Wznowienie subskrypcji programu Symantec EndPoint Protection oraz Symantec Backup Exec
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wznowienie subskrypcji programu Symantec EndPoint Protection oraz Symantec Backup Exec |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | IT-1333.2018 |
Zamawiający | Powiat Wołowski |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Zapytania ofertowe |
Wartość zamówienia | poniżej 200 000 euro |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Starostwo Powiatowe w Wołowie, pok nr 5 |
Wołów, dn. 21.11.2018 r.
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Starosta Wołowski informuje, iż w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego z dnia
13 listopada 2018r., na zadanie pn. „Wznowienie subskrypcji EndPoint Protection oraz Symantec Backup Exec”, zostały złożone następujące oferty:
Lp. |
Nazwa wykonawcy |
Adres wykonawcy |
Cena brutto |
1. |
Technology Space S.A. |
ul. Górczewska 53 |
12.345,18zł |
2. |
APN Promise S.A. |
ul. Domaniewska 44a, 02-672 Warszawa |
20.807,24zł |
3. |
Bladecom Sp. z o.o. |
ul. Południowa 9 26-6060 Radom |
34.932,00zł |
STAROSTA WOŁOWSKI
Wołów, dn. 21.11.2018r.
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: zapytania ofertowego z dnia 13 listopada 2018r., na zadanie pn. „Wznowienie subskrypcji programu Symantec EndPoint Protection oraz Symantec Backup Exec.”.
Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Uzasadnienie wyboru:
Firma Technology Space S.A. z siedzibą w Warszawie, która przedstawiła najtańszą ofertę wycofała się z realizacji zamówienia, drugą ofertę pod względem ceny przedstawiła firma APN Promise SA. Oferent złożył ofertę wraz z wymaganym kompletem dokumentów.
Wybrany Wykonawca obowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie do 20.12.2018r.
STAROSTA WOŁOWSKI
Maciej Nejman
Wołów, dnia 13.11.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zakupu licencji oprogramowania antywirusowego oraz oprogramowania do kopii zapasowych.
Zamawiający: Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów
tel. 71/ 380 59 01, fax. 71/380 59 00
NIP 988-02-19-208
I. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie prowadzone na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)– wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
II. Nazwa przedmiotu zamówienia
Wznowienie subskrypcji programu Symantec EndPoint Protection oraz Symantec Backup Exec.
III. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup wznowienia 100 licencji oprogramowania antywirusowego Symantec EndPoint Protection na okres 3 lat oraz subskrypcji programu Symantec Backup Exec na okres 1 roku.
IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
- Wznowienie 100 licencji oprogramowania antywirusowego Symantec EndPoint Protection dla stacji roboczych i serwerów na okres 3 lat - w jednym pakiecie - licencja od 21.12.2018r
- Wznowienie subskrypcji programu Symantec Backup Exec na okres 1 roku - licencja od 28.12.2018r
V. Termin wykonania Zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia do 21.12.2018r. (aktywacja zakupionych usług producenta musi nastąpić maksymalnie do dnia 21.12.2018r.)
Płatność za realizację przedmiotu zamówienia zostanie dokonana na podstawie Faktury VAT w terminie 14 dni od daty podpisania protokołu odbioru.
VI. Wspólny słownik Zamówień:
48761000-0 Pakiety oprogramowania antywirusowego
48710000-8 Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
VII. Termin związania ofertą
Dostawca zostanie związany ofertą przez 14 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty). Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania z ofertą.
VIII. Opis sposobu obliczania ceny
- Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić inne opłaty i podatki, a także ewentualne rabaty i upusty.
- Wykonawca zobowiązany jest do podania na formularzu ofertowym ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
- Cena powinna być podana w złotych polskich, liczbowo i słownie.
- Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
IX. Opis przygotowania oferty
- Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
- Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich wskazanych pozycji formularza.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone czytelnym odpisem osoby/osób sporządzających ofertę.
X. Kryteria wyboru oferty
Jedynym kryterium oceny oferty jest: cena (wartość brutto wyrażona w PLN). Zamawiający zleci wykonanie zadania Wykonawcy, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę) wynikającą z przyjętego w/w kryterium.
Ocenie zostanie poddana cena oferty (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest do podania w „Formularzu ofertowym” ceny brutto.
Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
Cena brutto najniższej zaproponowanej oferty
Liczba punktów = ................................................................................. x 100
Cena brutto oferty badanej
XI. Miejsce i termin składania ofert
Termin składania ofert upływa 20.11.2018 r., o godz. 12.00.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
XII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Powiadomieni zostaną również oferenci, którzy złożyli oferty (za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną).
XIII. Osoba wyznaczona do kontaktów w ramach ww. zadania ze strony Zamawiającego (tel. e-mail, fax)
Agnieszka Rytwińska: e-mail: referatit@powiatwolowski.pl, tel. 71 380 5906
XIV. Pozostałe informacje:
- Zamówienie publiczne zostanie udzielone na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).
- Oferentom nie przysługują środki ochrony prawnej.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od wykonania zadania, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
Załączniki:
- Formularz oferty