IZP.272.2.39.2018                                                                                       Wołów, dnia 17.09.2018 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

I.        Zamawiający: Powiat Wołowski   Pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów,

II.      Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29       stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

Nazwa zadania – Modernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Brzegu Dolnym (powtórka).  

IV.Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji wodociągowej wewnętrznej na parterze w budynku przychodni  PCM w Brzegu Dolnym.

V.      Szczegółowy zakres prac został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 oraz przedmiarze – załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.

VI.    Wspólny Słownik Zamówień (KOD CPV): 

45.00.00.00-7 Roboty budowlane,

45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach.

 

VII.  Termin wykonania zamówienia: do 30.11.2018 r.  

VIII. Warunki udziału w postępowaniu.

- Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia

- Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

-  Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone o oświadczenie  stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).

 

VIII. Oświadczenia i dokumenty, które winni załączyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1)  Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr 1.

2)  Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru Zamawiającego - załącznik nr 2,

3) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 3

Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów jego oferta zostanie odrzucona.

UWAGA:  Jeżeli Wykonawca składa kopie dokumentów - winny być one poświadczone  za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.

 
IX.     Kryteria wyboru ofert

Jedynym kryterium  oceny ofert jest:

- cena (wartość brutto wyrażona w PLN) – 100 pkt

Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT .

Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym podpisem osoby/osób sporządzających ofertę.

Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Zamawiający nie uzna za oczywistą pomyłkę i nie będzie poprawiał błędnie wystawionej stawki podatku VAT.

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę brutto za wskazane zamówienie.

Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:

 

                                           Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty

Liczba punktów = …...............................................................................          x 100

                                                           Cena brutto oferty badanej

 

X.       Miejsce, sposób i termin składania ofert

1.       Termin składania ofert upływa  25.09.2018 r.  o godz. 10:00.

2.       Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:

1)       listownie na adres: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA na „Modernizacja budynku przychodni w Brzegu Dolnym (powtórka)”,

2)        osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów, pok. nr 5, z dopiskiem na nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie: OFERTA –Modernizacja budynku przychodni w Brzegu Dolnym (powtórka)”,

3)       za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie skanów formularzy ofertowych jako pliki załączone do korespondencji na adres: zamowienia@powiatwolowski.pl, pliki powinny być  zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF z dopiskiem OFERTA –Modernizacja budynku przychodni w Brzegu Dolnym (powtórka)”.   

       

XI.     Pozostałe informacje

  1. Osoba do kontaktu: Mariusz Pasternak, e-mail: zamówienia@powiatwolowski.pl,

tel. (071) 380- 59- 36

  1.  Wszelkie pytania należy kierować w formie elektronicznej lub w formie pisemnej.
  2. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się z oferentami, oprócz formy pisemnej, za pomocą faxu lub poczty elektronicznej.
  3. Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2017 r. poz. 1579 ze zm.),
  4. Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej,
  5. Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny. 
  6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
    i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
  • inspektorem ochrony danych osobowych w danych osobowych w Starostwie Powiatowym
    w Wołowie jest Pan Tomasz Wadas,  kontakt: iodo@nsi.net.pl , tel. 768358801;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Modernizacja budynku przychodni w Brzegu Dolnym (powtórka), nr postępowania IZP.272.2.39.2018,  prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

−      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

−      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 

−      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

______________________

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

XIII . Unieważnienie postępowania. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli:

1)   nie złożono żadnej ważnej oferty,

2)   cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie        zamówienia,

3)   wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie

       publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

4)   postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

 

 

XIV.             Załączniki :

   1)       formularz ofertowy,

2)       oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

3)       oświadczenie o wypełnianiu obowiązku RODO,

4)       opis przedmiotu zamówienia,

5)       przedmiar,

6)       wzór umowy.

 

 

STAROSTA WOŁOWSKI
/-/ Maciej Nejman
________________________
  Kierownik Zamawiającego


Załączniki:

Zapytanie ofertowe (ZAŁĄCZNIKI NR 1,2,3,4 - wersja edytowalna)
Zalącznik nr 5 - Przedmiar
Załącznik nr 6 - Wzór umowy
Skan zapytania ofertowego