W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Starostwo Powiatowe w Wołowie


Pl. Piastowski 2
56-100 Wołów


tel.: (+48) 71 380 59 01 
fax: (+48) 71 380 59 00



email: starostwo@powiatwolowski.pl
skrytka ePUAP: /7u272ofvrz/SkrytkaESP



NIP:
9880133369
REGON: 931950353
 

„Wycinka jednego drzewa wraz z frezowaniem pnia oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjnych koron 23 szt. drzew rosnących na działce nr 53/5 AM-22 obręb Wołów”.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „Wycinka jednego drzewa wraz z frezowaniem pnia oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjnych koron 23 szt. drzew rosnących na działce nr 53/5 AM-22 obręb Wołów”.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy RL.605.1.2019
Zamawiający Powiat Wołowski, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Starostwo Powiatowe w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów (pokój nr 5)

RL.605.1.2019                                                                                          Wołów, dnia 08.01.2019 r.

Zapytanie ofertowe 

  1. I.  Zamawiający:

 

Powiat Wołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wołowskiego

pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów

 

  1. II.    Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wycinka jednego drzewa  wraz z frezowaniem pnia na głębokość 10 cm poniżej poziomu gruntu oraz wykonanie cięć pielęgnacyjnych koron 23 szt. drzew rosnących na działce nr 53/5 AM-22 obręb Wołów w podziale na zadania:

 

  1. 1.         ZADANIE I  - Usunięcie 1 szt. drzewa  z gatunku lipa drobnolistna o obwodzie pnia na wysokości 130 cm wynoszącym 134 cm, rosnącego na działce nr 53/5 AM-22 obręb Wołów wraz
    z frezowaniem pnia oraz uprzątnięciem powstałych odpadów i uporządkowaniem terenu.

 

  1. 2.         ZADANIE II - Wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjnych  koron  23 szt. drzew  w tym:
    1. 10 szt. drzew z gatunku dąb szypułkowy o obwodach pni mierzonych na wysokości 130   cm wynoszących: 243 cm, 152 cm, 197 cm, 368 cm, 213 cm, 210 cm, 215 cm, 228 cm, 265 cm,
      w tym drzewo dwupienne o obwodach pni 195+223 cm,
    2. 1 szt. drzewa z gatunku lipa drobnolistna o obwodzie pnia na wysokości 130 cm wynoszącym 286 cm,
    3. 5 szt. drzew z gatunku  klon zwyczajny o obwodach pni mierzonych na wysokości 130 cm wynoszących: 151 cm, 144 cm, 76 cm, 83 cm, 154 cm,
    4. 6 szt.  drzew z gatunku grab pospolity o obwodach pni mierzonych na wysokości 130 cm wynoszących:  310 cm, 109 cm, 104 cm, 85 cm, 56 cm, 107 cm,
    5. 1 szt. drzewa  z gatunku kasztanowiec zwyczajny o obwodzie pnia  mierzonym na wysokości 130 cm wynoszącym 220 cm.

 

Zabiegi pielęgnacyjne obejmują:

  • cięcia sanitarno-pielęgnacyjne: usuwanie wszystkich chorych, obumarłych oraz połamanych   pędów, gałęzi i konarów,
  • cięcia prześwietlające: usunięcie drobnych, cienkich gałęzi równomiernie w całej koronie,
  • cięcia techniczne: usuwanie gałęzi i konarów kolidujących z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi,

                oraz uprzątnięcie  powstałych odpadów i uporządkowanie terenu.

 

  Przeznaczone do pielęgnacji drzewa oraz przewidziana do wycinki lipa drobnolistna, zostały wskazane na szkicu, będącym załącznikiem nr 1 do  niniejszego zapytania.

  Przed złożeniem oferty wskazane jest  zapoznanie się  z sytuacją w terenie.

 

  1. III.        Oferta cenowa powinna zawierać:
  2. Łączny koszt netto i  brutto wykonania prac wskazanych w pkt II ( ZADANIE I +ZADANIE II)

Cena powinna uwzględniać wykorzystanie frezarki i ewentualnie podnośnika koszowego.

