oceny ofert:

cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt
  Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

                                 cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
  Liczba punktów =      ---------------------------------------------------------- x 100
                                            cena brutto oferty badanej

1. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza, tj. z maksymalna ilością punktów.
2. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT (jeśli dotyczy).
3. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
4. Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
5. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę. 
6. Niespełnianie przez Oferenta któregokolwiek z wymienionych w pkt VI warunków skutkuje odrzuceniem oferty.
7.  Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
8. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium. O miejscu i podpisaniu umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę.

IX. Termin związania ofertą
Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

X. Miejsce, sposób i termin składania ofert
1. Termin składania ofert upływa: 24.05.2021 r. o godz. 10:00
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. 
3. Oferty można składać:
a) listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA na „Oczyszczanie dróg powiatowych i wojewódzkich z piasku wraz z wywiezieniem zanieczyszczeń”;
b) osobiście w Starostwie Powiatowym w Wołowie (po uprzednim kontakcie telefonicznym pod nr tel. 71 380 59 36) z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA na „Oczyszczanie dróg powiatowych i wojewódzkich z piasku wraz z wywiezieniem zanieczyszczeń”;
c) za pośrednictwem poczty elektronicznej (preferowane) w formie skanu podpisanego formularza ofertowego jako plik załączony do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl  z dopiskiem OFERTA na „Oczyszczanie dróg powiatowych i wojewódzkich z piasku wraz z wywiezieniem zanieczyszczeń”
Pliki powinny być zapisane  w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.

XI. Pozostałe informacje
1. Osoba do kontaktu: 
Pan Beata Frala , e-mail:  zamowienia@powiatwolowski.pl,  tel. 71 380 59 36.
2. Wszelkie pytania należy kierować w formie pisemnej lub w formie elektronicznej: e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl, 
3. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą poczty elektronicznej.
4. Zamówienie publiczne, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych w związku z  art. 2 ust 1 pkt 1 (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) – wartość zamówienie nie przekracza 130 000 zł netto.
5. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.  
8. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

XII. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Wołowie reprezentowane przez Starostę Wołowskiego, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.
2. Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w procedurze zapytania ofertowego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
 podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa,
 osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 24 października 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej ‘’ustawy PZP’’,
 podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
 zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy,
 w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa w sposób zapewniający realizację ciążącego na Administratorze jako podmiocie publicznym obowiązku archiwizacyjnego,
 w zakresie i przez okres przewidziany przepisami prawa, do czasu upływu terminu
przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 

                                                                            STAROSTA

                                                                                    /-/

                                                                      JANUSZ DZIARSKI
                                                ____________________________________
                                                                  Kierownik Zamawiającego


Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu umowy
2. Załącznik nr 2 – Formularz oferty
3. Załącznik nr 3 – Kosztorys ofertowy
4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
5. Załącznik nr 5 – Wzór umowy



Załączniki:

Zapytanie ofertowe
załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
załącznik nr 2 - Formularz oferty
załącznik nr 3 - Kosztorys ofertowy
załącznik nr 4 - Oświadczenie
załącznik nr 5 - Projekt umowy
Mapa sytuacyjna dróg
WYJASNIENIA I MODYIKACJA Z DNIA 21.05.2021
załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia po modyfikacji z dnia 21.05.2021
załącznik nr 5 - Projekt umowy po modyfikacji z dnia 21.05.2021
Informacja z otwarcia ofert
Unieważnienie zadania 3
Zawiadomienie o wyborze