W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Pl. Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

Specjalista w Referacie Dróg w Wydziale Organizacyjnym Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Łukasz Hamot, Wołów
Uzasadnienie wyboru Kandydat spełnił wszystkie wymagania niezbędne ogłoszonego naboru. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazał się wysokim poziomem wiedzy merytorycznej, uzyskując najwyższą liczbę punktów w postępowaniu rekrutacyjnym. Posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe dają gwarancję prawidłowego wykonywania powierzonych obowiązków.

Szczegóły
Stanowisko Specjalista w Referacie Dróg w Wydziale Organizacyjnym Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
Miejsce pracy Starostwo Powiatowe w Wołowie
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Starostwo Powiatowe w Wołowie pl. Piastowski 2, Kancelaria pokój Nr 19 I piętro
Status rozstrzygnięte

OSO.210.6.2024                                                      Wołów, dnia 21.06.2024 r.

Starostwo Powiatowe w Wołowie pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: Specjalista w Referacie Dróg w Wydziale Organizacyjnym Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego w Starostwie Powiatowym w Wołowie

Wymagania niezbędne na stanowisko:

1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Stan zdrowia umożliwiający pracę na danym stanowisku.
6. Wykształcenie wyższe budowlane.
7. Znajomość przepisów w zakresie: prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych i przepisy wykonawcze do tych ustaw, finansów publicznych, KPA, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie powiatowym.
8. Prawo jazdy kategorii B.
9. Umiejętność bardzo dobrej obsługi komputera w tym środowisko Windows, Pakiet MS Office oraz innych urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe na stanowisko: 

1. Doświadczenie zawodowe- 3 letni staż pracy
2. Zaangażowanie i kreatywność.
3. Sumienność i odpowiedzialność.
4. Samodzielność, obowiązkowość.
5. Odporność na stres.

Zakres zadań dla w/w stanowiska obejmuje:

1) Nadzór nad wykonywaniem drobnych robót utrzymaniowych w celu likwidacji zagrożenia bezpieczeństwa ruchu.
2) Nadzór i organizowanie utrzymania w stanie dobrej widoczności i estetyki oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń zabezpieczających.
3) Nadzór i organizowanie wymiany pojedynczych elementów oznakowania i elementów zabezpieczających.
4) Nadzór i organizowanie naprawy pojedynczych uszkodzeń nawierzchni, szczególnie w przypadkach zagrażających bezpieczeństwu ruchu.
5) Nadzór i organizowanie drobnych robót na poboczu, w tym uzupełnianie rozmytego korpusu drogowego, odwodnienie zastoisk wodnych.
6) Nadzór i organizowanie wykonywania w trybie awaryjnym prac przywracających drożność urządzeń odwadniających.
7) Nadzór i organizowanie utrzymania czystości w pasie drogowym i na parkingach oraz usuwanie przeszkód z jezdni i poboczy, względnie ich oznakowanie.
8) Nadzór i organizowanie drobnych prac pielęgnacyjnych i uzupełniających zadrzewienia zielenie przydrożnej.
9) Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji inwestycji.
10) Nadzór i organizowanie zabezpieczenia przeszkód oraz awarii dróg i obiektów mostowych, których nie można usunąć natychmiast, poprzez odpowiednie ich oznakowanie.
11) Współpraca z Wydziałem IR w zakresie nadzoru nad robotami utrzymaniowymi prowadzonymi przez innych wykonawców oraz prawidłowość ich oznakowania.
12) Kierowanie pracami przy zimowym utrzymaniu dróg.
13) Nadzór i organizowanie zabezpieczenia technicznego przeglądów obiektów mostowych.
14) Nadzór i organizowanie praz przy utrzymaniu czystości na mostach, w tym oczyszczanie mostów, koszenie trawy na stożkach, oczyszczanie przestrzeni pod mostami.
15) Nadzór i organizowanie awaryjnej wymiany oznakowania i urządzeń zabezpieczających na obiektach mostowych.
16) Współudział w ochronie obiektów mostowych w okresie zimowym i spływu kry oraz powodzi.
17) Nadzór nad wykonywaniem oznakowania obiektów mostowych w przypadku awarii.
18) Nadzór i organizowanie utrzymania rezerw komunikacyjnych i innych tj. składowisk znaków do celu bezpieczeństwa ruchu, składowisk materiałów do zwalczania śliskości oraz siatki przeciwśnieżnej.
19) Współpraca z organami administracji państwowej i samorządowej oraz innymi jednostkami zewnętrznymi w zakresie utrzymania i bezpieczeństwa drów, w tym z policją drogową.
20) Prowadzenie robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
21) Kontrola i nadzór nad sposobem i jakością wykonywanych zadań przez pracowników budowy oraz podwykonawców.
22) Opracowanie harmonogramów pracy sprzętu i dostaw materiałowych.
23) Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót.
24) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę, Wicestarostę  i Kierownika Wydziału. 

 Wymagane dokumenty: 

1) list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem +  CV,
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania ze strony (http://bip.powiatwolowski.pl),
3) wypełnioną klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych, do pobrania ze strony Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce (praca, dokumenty dla ubiegających się o pracę (http://bip.powiatwolowski.pl), 
4) kserokopie dokumentów potwierdzających:
– wymagane wykształcenie, wymagane okresy pracy (kserokopie świadectw pracy a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu), ewentualnie inne, odbycie szkoleń, kursów, posiadanych certyfikatów itp.,
5) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub skarbowe umyślne,
7) oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska.

Inne informacje:

1) osoby spełniające warunki formalne określone w naborze, zostaną powiadomione indywidualnie o terminie i sposobie rozmowy kwalifikacyjnej.
2) Możliwość udziału w szkoleniach, możliwość dofinansowania do dokształcania.

Informacja o warunkach zatrudnienia:

1) większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
 
Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: 

1. W Starostwie Powiatowym w Wołowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o  rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze  był niższy niż 6% . Zgodnie z art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajdzie się w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.

  

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wołowie pl. Piastowski 2, kancelaria I piętro pok. Nr 19 lub pocztą na adres Starostwa (pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów) z dopiskiem „Nabór na stanowisko Specjalista w Referacie Dróg w Wydziale Organizacyjnym Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego w Starostwie Powiatowym w Wołowie” w terminie do dnia 03.07.2024 r. do godz. 13.00 (decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Wołowie).
 
Aplikacje, które wypłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.powiatwolowski.pl) i na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Wołowie  przy  ul. pl. Piastowski 2 – I piętro obok pok. Nr 22.
 

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1) informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w Wołowie reprezentowane przez Starostę Wołowskiego, z siedzibą w: 56 – 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@powiatwolowski.pl, tel.: +48 783 479 791
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury rekrutacji 
w ramach niniejszego naboru:
- na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenie o ochronie danych osobowych - w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych,
- na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolne podanie w składanej ofercie danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. 
W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody. 
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.
6. Ma Pani/Pan prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
- przenoszenia danych,
-wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa, z wyjątkiem danych osobowych, które zostały podane dobrowolnie. Konsekwencją niepodania danych osobowych (będących wymogiem ustawowym) będzie brak możliwości wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.
/-/ Jan Janas

Powiadom znajomego