Powiat Wołowski
pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, tel. (71) 380 59 01, faks (71) 380 59 00, 
e-mail: starostwo@powiatwolowski.pl, www.powiatwolowski.pl

____________________________________________________________

WIT.272.1.44.2024                                                     Wołów, 19.12.2024r.


Zapytanie ofertowe

na zadanie pn. „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wołowie w roku 2025”


I.  Zamawiający: Powiat Wołowski , Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów, 

II.  Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł netto, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych w związku z  art. 2 ust 1 pkt 1 (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) .

III. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wołowie w roku 2025.

 
Szczegółowy zakres: 

Przedmiotem zamówienia jest:

1.Dostawa tablic rejestracyjnych poniżej wyszczególnionych typów, spełniających wymogi i warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 
8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. 2024 poz. 1709)

 1) samochodowe zwyczajne - 4 000 szt. 
2)  samochodowe zwyczajne zmniejszone – 200 szt.
3)  samochodowe wtórniki - 400 szt.
4)  dodatkowe dla oznaczenia bagażnika – 250 szt.
5)  samochodowe tymczasowe – 50 szt.
6)  samochodowa tymczasowa zmniejszona – 10 szt.
7)  samochodowa dodatkowa tymczasowa – 5 szt.
8)  samochodowa dodatkowa tymczasowa zmniejszona – 5 szt.
9)  samochodowe indywidualne – 30 szt. 
10) samochodowa dodatkowa indywidualna – 5 szt.
11) samochodowa dodatkowa zmniejszona –  5 szt. 
12) samochodowe zabytkowe - 40 szt.
13) samochodowa zabytkowa zmniejszona – 10 szt.
14) samochodowa dodatkowa zabytkowa – 5 szt. 
15) samochodowa dodatkowa zabytkowa zmniejszona – 5 szt. 
16) samochodowa zwyczajna zielona – 50 szt. 
17) samochodowa dodatkowa zielona – 5 szt. 
18) samochodowa indywidualna zielona – 10 szt. 
19) samochodowa zmniejszona zielona 10 szt.
20) samochodowa dodatkowa indywidualna zielona – 5 szt.
21) samochodowa dodatkowa zmniejszona zielona -5 szt.
22) motocyklowe zwyczajne - 300 szt.
23) motocyklowe wtórniki – 5 szt.
24) motocyklowa indywidualna – 5 szt.
25) motocyklowa zabytkowa – 10 szt.  
26) motocyklowa tymczasowa – 10 szt.
27) motocyklowa zielona - 5 szt.
28) motorowerowe zwyczajne - 200 szt. 
29) motorowerowe wtórniki – 5 szt.
30) motorowerowe zabytkowe – 5 szt. 
31) motorowerowe tymczasowe 5 szt.
32)   motorowerowe zielone – 5 szt. 

2.Okres gwarancji - 24 m-ce gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia.

IV.  Termin wykonania zamówienia:
- od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.

 V.  Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:
1. Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
2. Formularz cenowy - według druku, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

VI. Kryteria wyboru ofert 

Jedynym kryterium oceny ofert jest: 
- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

 Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .
Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę. 
Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.

 Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

                                           Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …............................................................................... x 100

                                                           Cena brutto oferty badanej

 VII.    Termin związania ofertą
Wykonawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.

 VIII.  Miejsce, sposób i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 27.12.2024r.  o godz. 10:00.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. 

Oferty można składać:
1)  listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, Pl. Piastowski 2 , 56 – 100 Wołów z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA - „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wołowie w roku 2025” 
2) osobiście w biurze podawczym Starostwa Powiatowego w Wołowie z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie OFERTA - „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wołowie w roku 2025” ;
3) za pośrednictwem poczty elektronicznej: OFERTA - „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wołowie w roku 2025” w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączonych do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl; pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF.

 IX.    Pozostałe informacje
1.Osoba do kontaktu: Arkadiusz Muszyński – kierownik Wydziału Komunikacji i Transportu– numer tel. 071/380 59 28.
Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej:
– e-mail: zamowienia@powiatwolowski.pl
2.   Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą fax-u lub poczty elektronicznej. 
3.   Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2024r. poz. 1320.)
4.   Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
5. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.  
7. Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie protokół odbioru i wystawiona faktura.
8.   Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny.

X.  Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomieni zostaną wszyscy oferenci, którzy złożyli oferty w niniejszym zapytaniu ofertowym (drogą elektroniczną).
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego.
 
Załączniki:

Formularz oferty
Formularz cenowy
Wzór umowy

STAROSTA WOŁOWSKI     WICESTAROSTA

                                              /-/                                             /-/   

                                                       Jan Janas                           Beata Gryga                                           

 

 



Załączniki:

Zapytanie ofertowe wraz z załącznikiem
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Formularz cenowy.
Załącznik nr 3 do umowy - protokół reklamacyjny.
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Wzór umowy