  1. Adres wykonawcy
  2. NIP Wykonawcy
  3. Dokument potwierdzający, że wnioskodawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym.
  4. Oświadczenie, że Wykonawca posiada ważną, opłaconą polisę w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  5. Oświadczenie, że  Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –  to w tym czasie) zrealizował z należytą starannością przynajmniej 3 usługi dotyczące wykonania zabiegów cięć pielęgnacyjnych drzew, każda usługa  na kwotę przynajmniej 20 000 zł
  6. Referencje, bądź dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz których usługi dotyczące wykonania zabiegów cięć pielęgnacyjnych drzew zostały wykonane, od minimum trzech zleceniodawców.
  7. Oferta cenowa musi być podpisana przez osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym.

           Ofertę cenową należy przedstawić w sposób zgodny z Załącznikiem nr 2

  1. IV.    Warunki udziału w postępowaniu
    1. Wykonawca posiada wiedzę i  kompetencje do wykonania przedmiotu zamówienia.
    2. Wykonawca będzie dysponował niezbędnym sprzętem do wykonania przedmiotu zamówienia: frezarką i  ewentualnie podnośnikiem koszowym.
    3. Osoby, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają stosowną wiedzę
      i  uprawnienia.

 

  1. V.      Termin wykonania usługi
    1. Zadanie I - Wycinkę drzewa z gatunku lipa drobnolistna należy przeprowadzić do 26.02.2019 r.
    2. Zadanie II - Zabiegi pielęgnacyjne koron  23 drzew należy wykonać do 25.04.2019 r. 

 

  1. VI.   Oferty częściowe

       Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

  1. VII.                         Kryterium wyboru oferty

  Jedynym kryterium oceny oferty jest: łączna cena za wykonanie przedmiotu zamówienia (ZADANIE I +ZADANIE II), opisanego w pkt II niniejszego zamówienia  (wartość brutto wyrażona w PLN). Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. najniższą cenę)

 

  1. VIII.  Miejsce i termin składania ofert

  Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Starostwie Powiatowym w Wołowie, w pokoju nr 5
lub przesłać na adres Starostwa Powiatowego w Wołowie,  pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów w terminie do dnia 31.01.2019 r. do godziny 14.00 z dopiskiem: „Oferta na usunięcie drzewa oraz wykonanie zabiegów cięć pielęgnacyjnych koron drzew – RL.605.1.2019”

Oferty złożone po terminie wyznaczonym w niniejszym zapytaniu nie będą brane pod uwagę.

  1. IX.   Termin i warunki płatności:
    1. Za wykonanie zamówienia płatność nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury, przelewem na konto Wykonawcy.
    2. Podstawą do wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru obu zadań, podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę, potwierdzający należyte wykonanie obu zadań, opisanych w pkt II niniejszego zamówienia.

 

  1. X.    Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty, za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

XI. Pozostałe informacje:

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
  • administratorem Pani/Pana      danych osobowych jest Starosta      Wołowski, pl. Piastowski 2, 56 – 100 Wołów,
  • administrator wyznaczył      inspektora ochrony danych Starostwa Powiatowego w Wołowie – Pana Tomasza Wadas, z którym możne się      Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iodo@nsi.net.pl      lub telefonicznie pod nr 768358801;
  • Pani/Pana dane osobowe      przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie      zamówienia publicznego pn.Wykonanie usługi wycinki jednego drzewa wraz z      frezowaniem pnia oraz  wykonania      zabiegów cięć pielęgnacyjnych 23 szt. koron drzew, rosnących na działce nr      53/5 AM-22 obręb Wołów, nr postępowania RL.605.1.2019,       prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  • odbiorcami Pani/Pana danych      osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie      dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z      dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r.      poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą      przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od      dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas      trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas      trwania umowy;
  • obowiązek podania przez      Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest      wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z      udziałem
         w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje      niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana      danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,      stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo      dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo      do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo      żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z      zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 
  • prawo do wniesienia skargi do      Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że      przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy      RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit.      b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych      osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec      przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania      Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 STAROSTA
/-/ Janusz Dziarski

 

Osoby do kontaktu:

 

 Małgorzata Niewiadomska tel. 71 380 59 32

 Alicja Walczak tel. 71 380 59 34

________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego